sorry overheen gelezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef Soneal het volgende:
[..]
Shirley heeft duidelijk aangegeven al ongesteld te zijn geworden, ze alleen nog geen nieuwe NOD opgegeven, maar met een cyclus van 28 dagen en een maand van 28 dagen ga ik er vanuit dat die dan dus op 25 maart zal zijn....
maar dat is mijn berekening, geen NOD-aanpassingsverzoek van Shirley
[..]
Ja, dat ging eigenlijk gelijk goed.... normaal zat ik op gemiddeld 26 dagen en de eerste menstruatie was exact 25 dagen na de curettage, maar toen was ik nog niet zeker of het idd een menstruatie of nog weer een bloeding was (ik begrijp nu wel wat Wendy van Dijk bedoelde met haar "ik bleef maar bloeden"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Kolonia het volgende:
Heb jij alweer een regelmatige cyclus Soneal?
Ik weet het... maar dat gaat vast niet over mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:11 schreef Soneal het volgende:
Taffie wat gaaf!!!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd
"Een streepje is een streepje" wordt er altijd gezegd
Nee, volgens mij zijn ze niet voorgedrukt![]()
Tuurlijk gaat het ook over jouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef Taffie3d het volgende:
[..]
Ik weet het... maar dat gaat vast niet over mij
Lief van je! Ik ga zeker morgenochtend nog eens testen. Te bizar dit!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:17 schreef Soneal het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het ook over jou![]()
Echt, een streepje is een streepje, en als je bang bent dat ie voorgedrukt is dan kijk je toch gewoon even op een andere ongebruikte of je daar ook een streepje ziet
Hoewel ik morgenochtend even opnieuw zou testen, ochtendurine heeft de hoogste concentratie hcg, en slaat dus ook het beste uit op de zwangerschapstest.
Mwah, daar zullen de meningen over verdeeld zijn, laten we het er maar op houden dat ik iig niet voorspelbaar benquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Taffie3d!
En Soneal, je bent een lieverd, maar dat wist je vast al.
Ik heb er gister al twee gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Soneal het volgende:
Heb je toevallig nog ovutests over??
Die slaan ook uit als je zwanger bent, en zijn wat goedkoper dan zwangerschapstests
Streepjes zijn streepjes, zeker op een zwangerschapstest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:29 schreef Taffie3d het volgende:
[..]
Ik heb er gister al twee gedaanAllebei met een licht tweede streepje, maar niet dat je zegt; "nou nou die is zwanger". De streepjes van gister zijn wel duidelijk donkerder dan die van vrijdag btw.
En ik vind jou dan weer lief. Je staat meteen vooraan om mij te feliciteren terwijl je zelf net weer ongesteld bent. Ik gun jou zo een tweede streep! Iedereen hier natuurlijk, maar ik wilde je dit gewoon ook eens even zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Kolonia het volgende:
Ik ben het met BE eens, je bent een lieverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |