Ik lees alleen maar dat daar geen enkel bewijs voor is en dat ze dat voor de zekerheid zeggen, ondanks dat het nergens op gebaseerd is?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:30 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet. Er wordt inderdaad aangeraden om in de vruchtbare dagen om de dag seks te hebben, zodat je altijd een voorraadje zaadcellen hebt liggen wachten.
Maar innesteling vindt pas een aantal dagen ná de vruchtbare dagen plaats. Over het krijgen van een orgasme rond de tijd van de innesteling zijn de opvattingen verschillend. Sommigen zeggen dat een orgasme de innesteling juist bevorderd, omdat de baarmoeder tijdens een orgasme goed doorbloed is. Anderen zeggen dat een orgasme de innesteling nadelig beinvloed door de samentrekkingen. Daarom wordt soms na een IVF of ICSI poging het krijgen van een orgasme ook afgeraden.
Vervelend zeg. Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Of heb je andere voorbehoedsmiddelen gebruikt voorheen?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Vorige ongesteldheid was gewoon wanneer ie er moest zijn, ook voelde ik me toen "normaal" zoals bij elke ongesteldheid. Nu voel ik me juist heel raar. En een week voor deze rare ongesteldheid had ik ook die enorm zere borsten plus flinke buikpijn.
M'n lichaam voelt zowiezo de laatste 2 weken heel anders dan anders. Rare onverklaarbare buikpijn, zere borsten. En de ongesteldheid was nu ook heel erg hevig. Ben echt even flink in de war, ook omdat ik altijd een vrij regelmatige cyclus heb en me nog nooit zo gevoeld heb.
He getver zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Kutdag gehad, onze afdeling wordt definitief opgehevendat betekend geen baan meer over 3,6 of 9 maanden
daar gaat mijn verbouwing
Hoi CA, balen zeg, maar gelukkig dat er nog geenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
Administratie zit ik, en dat wordt allemaal ge-automatiseerd. Dus ja he kan zomaar.
Nu hopen ze dat we gaan solliciteren, maar dat gaan we natuurlijk niet doen! Dan komen ze lekker makkelijk van ons af!
Nee we blijven tot het einde zitten, en dan geven ze ons maar een ontslagvergoeding.
Overigens nog geen![]()
![]()
te zien
onze bedoeling is,dat ze ons op non actief zetten. Ik heb 13 jaar gewerkt, dus ik zou 13 maandsalarissen meekrijgen, dus 13 maanden non-actief, en dan solliciteren in die tijd, of omscholing. (dit is gebeurd met meerdere collega's, dus ik zie niet in waarom bij ons nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:14 schreef Soneal het volgende:
CA, hou je er wel even rekening mee dat het recht op een WW uitkering onder andere afhangt van de inspanningen die je zelft hebt gedaan een andere baan te vinden vanaf het moment dat je wist dat je werkloos zou worden?
Het is dus niet handig om niet te solliciteren, daarmee verspeel je waarschijnlijk meer rechten dan het als afkoopsom oplevert.
Verder is het ronduit waardeloos natuurlijk, je baan te verliezen![]()
Volgens mij is die maand per gewerkt jaar niet meer de norm tegenwoordig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
onze bedoeling is,dat ze ons op non actief zetten. Ik heb 13 jaar gewerkt, dus ik zou 13 maandsalarissen meekrijgen, dus 13 maanden non-actief, en dan solliciteren in die tijd, of omscholing. (dit is gebeurd met meerdere collega's, dus ik zie niet in waarom bij ons niet)
Ohoooo dat zou jammerrrrr zijn zeg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
SHIT OPEENS pijn in me onderrug... en dat betekend meestal![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |