abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78878386
Suuz, inderdaad erg raar dat je nu 12 dagen te vroeg bent, raar lichaam he.
Misschien dat het komt omdat je ook ziek bent geweest, maar volgens mij moet het daar niet aan liggen.

Voor mij wordt het deze week spannend, zou officieel morgen NOD hebben. Maar weet niet precies hoe de cyclus eruit ziet (en dan ga ik al van 32 dagen uit).
Daarbij voel ik me niet anders ofzo......bij Guus was ik er al gauw zeker van dat ik zwanger was, nog voor mijn NOD.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:33:07 #252
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_78879967
Hoi Suuz,

Balen dat je lichaam zo vreemd doet, zeker als je gewend bent dat je heel regelmatig bent. Hopelijk ben je deze maand weer gewoon normaal

Hier een klusweekend achter de rug, nu dus maar in de wachtstand. Het lijkt altijd allemaal zo lang te duren, maar achteraf is het toch weer snel gegaan. Nu nog maar 2 weekjes tot de NOD. Nu dus alleen nog maar FFF.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_78880274
Suuz zeker raar dat je 12 dagen te vroeg ongesteld ben geworden. Wat was je cycluslengte dan?

Ik voel nog helemaal niks, geen ongesteldsheidrugpijn, niet zo pijnlijke borsten. Temp nog steeds hoog.

Nogmaals het tempen vind ik erg leuk om te doen, maar ben financieel aangelegd, dus vind grafiekjes sowieso erg leuk Woensdag mijn NOD, spannend!
  maandag 8 maart 2010 @ 12:27:55 #254
272454 Boepie
spannend!
pi_78884317
Spannend Charmed_angel ik ga vast in de duim stand voor jou
  maandag 8 maart 2010 @ 12:40:51 #255
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78884746
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:30 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Dat klopt volgens mij niet. Er wordt inderdaad aangeraden om in de vruchtbare dagen om de dag seks te hebben, zodat je altijd een voorraadje zaadcellen hebt liggen wachten.
Maar innesteling vindt pas een aantal dagen ná de vruchtbare dagen plaats. Over het krijgen van een orgasme rond de tijd van de innesteling zijn de opvattingen verschillend. Sommigen zeggen dat een orgasme de innesteling juist bevorderd, omdat de baarmoeder tijdens een orgasme goed doorbloed is. Anderen zeggen dat een orgasme de innesteling nadelig beinvloed door de samentrekkingen. Daarom wordt soms na een IVF of ICSI poging het krijgen van een orgasme ook afgeraden.
Ik lees alleen maar dat daar geen enkel bewijs voor is en dat ze dat voor de zekerheid zeggen, ondanks dat het nergens op gebaseerd is?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78893407
Klopt hoor, ze weten het gewoon niet. Maargoed, je kan dus ook niet met zekerheid zeggen dat het niet schadelijk is, vandaar dat ze soms adviseren om het niet te doen...
pi_78899330
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:48 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Vorige ongesteldheid was gewoon wanneer ie er moest zijn, ook voelde ik me toen "normaal" zoals bij elke ongesteldheid. Nu voel ik me juist heel raar. En een week voor deze rare ongesteldheid had ik ook die enorm zere borsten plus flinke buikpijn.

M'n lichaam voelt zowiezo de laatste 2 weken heel anders dan anders. Rare onverklaarbare buikpijn, zere borsten. En de ongesteldheid was nu ook heel erg hevig. Ben echt even flink in de war, ook omdat ik altijd een vrij regelmatige cyclus heb en me nog nooit zo gevoeld heb.
Vervelend zeg. Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Of heb je andere voorbehoedsmiddelen gebruikt voorheen?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:23:33 #258
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_78931866
Hoe is het inmiddels met Entreri (als die tenminste nog meeleest)?

En voor CA? Want je NOD komt wel erg dichtbij nu!

Hopelijk nog niet en wordt het een vruchtbare maand, ik ben ook voor jullie aan het duimen!
pi_78933043
Nog niks Nog steeds hogere temp.
Gevoel zegt wederom nee... mannetje zegt ja.

Zit zelf ook een beetje in de stress, ivm verkoop huis of verbouwing Aannemers over de vloer, volgende week dinsdag hypotheek afspraak! Dus geen idee of dit invloed heeft op mijn temp
pi_78953876
Kutdag gehad, onze afdeling wordt definitief opgeheven dat betekend geen baan meer over 3,6 of 9 maanden

daar gaat mijn verbouwing
  woensdag 10 maart 2010 @ 00:05:03 #261
272454 Boepie
spannend!
pi_78955302
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Kutdag gehad, onze afdeling wordt definitief opgeheven dat betekend geen baan meer over 3,6 of 9 maanden

daar gaat mijn verbouwing
He getver zeg!
Nou das niet echt prettig nieuws idd!
Snel dus brieven maken positief denken hoor, hoe moeilijk ook nu even.
pi_78958669
He, das geen fijn nieuws CA. Kan dat zomaar trouwens??
Wat voor soort werk doe je? Kun je daar snel nog iets nieuws in vinden?
pi_78959502
Administratie zit ik, en dat wordt allemaal ge-automatiseerd. Dus ja he kan zomaar.
Nu hopen ze dat we gaan solliciteren, maar dat gaan we natuurlijk niet doen! Dan komen ze lekker makkelijk van ons af!

Nee we blijven tot het einde zitten, en dan geven ze ons maar een ontslagvergoeding.

Overigens nog geen te zien
pi_78959591
CA, hou je er wel even rekening mee dat het recht op een WW uitkering onder andere afhangt van de inspanningen die je zelft hebt gedaan een andere baan te vinden vanaf het moment dat je wist dat je werkloos zou worden?

Het is dus niet handig om niet te solliciteren, daarmee verspeel je waarschijnlijk meer rechten dan het als afkoopsom oplevert.

Verder is het ronduit waardeloos natuurlijk, je baan te verliezen
pi_78959887
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
Administratie zit ik, en dat wordt allemaal ge-automatiseerd. Dus ja he kan zomaar.
Nu hopen ze dat we gaan solliciteren, maar dat gaan we natuurlijk niet doen! Dan komen ze lekker makkelijk van ons af!

Nee we blijven tot het einde zitten, en dan geven ze ons maar een ontslagvergoeding.

Overigens nog geen te zien
Hoi CA, balen zeg, maar gelukkig dat er nog geen te zien zijn, misschien dat dit het goed nieuws wordt na het slechte nieuws. Want na regen moet natuurlijk zonneschijn komen he
pi_78960115
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:14 schreef Soneal het volgende:
CA, hou je er wel even rekening mee dat het recht op een WW uitkering onder andere afhangt van de inspanningen die je zelft hebt gedaan een andere baan te vinden vanaf het moment dat je wist dat je werkloos zou worden?

Het is dus niet handig om niet te solliciteren, daarmee verspeel je waarschijnlijk meer rechten dan het als afkoopsom oplevert.

Verder is het ronduit waardeloos natuurlijk, je baan te verliezen
onze bedoeling is,dat ze ons op non actief zetten. Ik heb 13 jaar gewerkt, dus ik zou 13 maandsalarissen meekrijgen, dus 13 maanden non-actief, en dan solliciteren in die tijd, of omscholing. (dit is gebeurd met meerdere collega's, dus ik zie niet in waarom bij ons niet )
pi_78960131
Balen Charmed_A.

Ik zou die vergoeding niet afwachten als ik jou was!
Niet alleen stelt die tegenwoordig niets meer voor, maar je bent ook nog eens verwijtbaar werkloos als je tekent en dus heb je dan geen recht op een uitkering.

Ik zou als ik jou was gewoon solliciteren vanaf nu.
Als je mazzel hebt laat je huidige bedrijf je ook per direct gaan als je wil, waardoor je een streepje voor hebt op andere sollicitanten. Moet je wel even checken bij je huidige werk natuurlijk.

Geen is dan wel weer mooi!
pi_78960333
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
onze bedoeling is,dat ze ons op non actief zetten. Ik heb 13 jaar gewerkt, dus ik zou 13 maandsalarissen meekrijgen, dus 13 maanden non-actief, en dan solliciteren in die tijd, of omscholing. (dit is gebeurd met meerdere collega's, dus ik zie niet in waarom bij ons niet )
Volgens mij is die maand per gewerkt jaar niet meer de norm tegenwoordig.
Collega's van mijn man (afdeling werd opgeheven) krijgen allemaal maar 2 maand aangeboden, ook degene die er al 25 jaar werkt.
Verder krijgen ze een integratiecoach die met belachelijke banen aankomt (waar bijvoorbeeld diploma's worden gevraagd die ze niet hebben) en vervolgens beweert dat ze niet meewerken omdat ze op die functies niet solliciteren.
Je kunt via de rechter proberen om meer te krijgen, maar dat gaat ook allemaal niet meer zo soepel.
En het geeft een hoop stress.

Maar ik hoop voor je dat je werkgever niet zo asociaal is als de ex-werkgever van mijn man.
pi_78960424
We hebben alles uitgezocht en aan andere collega's gevraagd die ontslagen zijn.

De meeste zijn op non-actief gesteld, dus je krijgt bijvoorbeeld 16 maanden salaris, daarna wordt je ontslagen. En heb je wel gewoon recht op een uitkering.

Ik voel ook nog niks, geen zwangerschapskwaaltjes, maar ook geen ongesteldheidskwaaltjes. Zal je net zien, wordt ik ontslagen... en dan ben ik zwanger Kan ik straks wel op zoek naar een baan voor 28uur in de week
pi_78960770
Sociaal bedrijf dus.

Ik had het even uitgerekend en in het ergste geval zou je maar recht hebben op 4 maanden.
De norm is namelijk sinds vorig jaar veranderd en is nog maar een half maandsalaris per gewerkt jaar en de rechter kan dat nog met 20% verlagen.
Als die andere collega's voor 2009 zijn ontslagen kun je helaas niet van eenzelfde voorstel uitgaan.
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:01:31 #271
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_78960868
@ charmed angel: balen zeg, voeldde je het al aankomen?
Wie weet ook nog goed nieuws deze maand!

Ik heb vandaag getest, en ik hoop dat ik te vroeg was. Ik probeer het als ik niet ongesteld word Zaterdag of Zondag nog eens. Het voelt zeg maar wel zo...maja we weten allemaal wel hoe je lijf je voor de gek kan houden.
pi_78961218
Ja er was al eens wat geroepen in 2006, maar we zitten er nog steeds, en nu roepen ze het weer, dus misschien zit ik er volgend jaar nog steeds.

Maar de mededeling kwam nu wat definitiever over.

Dus maar hopen op goed nieuws inderdaad!
VT je heb gewoon te vroeg getest Daar ga ik vanuit Het is gewoon raak, klaar punt

ik ga vrijdag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.

nu we dit te horen heb gekregen heb ik helemaal geen zin meer om wat te doen
pi_78961457
SHIT OPEENS pijn in me onderrug... en dat betekend meestal
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:56:10 #274
272454 Boepie
spannend!
pi_78962805
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
SHIT OPEENS pijn in me onderrug... en dat betekend meestal
Ohoooo dat zou jammerrrrr zijn zeg!
Ik duim nog steeds hoor!
Ik ga eens even op zoek naar een mooie bank en evt keuken, hebben verhuis plannen
pi_78962859
Wij hadden eerst ook verhuisplannen, nu moeten we ons huis uit de verkoop halen.
Dus nu gaan we alleen een dakkapel laten plaatsen (we hebben een extra kamertje nodig), en een plavuizenvloer met vloerverwarming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')