En wie heeft die baan aangewezen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh de vaart zat er wel in hij zat gewoon in de verkeerde baaaaaaaan
Ik was het niet hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wie heeft die baan aangewezen?
mmmmmmquote:
Oh nou dat kan heel goed hoor, dat ze etteren omdat de thuissituatie niet is zoals ie hoortquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef Strega het volgende:
Nondeju! Zo maar 2 hele topics kunnen bijlezen!
Oh-Oh, hoe ist met Sjon?
Hoorde net van Pagan, dat Kundun en Tashi al de hele dag aan het etteren zijn. Zels Bullie kwam zich er mee bemoeien.![]()
Ze missen hun mammie, denk ik maar.
Verstandig, tis een dominant ventje. Maar wel cutequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou dat kan heel goed hoor, dat ze etteren omdat de thuissituatie niet is zoals ie hoort![]()
Sjon, hmm wel ok.
Gisteravond niks binnen gedaan, braaf buiten geplast, tape heeft orkaan Kees doorstaan ook.
Zonnetje schijnt nu, dus we gaan lekker langs de maas op t grasveld spelen zometeen![]()
Op kantoor hang ik m nu vast aan een riem zodra ik ook maar opsta van mn plek.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef nokwanda het volgende:
Hello. Ons internet lag eruit, maar werkt weer. Ik ben in leven
Baantjer, CSI, NCIS, Murder She Wrote...quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Baantjer
![]()
Don't you go Baantjer on me now
quote:
Dat zou best kunnen, ik kijk het allemaal nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Baantjer, CSI, NCIS, Murder She Wrote...
één pot nat?
[..]
Ha, lieve Nokkie!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef nokwanda het volgende:
Hello. Ons internet lag eruit, maar werkt weer. Ik ben in leven
Eet je 's middags warm?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:58 schreef Strega het volgende:
En wederom komt het eten hier zo, bami vandaag, dus scheelt niet alles.
Ik ben hier helemaal uit m'n ritme.
Ja, dat moet hier. Vreselijk en om 06.30 word het ontbijt al neer geplemt.quote:
You go girl!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:59 schreef Strega het volgende:
Ben ik eens onn line, doe ik een JJhtje
Ai, ik moet er niet aan denken. Smakelijk thoquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat moet hier. Vreselijk en om 06.30 word het ontbijt al neer geplemt.
Ben dus weer even off.
HA-RAquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ai, ik moet er niet aan denken. Smakelijk tho
Niet dat ik nu iets kan ontvangen ofzo...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
Tombolalala, zal ik een schaap voor je kopen?
EEN ROZE.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet dat ik nu iets kan ontvangen ofzo...
maar liever een koe... meer vlees...
tvp was getting old.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HA-RA
Waarom moest er een slotje op dit door mij geopende topic?
schaap? dan graagquote:
ah, okquote:
Jijquote:
Ja, jij begon over koe, ik nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
schaap? dan graag
koe? liever niet
[..]
ah, ok
roze koeien bestaan toch niet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jij begon over koe, ik niet.
Neujquote:
Dat was die van MMquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuj![]()
Nu jij maar eens. Ik heb laatst mn stront al laten zien
Ik zal vragen of die vanaaf zn aars ff op de foto zet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was die van MM![]()
Laat MM zn kut maar zien.
Ik ga wandelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh Waarom noem je Sjonnie geen Pepe, klinkt lekker Mexicaans.Omdat het een chinees isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Whehe, zo is Sjon ook al es bijna stukgegaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:
Baloe stikte net bijna in een honde stokje/kluifje/whatever.
Ik moet het helemaal achter uit zn strot trekken waar het in vast zat.
Mooi dattie die troep niet weer krijgt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, zo is Sjon ook al es bijna stukgegaan.
In zn eerste week hier of zo
Ik heb m toen gegrepen en er es goed mee geschudquote:
Schudden vóór gebruik, niet na innamequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m toen gegrepen en er es goed mee geschud![]()
Hij had namelijk wel t hele ding al ingeslikt.
Hey Barbaaf, hoest ie daaro?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Schudden vóór gebruik, niet na inname![]()
Hier gaat 't wel relaxed, er draaien een paar schermpjes waar logging overheen vliegt terwijl ik zit te fokken, lijkt 't net of ik aan het werk ben
Zolang ze krijsen kunnen ze nog ademhalen, zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier ook redelijk chill.
Meer stress voor de verjaardag maandag dan voor einde maand tot nu toe![]()
En hij had dat ding al doorgeslikt, hup, in 1 hap weg, en toen begon ie te krijsen
Maar het stoort zo als het op kantoor isquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zolang ze krijsen kunnen ze nog ademhalen, zeg ik altijd maar
dat arme mens is zich rot geschrokken!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar het stoort zo als het op kantoor is![]()
Ik had zelfs iemand aan de lijn toen het gebeurde![]()
Die schrok zich ook dood en zei meteen dat ze wel terug zou bellen
Maar dan liegen ze toch? Uitgebalanceerd is het dan zeker niet. Ja, ik snap ook wel waarom ze liegen, verkoop van producten enzo, maar ik vind het nog steeds raar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Doeg, veel plezier!
Maar al die fabrikanten zeggen toch dat zij het beste en meest uitgebalanceerde voer hebben dat er is?
Haha jaquote:
Tssss en ik maar zoeken dat gaat dus niet werken he.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Patapon het volgende:
dit topic werkt nog met zo'n zwengel....
k wilde reageren metquote:
Jahaaaaa Whoei het is zomaar druk hier.....quote:
Squirten!!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wilde reageren met
kijk uit dat je er niet van gaat spuitenPatopon is een vrouw
![]()
* Nieslief brengt dadelijk ook Patapon een schaaltje soep.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:41 schreef Patapon het volgende:
*Patapon blijft stug door zwengelen
hoelaat is de soep klaar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef nieslief het volgende:
Zo soep staat op dadelijk even eten en dan weer werken...
THNX, ben ik wel aan toequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
* Nieslief brengt dadelijk ook Patapon een schaaltje soep.
Zocht Q. er niet zoéén?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wil er nog iemand een 40gig 2,5" SATA HD?
LL!quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LL!
Als ik dat zeg moet ik altijd aan Lowlands denken![]()
Ja, wast druk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo net gegeten. Druk dagje op mijn werk gehad.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
mijn nieuwe laptop adapter is binnen
Ze zijn nét wegquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd hoe t nou met Greys dr ouders was vanmiddag![]()
Ik zit aan de pizza![]()
En de boodschappen zijn binnen.
En Sjon zn naamtags lagen in de brievenbus
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn nét weg
En niets aan de hand dus![]()
Ik heb weer allemaal leeuwen en olifanten gezien
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi,
Jip heeft hier denk ik meegelezen over Sjon.
Meneer plast buiten de bak en poept op de bak.
Lief dat je er aan dacht, serieus!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig
![]()
Ik moest dr de hele tijd aan denken vanmiddag![]()
Jij stomme stresskip jij![]()
Ik heb er vanmiddag ook nog aan gedacht...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn nét weg
En niets aan de hand dus![]()
Ik heb weer allemaal leeuwen en olifanten gezien
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief dat je er aan dacht, serieus!
En ik denk dat ik dat altijd wel zal houdenBen vorig jaar toch wel heel erg geschrokken.
Ze liep wel moeilijk, maar als dat alles is...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag ook nog aan gedacht...
Hier heb ik gister nieuwe tags besteldquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
En logisch hoor, dat je dat denkt![]()
Ik ben blij dat dr echt niks was.
Maar waarom ze nou liever kwamen als je heer dr niet was![]()
Mss wilden ze hem niet vervelen met de foto's of zo?
Ik ga mn nagels eens breken op die naamtags van Sjonnie, dat is zo een pokkegepiel altijd, om die aan die halsbandjes te krijgen
* hoofd schudt, what a familyquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Ja, die orka. Het blijft een killer whale
En ze deden nog wel een beetje vaag over waarom ze zondag niet wilden komen, maar het blijkt dat mijn moeder dan nuchter moet zijn voor maandag omdat ze dan weer een klein operatietje heeft. Waar ik me ook vooral geen zorgen om moest maken![]()
En ze vonden het leuk om te komen als Heer G er niet was 'omdat ik dan niet zo alleen zou zijn'![]()
oh, ok...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Ja, die orka. Het blijft een killer whale
En ze deden nog wel een beetje vaag over waarom ze zondag niet wilden komen, maar het blijkt dat mijn moeder dan nuchter moet zijn voor maandag omdat ze dan weer een klein operatietje heeft. Waar ik me ook vooral geen zorgen om moest maken![]()
En ze vonden het leuk om te komen als Heer G er niet was 'omdat ik dan niet zo alleen zou zijn'![]()
Ja, alleen ben ik elke week alleenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ok...
En dat is wel echt ouder-achtig ja, dat ze niet willen dat je alleen bent...
Balen zeg dat het nog steeds niet goed botert tussen de poezels.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys weer gerustgesteld?![]()
Eng dat je ouders je zo goed kennen![]()
Hier de hele dag zonder ook maar 1 pauze doorgewerkt, ik ben gaar.
En nu moet ik de papieren voor de aangifte ook nog bijelkaar zoeken, want morgen geen tijd![]()
En toen ik thuis kwam had Droopy heerlijk op de overloop gepoept![]()
Nu zit ze vrij rustig op de bank, maar zodra met name Tom in de buurt komt gaat ze grommen.
Ik baal hier zoooo van; ik wil gewoon dat ze allemaal happy zijn
Nooooooonquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hier heb ik gister nieuwe tags besteld![]()
Ze hadden alle 3 een met het nummer wat ik al 5 jaar niet meer heb ofzo niet handig dus![]()
en voor alle3 ook een met "im chipped !" zodat daar nooit misverstanden over kunnen ontstaan
Nou voor Sylver alleen nog een nieuw tuig, die krijgt een stoere camo-print
Idd...en ook zo plotseling, dus er moet haast wel iets zijn voorgevallen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen zeg dat het nog steeds niet goed botert tussen de poezels.
oh bah...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu moet ik de papieren voor de aangifte ook nog bijelkaar zoeken, want morgen geen tijd![]()
Nu zit ze vrij rustig op de bank, maar zodra met name Tom in de buurt komt gaat ze grommen.
Ja, ik vind het ook totaal niet erg om alleen thuis te zijn... Maar hoe vaak mijn moeder niet vraagt of ik kom eten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik elke week alleen
En ik vind het niet erg. Maar als ik dat zeg vinden ze dat vast raar, dus liet ik het maar zo
Missdish doet het graagquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Heeft dr iemand zin m mijn afwas te doen toevallig?
Hier ook ja....zodra mams er lucht van krijgt dat ik es een weekje vrij heb, moet ze ineens spontaan van alles.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
[..]
Ja, ik vind het ook totaal niet erg om alleen thuis te zijn... Maar hoe vaak mijn moeder niet vraagt of ik kom eten...
Oh dan ben ik wel een zielepoot.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook ja....zodra mams er lucht van krijgt dat ik es een weekje vrij heb, moet ze ineens spontaan van alles.
Varierend van een nieuw tafellampje tot zwarte schoenen "want die heeft ze nog niet"![]()
En 3 x raden wie dan de lul is![]()
Want ja...ik ben toch vrij
Nou, ik ben single he... dus ik zit in hun ogen ALTIJD zielig alleen thuis...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook ja....zodra mams er lucht van krijgt dat ik es een weekje vrij heb, moet ze ineens spontaan van alles.
Varierend van een nieuw tafellampje tot zwarte schoenen "want die heeft ze nog niet"![]()
En 3 x raden wie dan de lul is![]()
Want ja...ik ben toch vrij
mijn vriendin ook... als haar vriend een weekend weg is nodigt ze mij en een andere vriendin uit voor een ouderwets slaapfeestje...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel een zielepoot.
Ben helemaal niet blij alleen thuis en als ik weg ben wil ik de Mr ook van allerlei gezelschap bezorgen
Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel een zielepoot.
Ben helemaal niet blij alleen thuis en als ik weg ben wil ik de Mr ook van allerlei gezelschap bezorgen
Ik ook... en ik eindig vaak wel "ergens", en anders vind ik online/voor de tv ook erg leuk hoor...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk![]()
En als ik het zat ben ga ik wel ff bakje doen bij opa en oma of pa en ma.
Of een dagje weg met zusje, da's altijd gezellig
Leukquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn vriendin ook... als haar vriend een weekend weg is nodigt ze mij en een andere vriendin uit voor een ouderwets slaapfeestje...
Wij hebben vandaag een minisupersoaker gekocht. Twee dagen nauwelijks geslapen. Als het eens een weekje goed gaat moet ik het hier gewoon niet melden, want iedere keer als ik dat doe houdt het weer op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
hondenpenning.net ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nooooooon![]()
Oh waar heb je ze besteld?
Mijnes kosten een euro per stuk op eBay
Vechten ze bij jou dan echt Nok?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een minisupersoaker gekocht. Twee dagen nauwelijks geslapen. Als het eens een weekje goed gaat moet ik het hier gewoon niet melden, want iedere keer als ik dat doe houdt het weer op.
Jazeker!!!! Maar ik zou het niet nodig hebben op zichquote:
Ik heb juist als meneer I. es weg is dat ik dan soms om 23.00 al op bed ligquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jazeker!!!! Maar ik zou het niet nodig hebben op zich
Dat red ik echt BIJNA nooit!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb juist als meneer I. es weg is dat ik dan soms om 23.00 al op bed lig
Aaaaargh, kun je die niet meer cancellen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hondenpenning.net ofzo![]()
echt balen want ze hadden niet eens de goede kleur voor Pim (zwart voor bij zn zwarte tuig), maar ik was er zo zat van dat ik ze maar gewoon besteld hebPim krijgt nu een blauwe
![]()
Nee een euro waren ze helaas nietgeloof dat ik 35 euro kwijt was voor 6 stuks, 2 kanten gegraveerd (voorop alleen de naam achterop adres + nummer)
Ik dus ook niet, maar dan wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat red ik echt BIJNA nooit!
Q zoekt er vlg. mij eentje, maar of dat PATA of SATA is weet ik niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wil er nog iemand een 40gig 2,5" SATA HD?
Nee als het goed is liggen ze morgen zelfs al in de busquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaargh, kun je die niet meer cancellen?
Damn, wat zonde.
Ik heb echt voor elk setje halsbanden aparte tags voor de honden, omdat ik te lui ben om ze te wisselen en omdat die eBay meneer ze zo snel maakt.
Gratis gegraveerd uiteraard
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar dan wel.
Vorig jaar was ik zelf een nachtje naar Eindhovuuuh met zusje voor Guusje M.
We waren om 22.30 op de hotelkamer, hebben beide snel gedouched en binnen een half uur lagen we in coma.
Werd ik 00.30 uur gebeld; waar de nieuwe fles Curry stond![]()
Vervolgens weer verder snurken; half uur later een MMS van pa en ma, of het nog gezellig was in Eindhoven
Ja, moet je deze link even opslaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee als het goed is liggen ze morgen zelfs al in de bus![]()
maar een euro is wel cheap zeg !
Breng maar langs, gooi ik het (voorzichtig) in de vaatwasser.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Heeft dr iemand zin m mijn afwas te doen toevallig?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Breng maar langs, gooi ik het (voorzichtig) in de vaatwasser.
Ja hoor. Echt knokken. De nieuwe dames, en momenteel vooral Poeska, liggen o pde loer. Horen ze de kattenbak in de logeerkamer, dan sluipen ze de gang door en besluipen dan de logeerkamer waar de bak staat. Dan kan de kat die erop zit er niet meer door. Dat hoor je een gekrijs op de gang. Soms ook om niet meer dan een tikje zonder nagels. Maar Poeska gaat er echt voor. Die heeft last van humor of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vechten ze bij jou dan echt Nok?
Hier is het namelijk meer enorme angst vanuit Droopy; als ik haar de slaapkamer uit til is het net een balletje.
Helemaal stijf en trillen.
Wrs. wel, maar dit jaar gaan we naar het Abe Lenstraquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ga je dit jaar weer naar Guusje M? wij hebben ook wel een bed over voor je dan.
Wat een gezeik toch met die beestjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor. Echt knokken. De nieuwe dames, en momenteel vooral Poeska, liggen o pde loer. Horen ze de kattenbak in de logeerkamer, dan sluipen ze de gang door en besluipen dan de logeerkamer waar de bak staat. Dan kan de kat die erop zit er niet meer door. Dat hoor je een gekrijs op de gang. Soms ook om niet meer dan een tikje zonder nagels. Maar Poeska gaat er echt voor. Die heeft last van humor of zo.
Als zij het niet doet verstiert Kareltje de boel wel. Gata het even goed, dan gata ie kloten en zijn zusjes pesten zodat er weer gedoe is. Dus met name voor Poeska en Kareltje hebben we een spuit wel nodig. Mudhle, Kay en Purrr brommen iedere keer als een van de dames hun kant op kijkt op een slechte dag. Gek genoeg kan het vooral met Mudhle heel goed gaan. Dan aai ik met de ene hand Poeska en met de andere Mudhle en dan praat ik met ze. Dan neuzen ze zelfs. Maar als er een opeens heel spannend gaat lopen doen is het weer lijden in last. Dan gaan ze opeens sluipen en staren en zo en dan haalt Poeska gelijk uit.
Bach rescue in de waterbakken, aangevuld met een andere Bach remedie: Impatiens. (Misschien moet ik die gaan aanpassen), Feliway. We hebben geprobeerd om hen veilig te laten eten. De nieuwe poezen beneden en de anderen boven waar ze zich lekker voelen. Het gevolg: ze kwamen niet meer naar beneden. Daarna de nieuwe poezen apart eten geven in de logeerkamer (wat de enige kamer hier is die afgesloten kan worden). Daar werden die weer helemaal gek van en het werkte niet. Daarna zijn we begonnen met hen iedere avond een beetje blikvoer door de brokjes te geven. Dat lokt ze allemaal, behalve Purrr naar beneden. Dan eten er een paar in de serre, waar normaal gegeten wordt, en een paar in de aangrenzende keuken, al dan niet op het aanrecht. Dat gaat goed. Purrr haal ik er iedere dag bij. Ik blijf erbij staan tot ze gegeten heeft en ik hou vooral Poeska in de gaten. Die weet dat ze allemaal door de gang weer teruglopen en gaat dan om de hoek van de deuropening zitten loeren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een gezeik toch met die beestjes![]()
Wat heb jij allemaal al geprobeerd dan?
Oh bah...goed dat jullie toch gegaan zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
Toch maar even met Martin naar de HAP geweest, z'n duim zag er niet puik uit. Toch nog een tetanus prik gekregen (kon gelukkig nog) en een kuurtje antibioticaMoet 'm nog een paar daagjes verbinden met natte gazen en dan moet het wel goed gaan
![]()
Al best veel dus...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bach rescue in de waterbakken, aangevuld met een andere Bach remedie: Impatiens. (Misschien moet ik die gaan aanpassen), Feliway. We hebben geprobeerd om hen veilig te laten eten. De nieuwe poezen beneden en de anderen boven waar ze zich lekker voelen. Het gevolg: ze kwamen niet meer naar beneden. Daarna de nieuwe poezen apart eten geven in de logeerkamer (wat de enige kamer hier is die afgesloten kan worden). Daar werden die weer helemaal gek van en het werkte niet. Daarna zijn we begonnen met hen iedere avond een beetje blikvoer door de brokjes te geven. Dat lokt ze allemaal, behalve Purrr naar beneden. Dan eten er een paar in de serre, waar normaal gegeten wordt, en een paar in de aangrenzende keuken, al dan niet op het aanrecht. Dat gaat goed. Purrr haal ik er iedere dag bij. Ik blijf erbij staan tot ze gegeten heeft en ik hou vooral Poeska in de gaten. Die weet dat ze allemaal door de gang weer teruglopen en gaat dan om de hoek van de deuropening zitten loeren.
Ja, t was duidelijk geïnfecteerd. Grote kans natuurlijk door zo'n kattenbekkiequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah...goed dat jullie toch gegaan zijn![]()
Hopelijk knapt het snel op!
Oh getver, beterschap !quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, t was duidelijk geïnfecteerd. Grote kans natuurlijk door zo'n kattenbekkie![]()
IddZal wel met de antibiotica, anders ist niet goed.
Maar we houden het goed in de gaten
afzagen die hapquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, t was duidelijk geïnfecteerd. Grote kans natuurlijk door zo'n kattenbekkie![]()
IddZal wel met de antibiotica, anders ist niet goed.
Maar we houden het goed in de gaten
Thanks!quote:
Hoe coolquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ging vanmiddag langs mijn vaste cd-winkel, even kijken of ze nog wat leuks hadden liggen.
Raak ik aan de praat met die vent over de LP van Ozric Tentacles die ik vorige keer gekocht had,
en dat er zo moeilijk cd's van te krijgen waren. Rent hij meteen naar achter, hoor ik hem een kwartier rommelen.
Komt hij terug met een doos, snijdt de tape open, en haalt er een stapel cd's uit van Ozric Tentacles dus
Dat waren zijn eigen CD's, niet voor de verkoopDus ik heb hier een stapel CD's liggen, meegekregen om te luisteren
En nu zit daar dus een box bij, met 6 CD's erin met demo's, en die doos heeft de vorm van een cornflakes doos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Martin zei ook al "YESSS" toen de arts zei dat hij een tetanus prik kreeg, daar reageerde men ook niet opquote:
het is een beetje psychedelische gitaarmuziek, en vaak nog andere muziekstijlen er doorheen (vanmiddag kwam er door een nummer ineens gewoon reggaequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Geniaal artwork
![]()
Youtube even aanslingeren gaat om te luisteren...
dat magquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
En weer uitslingert
![]()
Ik hou niet zo van dat zweverige gedoe, ik zit het hele nr te wachten tot het gaat beginnen
Nee?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb ook een cd meegekregen om te luisteren van the melvins (stoner witch)
dat is hele andere muziek, maar denk niet dat je die ook kan waarderen
neeeeequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?
A la slipknot of Killswitch of In Flames?![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:53 schreef Pagan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag pakjesbode aan de deur, ik had mijn jas al aan om richting Strega te gaan, dus psies op tijd.
Loveless in de bocht, hij had een externe harde schijf over, gaf hij zomaar kado, de held!![]()
Binnenkort eens een serieuze backup maken, dan kan daarna een schone, stabielere installatie zijn werk doen.
De bach gebruiken we al vanaf het begin. Zonder is het misschien erger. De Feliway stekkers zitten er nu bijna 3 weken in. Nu gaan we over tot het echt afstraffen van ongewenst gedrag. Blijkbaar zijn ze een gewoonte geworden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Al best veel dus...
Ik zat net zelfs al te lezen over gedragstherapie![]()
Maar het schijnt dat je die Bach eerst 3 weken de tijd moet geven.
Mooi!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja wel goed eigenlijk! En met jou?
Ja das echt kut he, onder de bank schoonmakenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
En net knalde Tom onder de bank, een hoop gegil en mevrouw heeft van angst dus onder de bank gezeken![]()
![]()
Best lastig schoonmaken daar trouwens![]()
Morgen maar ff bellen, want de urine is ook echt heel erg geconcentreerd en stinkt.
Dadelijk heeft ze een ontsteking omdat door de stress haar weerstand naatje pet isquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
En net knalde Tom onder de bank, een hoop gegil en mevrouw heeft van angst dus onder de bank gezeken![]()
![]()
Best lastig schoonmaken daar trouwens![]()
Morgen maar ff bellen, want de urine is ook echt heel erg geconcentreerd en stinkt.
ik kende ze dus helemaal niet, de naam wel, maar de muziek nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
The Melvins ken ik wel, die vind ik wel lachen
Denk nog niet dat ze dat heeft, maar de kans hierop neemt zo aardig toe jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dadelijk heeft ze een ontsteking omdat door de stress haar weerstand naatje pet is
Ik heb ook weekend, maar ik hoef pas maandag weer te beginnen..pfieuw!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Met mij ook goed! Dit is mijn weekend, vandaag en morgenMoet van het weekend weer an die arbeit
Zoheeee luxxeeeequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb ook weekend, maar ik hoef pas maandag weer te beginnen..pfieuw!
Oh-oh: je dvd is opgestuurd hoor!
Thnxquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb ook weekend, maar ik hoef pas maandag weer te beginnen..pfieuw!
Oh-oh: je dvd is opgestuurd hoor!
OMGquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
cabaretier op de vara, over dat er bij frans bauer concerten op de eerste rij alleen maar mongolen zitten
"ik heb niks tegen die mensen, maar als ik morgen op zou komen, het doek gaat open, en ik zie allleen maar mongolen... Dan ga ik me toch afvragen of ik niet iets te toegankelijk ben geworden...."
*kijkt inspecterend de zaal in*
"het scheelt weer weinig vandaag zie ik"
Voor 's nachts en voorlopig zou dat best goed kunnen zijn. Komt ze aan haar rust. Had ze de gewoonte om bij jullie te slapen of alleen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk nog niet dat ze dat heeft, maar de kans hierop neemt zo aardig toe ja![]()
Zou het verstandig zijn vannacht apart te zetten met eten, drinken en kattenbak?
Straks iig nog maar een klein blikje gourmet, dan heeft ze iig weer gegeten en voldoende vocht gehad.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Normaal heb ik woensdagavond al weekend
uhuhquote:
Ik hoop niet dat je postbode de envelop uitvoerig bestudeerdquote:
Ken je haar albums ook?quote:
Ik werk gewoon ordinair in een winkel. Heb maar een 12 uren contract, vandaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Mazzelaar.![]()
![]()
![]()
Ik heb soms ook wel wat eerder weekend, sowieso heb ik elke vrijdag vrij dus dat is wel heerlijkmaar donderdag altijd school, soms idd in het weekend nog werken. Nu werk ik dan 4 dagdiensten achter elkaar (
) en dan gelukkig woensdag weer uitslapen, dan heb ik avonddienst. Maar dat wordt dan weer een kortere nacht aangezien ik donderdag 8.30 school heb
Magoed joh. Ik overleef 't allemaal wel
Wat voor werk doe jij dat je al woensdag weekend hebt?![]()
oh oh!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je postbode de envelop uitvoerig bestudeerdOf juist wel
Zij is echt zo een one hit wondertje hequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
overigens moest ik in het kader van vrouwen met gitaren ineens denken aan deze:
best leuk gedaan met die looper
Ik ga slapen met mijn mini-supersoaker in de aanslag. Hopen dat ik niet per ongeluk in een stopcontact spuitquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ken je haar albums ook?
Ik heb haar echt heeeel vaak live gezien, van 92 tot de laatste keer dat ze in NL was, voor haar laatste 2 albums is ze hier niet geweest, ze is echt zooooooo ontzettend goed![]()
En ze klinkt echt als niemand anders![]()
Nok , succes vannacht
quote:
ja ik luister haar muziek ook echt niet hoor, maar kreeg deze ooit toegestuurd, en vond dat ze dat best deed met die looper, laatste minuut ofzo maar even kijken, doet ze echt leuk, je bent een heel orkest in je eentje zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zij is echt zo een one hit wondertje he![]()
Vreselijk nr vind ik dat
Oh nu ben ik echt benieuwdquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar hij is wel in New Kids stijl
Ietsiepietsie dan...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nu ben ik echt benieuwd![]()
Staat dr op je moet te groeten uit Brabant hebben KUT?
Ja gezien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik luister haar muziek ook echt niet hoor, maar kreeg deze ooit toegestuurd, en vond dat ze dat best deed met die looper, laatste minuut ofzo maar even kijken, doet ze echt leuk, je bent een heel orkest in je eentje zo
Whehehehehehe ja had dan niks gezegd ookquote:
Haha, nou is het geen verrassing meerquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehe ja had dan niks gezegd ook![]()
![]()
Ze sliep altijd op bed en nu in de klerenkast of onder het bed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor 's nachts en voorlopig zou dat best goed kunnen zijn. Komt ze aan haar rust. Had ze de gewoonte om bij jullie te slapen of alleen?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik werk gewoon ordinair in een winkel. Heb maar een 12 uren contract, vandaar
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha, nou is het geen verrassing meerNou ja, de groeten komen in ieder geval echt uit Brabant!
Kut!
Ik heb er ook wel es aan gedacht om alsnog verpleegkunde te gaan doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]Lekker toch!
Ik zit nog op school en doe werken-leren. In schoolvakanties werk ik 36 uur (deze week dan toevallig 40 uur), en met school 24 uur en dan in principe 12 uur school, al haal ik dat natuurlijk nooit
Jup, daar waren wij 2 weken terug al achterquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
Ik zat net ineens te denken he, volgens mij zijn we MrSubtle kwijt he
Sssssssst, Senes is nooit zo snelquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, daar waren wij 2 weken terug al achter
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwab , skip ramalama, dees is beter:
Could I have my brandy on stage please
Leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel es aan gedacht om alsnog verpleegkunde te gaan doen.
Qua tijd is het prima te doen gok ik, maar de hypotheek kan het niet trekken op studiefinanciering ben ik bang![]()
Had ik het vroeger direct maar gedaan, maar toen werd ik al misselijk bij de gedachte dat je iemand op de po moest helpen.
Terwijl ik nu boven allerlei lichaamsvloeistoffen hang
ze maakt wc's schoon terwijl ze anti-zwaartekracht laarzen aanheeft?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:
Je 'hangt' boven allerlei lichaamsvloeistoffen? Wat dan? xD Werk je in 't lab?
Roisin is echt zo cool.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze maakt wc's schoon terwijl ze anti-zwaartekracht laarzen aanheeft?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwab, wist je dat Roisin een keer in Rusland tijdens een concert tegen een stoel headbangde en dr oogkas brak![]()
![]()
echt overal bloed en zo, t stond eerst op youtube maar ik kan de filmpjes nie meer vindenquote:
eigenlijk nooit geluisterd, maar ik las in de Gitarist een interview met, ehh... de gitarist dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Nu ben ik oude Pinkpops terug aan het kijken waar ik geweest ben.
Kom ik Betty Serveert tegen, dat was best een leuk NL bandje destijds![]()
Whehehehe.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
nou oke, das een kutfoto, maar zijn voorhoofd is wel aanzienlijk gegroeit
[ afbeelding ]
jupsquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe.
Bestaat Bettie Serveert dan nog?
Whahahaha echt????quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
sterker nog, hun laatste album is nog geen 6 weken oud
Tja, maar die eerste 2 jaar moet financieel dan wel haalbaar zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk!
Je kan het ook in deeltijd gaan doen he. Dan ga je de eerste 2 jaar naar school en daarna werk je zoals ik doe, en betaald je instelling de studiekosten.Misschien wel het overwegen waard?
Ja, ik werd voordat ik hieraan begon ook al misselijk van grote wonden en een volle po. Maar aan zoiets wen je ook. Het hoort erbij.De eerste keer dat ik een grote wond zag moest ik ook even slikken en op tijd weglopen voordat ik flauwviel,
maar nu kijk ik er niet meer van op.
Je 'hangt' boven allerlei lichaamsvloeistoffen? Wat dan? xD Werk je in 't lab?
die zijn metal gaan makenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Waar zijn al die goede NL'se bands toch gebleven?????
Oh de UDS was echt zo gaaf!quote:
ik bedoel dus niet de uds he, die zijn geen metal gaan maken geloof ikquote:
follow the yellow brick roadquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe, ja , jij hebt t over een paar generaties later qua bands![]()
Toen was ik al afgehaakt qua NLse muziek.
Kees is verdwaald in het dekbed naast me geloof ik
nope, heb gisteren niet gelezen, moest op tijd m'n bed uit, en de vorige keer dat ik ging lezen heb ik het boek om half vier dichtgedaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Hey, is je Jap eigenlijk al uit de put???
![]()
uhuhquote:May Kashahara is cool he
Ik moest echt lachen jaquote:
Awwwquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Kees is verdwaald in het dekbed naast me geloof ik
Ze had geloof k een nachtmerrie, ze ligt dr nog in, ik kijk nog een liedje van Lauryn Hill en dan ga ik dr bevrijden en gaan we wandelenquote:
Bink en Boor staan hier 'uit'. Die hebben veel aandacht van mijn ouders gehad vanmiddag en dat is nu te merken, stelletje ronkersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze had geloof k een nachtmerrie, ze ligt dr nog in, ik kijk nog een liedje van Lauryn Hill en dan ga ik dr bevrijden en gaan we wandelen
wel eerst wakker maken voor je gaat lopen, anders schuren ze zo over het asfaltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Hier ligt ook alles in coma, maar we moeten nog een rondje wandelen zo
Thnx voor de tip, ik ga er maar es werk van makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel eerst wakker maken voor je gaat lopen, anders schuren ze zo over het asfalt
Ooooh ja dat ook ja Mogguh allen.....quote:
Truequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, maar die eerste 2 jaar moet financieel dan wel haalbaar zijn![]()
En ik werk als die domme doos die zonder handschoenen de duim van je vriend heeft verbonden
Huh? das raar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:Mijn collega die al jaaaaaaaaaaaaaaren een huisdier wil maar niet mocht van dr man mag ineens zomaar een kitten uitzoeken.
En dan niet eens zomaar een kitten, nee , haar man wil persé een Britse korthaar ineens
Oh wat naar om te lezen, wat een akelig gezicht zal dat ook zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:31 schreef blckbb het volgende:
Hmmm hond is nu echt aan het eind van haar leven vrees ik
Tumoren zijn ongelooflijk gegroeid in de afgelopen 2 maanden, ze drinkt amper en over het eten doet ze een half uur. Ook d'r antibiotica pillen slikken duurt lang, meestal zit ze er wel 10 minuten op te kauwen. 't is een combinatie van de ouderdom en tumoren want echt goed lopen doet ze helaas ook al niet meer
Tsja... de laatste dagen zijn 't ergst
Wat maakt dat laatste uit dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van donderdag 25 februari 2010
018. 161 tombolafan
032. 129 Harajuku.
040. 113 Greys
077. 092 oh-oh
En dan poste ik hier en de rest voornamelijk elders
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Maakt geen reet uit alleen tellen ze dan niet echt mee als in deze SC zijnde natuurlijk
Oh zo!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Maakt geen reet uit alleen tellen ze dan niet echt mee als in deze SC zijnde natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |