Jouw posts zijn ook altijd zo waardevol! Ik probeer hier gewoon het voetbalvolk te begrijpen?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent gewoon een autist.
Die zijn niet te begrijpen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jouw posts zijn ook altijd zo waardevol! Ik probeer hier gewoon het voetbalvolk te begrijpen?!
En waarom zou ik affiniteit met een stad moeten hebben als ik voor een bepaalde voetbalclub ben?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeees: Als je totaal geen affiniteit hebt met de stad.
Kijk als je gewoond hebt in rotterdam oid dan heb je iets met de stad!
Haha, zelfs die domme voetbalsupporters denken er hetzelfde over.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
Nog niemand de Rotterdamse denker gepost... tss.
Ken je Armageddon de Fokker ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:50 schreef Keltie het volgende:
En hoe zit dat dan met verhuizen? Moet je dan ook maar voor een andere club worden?
GLORYHUNTERquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben nog nooit in Alkmaar geweest
Faalhaasquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Armageddon de Fokker ?
Die ging als Ajacied in Den Haag wonen. En is plots voor FC Den Haag
Dat is toch die vetklep ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Armageddon de Fokker ?
Die ging als Ajacied in Den Haag wonen. En is plots voor FC Den Haag
FC Barcelona?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:34 schreef Kerol het volgende:
Al kwam ik niet uit Groningen, dan nog was ik voor de FC. Schitterende club
Is geen vetklep en een Fokmaat van me.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch die vetklep ?
Wat een faalhaas.
Leg eens uit.quote:
Verstandige mensen!quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:43 schreef Socios het volgende:
Niets mis met Teletekstsuccessupporters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |