ipv een korte luteale fase..zit ik op 37 dagen ..met fulltime bvquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ontslagen worden is niet leuk...![]()
Gelukkig heb ik geen werkgever, dus ik kan niet ontslagen worden ook.![]()
Ik denk trouwens dat ik wel vruchtbaar ben op het moment, vermoed ik. Ik heb echter geen bloed gezien sinds begin februari. Dan zou ik het misschien over twee weken moeten verwachten, of nog sneller als die luteale fase (ofzo) heel kort is?Ik had beter op moeten letten bij biologie...
ehm, maandenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Als je zwanger ben geweest, kan het dan zolang duren voordat je weer ongesteld wordt?
Mag ik al een voorzichtigequote:Op donderdag 11 maart 2010 07:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds niks hier, temp ook nog 36,7 (al dagen achter elkaar), normale temp 36,2
ik weet het niet, ik voel me totaal niet zwanger, maar kan de genen hebben van mams natuurlijk, die voelde alleen dat ze een dikke buik kreeg
ook geen ongesteldheidsklachten meer, heel even gehad die pijn in onderrug.
Ow wel een megavette puist om mijn kin, die ik gisteren heb uitgeknepen! Hihihi
Verschillend 32 - 31 - 33 - 28 - 28quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Kleurdoos het volgende:
dat ligt er een beetje aan hoelang je cyclus is, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |