abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:13:40 #276
272454 Boepie
spannend!
pi_78966028
Maar dat is super leuk, je eigen huisje verbouwen, ben je toch weer nieuwig enzo en zie je alles anders en toch vertrouwd!
pi_78967002
Ja dat is ook wel weer zo, maar ik had liever ook een aabouw willen hebben, maar dat kan door het vervelende nieuws niet doorgaan (kan wel, maar lijkt me niet echt verstandig! )

Nog steeds niks hier
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:21:10 #278
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78968713
Ontslagen worden is niet leuk...
Gelukkig heb ik geen werkgever, dus ik kan niet ontslagen worden ook.

Ik denk trouwens dat ik wel vruchtbaar ben op het moment, vermoed ik. Ik heb echter geen bloed gezien sinds begin februari. Dan zou ik het misschien over twee weken moeten verwachten, of nog sneller als die luteale fase (ofzo) heel kort is? Ik had beter op moeten letten bij biologie...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78969500
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ontslagen worden is niet leuk...
Gelukkig heb ik geen werkgever, dus ik kan niet ontslagen worden ook.

Ik denk trouwens dat ik wel vruchtbaar ben op het moment, vermoed ik. Ik heb echter geen bloed gezien sinds begin februari. Dan zou ik het misschien over twee weken moeten verwachten, of nog sneller als die luteale fase (ofzo) heel kort is? Ik had beter op moeten letten bij biologie...
ipv een korte luteale fase..zit ik op 37 dagen ..met fulltime bv
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:55:14 #280
12913 GreatWhiteSilence
pi_78969982
Jij was na zes weken alweer ongesteld, geloof ik? Hoop je dat je er nog even vanaf bent, krijg je dat...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78970288
nee hoor, na 5 maanden, met een cyclus van 31 dagen..vervolgens 2 maanden niet ongesteld geweest ivm ziekte en sindsien een cyclus van 37 a 38 dagen
pi_78971093
Als je zwanger ben geweest, kan het dan zolang duren voordat je weer ongesteld wordt?
pi_78972083
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Als je zwanger ben geweest, kan het dan zolang duren voordat je weer ongesteld wordt?
ehm, maanden

maar dat betekent dus niet dat je niet zwanger kan worden ondertussen. de kans is klein maar je kan dus wel een eisprong krijgen.

freecell gaf bijv. BV en werd een maand of 9 geloof ik, toch zwanger terwijl ze niet ongesteld is geweest.

en ik ben dus ook zwanger geworden met fulltime bv maar werd al wel ongesteld
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:56:14 #284
12913 GreatWhiteSilence
pi_78975343
De pearl-index van borstvoeding(LAM-methode) is de eerste vier maanden 0,32(vergelijkbaar met het spiraaltje), daarna wordt deze hoger, vaak omdat er al vanaf 4 maanden met bijvoeding begonnen wordt. Er moet sowieso aan een aantal voorwaarden worden voldaan om de methode betrouwbaar te maken/houden(Zoals geen bijvoeding). Na zes maanden is het aan te raden om extra maatregelen te nemen omdat de kans op een eisprong zonder een voorafgaande menstruatie (meestal menstrueer je vaak een paar keer zonder eisprong) toeneemt.

Ik ben 13 maanden niet ongesteld geweest na mijn bevalling.
pi_78976251
Ok thx voor de info Dat wist ik allemaal niet joh

Overigens hier nog helemaal niks, maar meestal wordt ik 's avonds ongesteld, dus we wachten nog even af
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:41:44 #286
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_78980152
Ik had net bloederig slijm bij het afvegen, wil een mod mijn NOD naar 12 April zetten?
pi_78984956
Hey balen VT
pi_78993519
Volgens de berekeningen zou vandaag m'n meest vruchtbare dag zijn, dus er wordt wat afgeklust hier. Sowieso wel, maar vond het net wat extra's hebben

Jammer vrouwtje-theelepel....
Back in business.
pi_79001567
Nog steeds niks hier, temp ook nog 36,7 (al dagen achter elkaar), normale temp 36,2

ik weet het niet, ik voel me totaal niet zwanger, maar kan de genen hebben van mams natuurlijk, die voelde alleen dat ze een dikke buik kreeg

ook geen ongesteldheidsklachten meer, heel even gehad die pijn in onderrug.

Ow wel een megavette puist om mijn kin, die ik gisteren heb uitgeknepen! Hihihi
pi_79002082
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 07:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds niks hier, temp ook nog 36,7 (al dagen achter elkaar), normale temp 36,2

ik weet het niet, ik voel me totaal niet zwanger, maar kan de genen hebben van mams natuurlijk, die voelde alleen dat ze een dikke buik kreeg

ook geen ongesteldheidsklachten meer, heel even gehad die pijn in onderrug.

Ow wel een megavette puist om mijn kin, die ik gisteren heb uitgeknepen! Hihihi
Mag ik al een voorzichtige doen? Heb je al getest????

VT, wel jammer zeg, hopelijk volgende maand beter!

Shirley, ik vind ook dat klussen rond de vruchtbare dagen wel iets extras heeft. Uiteraard wordt er hier ook gewoon geklust, maar het is gewoon nog bijzonderder.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_79002201
Nee nog niet getest. Ik heb ook wel eens een cyclus van 32 dagen gehad. Dus ik wacht die noddag nog even af, en dat is 14 maart Dan pas ga ik testen
pi_79003351
Jammer Vrouwtje_T.

Je maakt het weer spannend Charmed_A!
Ik duim voor je.
pi_79003357
Ik ben al weer een tijdje op mijn werk. En ben het nu al helemaal fucking zat! Stelletje kutten hier!
1 Zwanger, 2 in de overgang ofzo??? Damn, het is hier gewoon koud! En die 3 hebben het warm!

Gek wordt ik er van!

Laat mij ook alsjeblieft zwanger worden, misschien krijg ik het dan een beetje warmer!
pi_79003386
Ja ik ben sjago...sorry dat ik het hier wegzet... maar moet het kwijt. Ik kan wel janken. Ben het zoooooo zat hier!
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:44:47 #295
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_79013348
Het zet nog niet door hier, dat vind ik zo irritant. Af en toe bij het afvegen wat licht beige slijm dus het zit er wel aan te komen.

@charmed Angel, ik ben ook al de hele dag bok chagrijnig, misschien zit het in de lucht.
pi_79015101
Balen VT.... zeker als het ook niet doorzet.

Ben al een beetje bijgetrokken, maar ik ben wel blij dat ik nog maar een uurtje moet.
En het ergste van alles... scheur ik uit me broek net! Dus officieel een rotdag!
Ga nu even naar de wc om de boel te checken... en om mijn broek te naaien
pi_79030740
Als morgen mijn temp nog steeds 36,7 is dan ga ik even testen, dan zit ik officieel 14 dagen na mijn eisprong

of is dat te vroeg?
pi_79031086
dat ligt er een beetje aan hoelang je cyclus is, toch?
pi_79033365
Vanmorgen vooral buikpijn gevoel links, kan dat eisprong zijn? Eigenlijk voel ik de hele dag al met vlagen beetje krampig gevoel.Ben er nu pas overal bewust mee bezig, dus is niet eerder opgevallen. Zou wel wat zijn als ik dat dan ineens opmerk
Back in business.
pi_79034672
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:05 schreef Kleurdoos het volgende:
dat ligt er een beetje aan hoelang je cyclus is, toch?
Verschillend 32 - 31 - 33 - 28 - 28
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')