abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78781020
ghehe naja normaal gesproken:p weet je genoeg als je 1 keer positieve test hebt...maar je heb natuurlijk altijd uitzonderingen
pi_78781176
Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent Suuzzz.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:28:05 #228
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_78783848
Hier hebben we een ei! Tenminste alle bekende symptomen zijn er. Het bekende slijm en buikpijn linksonderin.

Dat resulteerde vorige keer nog in een positieve zwangerschapstest.

Dus nu maar hopen....
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:07:51 #229
272454 Boepie
spannend!
pi_78785684
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:28 schreef grizzlybear het volgende:
Hier hebben we een ei! Tenminste alle bekende symptomen zijn er. Het bekende slijm en buikpijn linksonderin.

Dat resulteerde vorige keer nog in een positieve zwangerschapstest.

Dus nu maar hopen....
dat is leuk nieuws, dus flink aan het klussen dan
Spannend allemaal hoor!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:17:00 #230
272454 Boepie
spannend!
pi_78786138
Hier voel ik me lekker, geen idee wat cyclus doet deze maand, heb normaal keurig 28 dagen, vorige keer spontaan 20 dagen en direct als een malle ongesteld en daarna ging het wel weer "normaal"
Normaal heb ik dan 2 weken van te voren ontzettend zere borsten, die heb ik nu helemaal niet ! wat dat betreft ben ik blij en verder in de afwachtstand.
pi_78790744
succes grizzly

suuzzz ik ben helemaal niet thuis in ovulatietesten, dus ik kan je helemaal niet helpen, misschien zou ik me er eens moeten verdiepen...

Ik ben zojuist, zoals verwacht, ongesteld geworden .. dus mijn cyclus begint weer in een vrij regelmatig patroon (30 dgen cyclus) terug te keren. mijn NOD mag naar 4 april
pi_78793670
Jammer van de WOD Stiekemerd.

Maar wel YEAH voor de regelmatige cyclus!
Het is vast snel raak.
pi_78806000
Grizzly, veel klusplezier

Stiekemerd, fijn dat je meteen een regelmatig cyclus lijkt te hebben.

En wat is het lijstje in de OP weer lang zeg, tijd om door te gaan naar het andere topic
  zaterdag 6 maart 2010 @ 08:51:14 #234
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78806246
Stiekemerd, je staat erbij! Succes! Ennuh, ik ben helemaal niet nieuwsgierig!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78809109
Ik geloof niet dat het raak is hier, temp zakte weer Naar beneden, niet veel, maar toch
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:17:41 #236
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78810099
Hmm, ik zie dat ik bovenaan sta, er zijn nog geen gezien, maar testen zijn nog steeds negatief. Misschien is het handiger om mij zonder NOD in het lijstje te zetten, omdat mijn cyclus kennelijk nog niet (goed) op gang is. Op deze manier verpest ik het lijstje...

Zet mij maar in het lijstje zonder NOD, totdat ik weer inzicht heb in mijn cyclus.
Wanneer dat is laat ik het wel weten.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78819962
Vervelend zo zeg, GWS. Ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:27:57 #238
12913 GreatWhiteSilence
pi_78823660
Och, het is zelfs zo dat als Annicka bijvoorbeeld ziek wordt en als daar als reactie op weer heel veel gaat drinken, mijn cyclus zelfs weer stil kan komen te liggen als deze al op gang was. Net zoals de melkproductie waarschijnlijk stil komt te liggen als ik zwanger ben. (Ik hoop zo erg dat ik bij de dames hoor waarbij dat niet gebeurt en dat Annicka gewoon blijft (kan blijven) drinken... )
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 7 maart 2010 @ 10:09:48 #239
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_78839793
Ik zit vandaag op dag 31 van mijn cyclus. Zal de 12e te vroeg zijn om te testen? Ik had dag 21 een positieve ovulatie-test. Mijn lijf zit alweer helemaal in de voor de gek hou modus, ik ben de hele dag moe moe moe, en heb pijnlijke borsten.
pi_78840114
Vervelend GWS.
Nooit geweten dat borstvoeding je cyclus beinvloedt, maar eigenlijk is dat best logisch.
Hopelijk heeft je lichaam snel weer een goed ritme.

@Vrouwtje_T: Dat zou dag 13,14 of 15 na ovulatie zijn dus.
Kan wel maar ik zou zelf een paar daagjes wachten.

Hoe is het Charmed_A? Heeft het doorgezet of kunnen we blijven duimen?
pi_78841551
Temp was weer hoog, dus geen idee. Nod is 10 maart. Ik ga niet meer eerder testen.
pi_78841637
zou bv ook invloed hebben op t innestelen? of wat daarop volgt? aangezien de baarmoeder constant samentrekt tijdens het voeden..
  zondag 7 maart 2010 @ 12:08:33 #243
12913 GreatWhiteSilence
pi_78842278
Nee, dat heeft verder geen invloed. Als dat wel zo was zou dat namelijk ook betekenen dat sex een nadelige invloed zou hebben op een innesteling, want dan trekt de baarmoeder nog veel heftiger samen. En omdat wordt aangeraden in de vruchtbare periode om de dag of nog vaker sex te hebben denk ik niet dat men zich ooit zorgen maakt over de invloed van sex op de innesteling...
pi_78857425
Hee lieve meiden!

Ben een weekje afwezig geweest. Ik was namelijk flink ziek. Ben normaal nooit ziek maar nu...pff overgeven continu, misselijk,lamlendig bah bah. Het gaat wel weer stukken beter maar ben afgelopen week ook nog eens ongesteld geworden 12 dagen TE VROEG! Snap er helemaal niets van. Alsof mijn lichaam helemaal in de war is.

Eerst al die enorm pijnlijke borsten (wat ik nog nooit meegegaakt heb) en dan die buikpijn, en ineens 12 dagen te vroeg enorm ongesteld. Ben er echt goed ziek van geweest. Letterlijk en figuurlijk.

Gefeliciteerd Taffie (ik las zo snel ergens dat je zwanger bent! ) Geweldig nieuws meid!!

Ik heb nu even geen enkel idee waar mijn NOD naar toe kan...
pi_78858286
12 dagen te vroeg is wel érg te vroeg Suus.
Kan het misschien zo zijn dat je een maand eerder toch overtijd was en je ongesteldheid dus eigenlijk te laat is?
Dat zou wel de moe- en misselijkheid verklaren.

Sowieso *** dat je lichaam zo stom doet:
pi_78859740
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nee, dat heeft verder geen invloed. Als dat wel zo was zou dat namelijk ook betekenen dat sex een nadelige invloed zou hebben op een innesteling, want dan trekt de baarmoeder nog veel heftiger samen. En omdat wordt aangeraden in de vruchtbare periode om de dag of nog vaker sex te hebben denk ik niet dat men zich ooit zorgen maakt over de invloed van sex op de innesteling...
Dat klopt volgens mij niet. Er wordt inderdaad aangeraden om in de vruchtbare dagen om de dag seks te hebben, zodat je altijd een voorraadje zaadcellen hebt liggen wachten.
Maar innesteling vindt pas een aantal dagen ná de vruchtbare dagen plaats. Over het krijgen van een orgasme rond de tijd van de innesteling zijn de opvattingen verschillend. Sommigen zeggen dat een orgasme de innesteling juist bevorderd, omdat de baarmoeder tijdens een orgasme goed doorbloed is. Anderen zeggen dat een orgasme de innesteling nadelig beinvloed door de samentrekkingen. Daarom wordt soms na een IVF of ICSI poging het krijgen van een orgasme ook afgeraden.
pi_78859973
Suuz, wat balen zeg dat je lichaam zo raar doet...
pi_78860983
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef Kolonia het volgende:
12 dagen te vroeg is wel érg te vroeg Suus.
Kan het misschien zo zijn dat je een maand eerder toch overtijd was en je ongesteldheid dus eigenlijk te laat is?
Dat zou wel de moe- en misselijkheid verklaren.

Sowieso *** dat je lichaam zo stom doet:
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Vorige ongesteldheid was gewoon wanneer ie er moest zijn, ook voelde ik me toen "normaal" zoals bij elke ongesteldheid. Nu voel ik me juist heel raar. En een week voor deze rare ongesteldheid had ik ook die enorm zere borsten plus flinke buikpijn.

M'n lichaam voelt zowiezo de laatste 2 weken heel anders dan anders. Rare onverklaarbare buikpijn, zere borsten. En de ongesteldheid was nu ook heel erg hevig. Ben echt even flink in de war, ook omdat ik altijd een vrij regelmatige cyclus heb en me nog nooit zo gevoeld heb.
  zondag 7 maart 2010 @ 22:54:42 #249
272454 Boepie
spannend!
pi_78868673
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:48 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Vorige ongesteldheid was gewoon wanneer ie er moest zijn, ook voelde ik me toen "normaal" zoals bij elke ongesteldheid. Nu voel ik me juist heel raar. En een week voor deze rare ongesteldheid had ik ook die enorm zere borsten plus flinke buikpijn.

M'n lichaam voelt zowiezo de laatste 2 weken heel anders dan anders. Rare onverklaarbare buikpijn, zere borsten. En de ongesteldheid was nu ook heel erg hevig. Ben echt even flink in de war, ook omdat ik altijd een vrij regelmatige cyclus heb en me nog nooit zo gevoeld heb.
dat is ook een heel gek gevoel, had dat vorige maand en weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken.
wellicht iets wat niet is blijven plakken denk ik steeds, ook gezien de meer heftigere menstruatie enzo.
Nouja wellicht toch >

Ik ben voor mezelf benieuwd voor morgen.. ik had nl vandaag weer een naar buik gevoel, maar heb geen bloed nog ofzo, ga nog steeds voor 28 dagen cyclus zit nu rond 20/21
pi_78870683
Suuz..:Balen dat je lijf zo rot/raar doet hopelijk voel je je snel beetje beter..rustig aan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')