Het is altijd fijn om bij winnaars te horen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Is het het gevoel ergens bij te willen horen?
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Is het het gevoel ergens bij te willen horen?
Ben je een Turk ofzo?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
domste topic ooit, gefeliciteerd.
Dat is toch krom, ga voor je club zijn uit de plaats waar je vandaan komt. Dat is logisch. al dat andere niet?quote:
Veel voetballiefhebbers hier die zich hierin herkennen en snel met 'domste topic ooit' afschepenquote:
paard, troje, enz.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En jij komt uit Nijmegen toch?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En jij komt uit Nijmegen toch?
Wat jij beweert is gewoonweg dom, waarom zou je perse voor een club moeten zijn waar je vandaan komt? Ik kom uit Amsterdam en ben Feyenoorder. Totaal iets anders dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is toch krom, ga voor je club zijn uit de plaats waar je vandaan komt. Dat is logisch. al dat andere niet?
Juist, dan val je gewoon buiten de boot, of je bent voor FC sexbierumquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Wat jij beweert is gewoonweg dom, waarom zou je perse voor een club moeten zijn waar je vandaan komt? Ik kom uit Amsterdam en ben Feyenoorder. Totaal iets anders dus![]()
Dus wat jij beweert is dat iemand uit pakweg sexbierum komt, geen voetbalfan kan zijn?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Juist, dan val je gewoon buiten de boot, of je bent voor FC sexbierum
Tegenwoordig zijn er geen supporters die een amateurclubje supporten. De goede oude tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Juist, dan val je gewoon buiten de boot, of je bent voor FC sexbierum
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeees: Als je totaal geen affiniteit hebt met de stad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:50 schreef Keltie het volgende:
En hoe zit dat dan met verhuizen? Moet je dan ook maar voor een andere club worden?
En wat dan als je een stad regelmatig bezoekt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeees: Als je totaal geen affiniteit hebt met de stad.
Kijk als je gewoond hebt in rotterdam oid dan heb je iets met de stad!
Ik bezoek Nijmegen ook regelmatig, maar geen haar op m'n hoofd die er over denkt een kaartje voor NEC aan te schaffen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef o.us het volgende:
[..]
En wat dan als je een stad regelmatig bezoekt?
Ik ben opgegroeid in Arnhem, maar heb niks met Vitesse. Ik ben voor Galatasaray, en dat terwijl ik waarschijnlijk nooit een wedstrijd bij ga wonen en maar 2 keer in Istanbul ben geweest. Is dat ook raar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeees: Als je totaal geen affiniteit hebt met de stad.
Kijk als je gewoond hebt in rotterdam oid dan heb je iets met de stad!
Ben je ook niet een beetje voor Onur Kaya dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Arnhem, maar heb niks met Vitesse. Ik ben voor Galatasaray, en dat terwijl ik waarschijnlijk nooit een wedstrijd bij ga wonen en maar 2 keer in Istanbul ben geweest. Is dat ook raar?
Ja, want volgens mij ben je gewoon voor die club om te provoceren, maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Arnhem, maar heb niks met Vitesse. Ik ben voor Galatasaray, en dat terwijl ik waarschijnlijk nooit een wedstrijd bij ga wonen en maar 2 keer in Istanbul ben geweest. Is dat ook raar?
Je bent gewoon een autist.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, want volgens mij ben je gewoon voor die club om te provoceren, maar dat is mijn mening
Provoceren tegen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, want volgens mij ben je gewoon voor die club om te provoceren, maar dat is mijn mening
Dat filmpje keek ik altijd bij het kampvuur in de ijstijd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
Nog niemand de Rotterdamse denker gepost... tss.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef boskameel het volgende:
"ALS JE UIT BREDA KOMT MOEJE VOOR KANKERNAC WEZE KANKERLUL KANKERLULLLLL!!!!"
De Rotterdamse Denker, 2008
[edit]kut net gepost[/edit]
Ik denk dat je hem daar ietwat te hoog inschat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een mongool.
Die gast heeft hetzelfde IQ als de rondetijden van Sven Kramer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een mongool.
Die gast heeft hetzelfde IQ als de rondetijden van Sven Kramer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |