En wie heeft die baan aangewezen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh de vaart zat er wel in hij zat gewoon in de verkeerde baaaaaaaan
Ik was het niet hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wie heeft die baan aangewezen?
mmmmmmquote:
Oh nou dat kan heel goed hoor, dat ze etteren omdat de thuissituatie niet is zoals ie hoortquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef Strega het volgende:
Nondeju! Zo maar 2 hele topics kunnen bijlezen!
Oh-Oh, hoe ist met Sjon?
Hoorde net van Pagan, dat Kundun en Tashi al de hele dag aan het etteren zijn. Zels Bullie kwam zich er mee bemoeien.![]()
Ze missen hun mammie, denk ik maar.
Verstandig, tis een dominant ventje. Maar wel cutequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou dat kan heel goed hoor, dat ze etteren omdat de thuissituatie niet is zoals ie hoort![]()
Sjon, hmm wel ok.
Gisteravond niks binnen gedaan, braaf buiten geplast, tape heeft orkaan Kees doorstaan ook.
Zonnetje schijnt nu, dus we gaan lekker langs de maas op t grasveld spelen zometeen![]()
Op kantoor hang ik m nu vast aan een riem zodra ik ook maar opsta van mn plek.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef nokwanda het volgende:
Hello. Ons internet lag eruit, maar werkt weer. Ik ben in leven
Baantjer, CSI, NCIS, Murder She Wrote...quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Baantjer
![]()
Don't you go Baantjer on me now
quote:
Dat zou best kunnen, ik kijk het allemaal nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Baantjer, CSI, NCIS, Murder She Wrote...
één pot nat?
[..]
Ha, lieve Nokkie!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef nokwanda het volgende:
Hello. Ons internet lag eruit, maar werkt weer. Ik ben in leven
Eet je 's middags warm?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:58 schreef Strega het volgende:
En wederom komt het eten hier zo, bami vandaag, dus scheelt niet alles.
Ik ben hier helemaal uit m'n ritme.
Ja, dat moet hier. Vreselijk en om 06.30 word het ontbijt al neer geplemt.quote:
You go girl!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:59 schreef Strega het volgende:
Ben ik eens onn line, doe ik een JJhtje
Ai, ik moet er niet aan denken. Smakelijk thoquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat moet hier. Vreselijk en om 06.30 word het ontbijt al neer geplemt.
Ben dus weer even off.
HA-RAquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ai, ik moet er niet aan denken. Smakelijk tho
Niet dat ik nu iets kan ontvangen ofzo...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
Tombolalala, zal ik een schaap voor je kopen?
EEN ROZE.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet dat ik nu iets kan ontvangen ofzo...
maar liever een koe... meer vlees...
tvp was getting old.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HA-RA
Waarom moest er een slotje op dit door mij geopende topic?
schaap? dan graagquote:
ah, okquote:
Jijquote:
Ja, jij begon over koe, ik nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
schaap? dan graag
koe? liever niet
[..]
ah, ok
roze koeien bestaan toch niet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jij begon over koe, ik niet.
Neujquote:
Dat was die van MMquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuj![]()
Nu jij maar eens. Ik heb laatst mn stront al laten zien
Ik zal vragen of die vanaaf zn aars ff op de foto zet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was die van MM![]()
Laat MM zn kut maar zien.
Ik ga wandelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh Waarom noem je Sjonnie geen Pepe, klinkt lekker Mexicaans.Omdat het een chinees isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Whehe, zo is Sjon ook al es bijna stukgegaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:
Baloe stikte net bijna in een honde stokje/kluifje/whatever.
Ik moet het helemaal achter uit zn strot trekken waar het in vast zat.
Mooi dattie die troep niet weer krijgt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, zo is Sjon ook al es bijna stukgegaan.
In zn eerste week hier of zo
Ik heb m toen gegrepen en er es goed mee geschudquote:
Schudden vóór gebruik, niet na innamequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m toen gegrepen en er es goed mee geschud![]()
Hij had namelijk wel t hele ding al ingeslikt.
Hey Barbaaf, hoest ie daaro?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Schudden vóór gebruik, niet na inname![]()
Hier gaat 't wel relaxed, er draaien een paar schermpjes waar logging overheen vliegt terwijl ik zit te fokken, lijkt 't net of ik aan het werk ben
Zolang ze krijsen kunnen ze nog ademhalen, zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier ook redelijk chill.
Meer stress voor de verjaardag maandag dan voor einde maand tot nu toe![]()
En hij had dat ding al doorgeslikt, hup, in 1 hap weg, en toen begon ie te krijsen
Maar het stoort zo als het op kantoor isquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zolang ze krijsen kunnen ze nog ademhalen, zeg ik altijd maar
dat arme mens is zich rot geschrokken!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar het stoort zo als het op kantoor is![]()
Ik had zelfs iemand aan de lijn toen het gebeurde![]()
Die schrok zich ook dood en zei meteen dat ze wel terug zou bellen
Maar dan liegen ze toch? Uitgebalanceerd is het dan zeker niet. Ja, ik snap ook wel waarom ze liegen, verkoop van producten enzo, maar ik vind het nog steeds raar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Doeg, veel plezier!
Maar al die fabrikanten zeggen toch dat zij het beste en meest uitgebalanceerde voer hebben dat er is?
Haha jaquote:
Tssss en ik maar zoeken dat gaat dus niet werken he.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Patapon het volgende:
dit topic werkt nog met zo'n zwengel....
k wilde reageren metquote:
Jahaaaaa Whoei het is zomaar druk hier.....quote:
Squirten!!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wilde reageren met
kijk uit dat je er niet van gaat spuitenPatopon is een vrouw
![]()
* Nieslief brengt dadelijk ook Patapon een schaaltje soep.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:41 schreef Patapon het volgende:
*Patapon blijft stug door zwengelen
hoelaat is de soep klaar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef nieslief het volgende:
Zo soep staat op dadelijk even eten en dan weer werken...
THNX, ben ik wel aan toequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
* Nieslief brengt dadelijk ook Patapon een schaaltje soep.
Zocht Q. er niet zoéén?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wil er nog iemand een 40gig 2,5" SATA HD?
LL!quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LL!
Als ik dat zeg moet ik altijd aan Lowlands denken![]()
Ja, wast druk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo net gegeten. Druk dagje op mijn werk gehad.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
mijn nieuwe laptop adapter is binnen
Ze zijn nét wegquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd hoe t nou met Greys dr ouders was vanmiddag![]()
Ik zit aan de pizza![]()
En de boodschappen zijn binnen.
En Sjon zn naamtags lagen in de brievenbus
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn nét weg
En niets aan de hand dus![]()
Ik heb weer allemaal leeuwen en olifanten gezien
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi,
Jip heeft hier denk ik meegelezen over Sjon.
Meneer plast buiten de bak en poept op de bak.
Lief dat je er aan dacht, serieus!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig
![]()
Ik moest dr de hele tijd aan denken vanmiddag![]()
Jij stomme stresskip jij![]()
Ik heb er vanmiddag ook nog aan gedacht...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn nét weg
En niets aan de hand dus![]()
Ik heb weer allemaal leeuwen en olifanten gezien
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief dat je er aan dacht, serieus!
En ik denk dat ik dat altijd wel zal houdenBen vorig jaar toch wel heel erg geschrokken.
Ze liep wel moeilijk, maar als dat alles is...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag ook nog aan gedacht...
Hier heb ik gister nieuwe tags besteldquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
En logisch hoor, dat je dat denkt![]()
Ik ben blij dat dr echt niks was.
Maar waarom ze nou liever kwamen als je heer dr niet was![]()
Mss wilden ze hem niet vervelen met de foto's of zo?
Ik ga mn nagels eens breken op die naamtags van Sjonnie, dat is zo een pokkegepiel altijd, om die aan die halsbandjes te krijgen
* hoofd schudt, what a familyquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Ja, die orka. Het blijft een killer whale
En ze deden nog wel een beetje vaag over waarom ze zondag niet wilden komen, maar het blijkt dat mijn moeder dan nuchter moet zijn voor maandag omdat ze dan weer een klein operatietje heeft. Waar ik me ook vooral geen zorgen om moest maken![]()
En ze vonden het leuk om te komen als Heer G er niet was 'omdat ik dan niet zo alleen zou zijn'![]()
oh, ok...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Ja, die orka. Het blijft een killer whale
En ze deden nog wel een beetje vaag over waarom ze zondag niet wilden komen, maar het blijkt dat mijn moeder dan nuchter moet zijn voor maandag omdat ze dan weer een klein operatietje heeft. Waar ik me ook vooral geen zorgen om moest maken![]()
En ze vonden het leuk om te komen als Heer G er niet was 'omdat ik dan niet zo alleen zou zijn'![]()
Ja, alleen ben ik elke week alleenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ok...
En dat is wel echt ouder-achtig ja, dat ze niet willen dat je alleen bent...
Balen zeg dat het nog steeds niet goed botert tussen de poezels.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys weer gerustgesteld?![]()
Eng dat je ouders je zo goed kennen![]()
Hier de hele dag zonder ook maar 1 pauze doorgewerkt, ik ben gaar.
En nu moet ik de papieren voor de aangifte ook nog bijelkaar zoeken, want morgen geen tijd![]()
En toen ik thuis kwam had Droopy heerlijk op de overloop gepoept![]()
Nu zit ze vrij rustig op de bank, maar zodra met name Tom in de buurt komt gaat ze grommen.
Ik baal hier zoooo van; ik wil gewoon dat ze allemaal happy zijn
Nooooooonquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hier heb ik gister nieuwe tags besteld![]()
Ze hadden alle 3 een met het nummer wat ik al 5 jaar niet meer heb ofzo niet handig dus![]()
en voor alle3 ook een met "im chipped !" zodat daar nooit misverstanden over kunnen ontstaan
Nou voor Sylver alleen nog een nieuw tuig, die krijgt een stoere camo-print
Idd...en ook zo plotseling, dus er moet haast wel iets zijn voorgevallen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen zeg dat het nog steeds niet goed botert tussen de poezels.
oh bah...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu moet ik de papieren voor de aangifte ook nog bijelkaar zoeken, want morgen geen tijd![]()
Nu zit ze vrij rustig op de bank, maar zodra met name Tom in de buurt komt gaat ze grommen.
Ja, ik vind het ook totaal niet erg om alleen thuis te zijn... Maar hoe vaak mijn moeder niet vraagt of ik kom eten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik elke week alleen
En ik vind het niet erg. Maar als ik dat zeg vinden ze dat vast raar, dus liet ik het maar zo
Missdish doet het graagquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Heeft dr iemand zin m mijn afwas te doen toevallig?
Hier ook ja....zodra mams er lucht van krijgt dat ik es een weekje vrij heb, moet ze ineens spontaan van alles.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
[..]
Ja, ik vind het ook totaal niet erg om alleen thuis te zijn... Maar hoe vaak mijn moeder niet vraagt of ik kom eten...
Oh dan ben ik wel een zielepoot.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook ja....zodra mams er lucht van krijgt dat ik es een weekje vrij heb, moet ze ineens spontaan van alles.
Varierend van een nieuw tafellampje tot zwarte schoenen "want die heeft ze nog niet"![]()
En 3 x raden wie dan de lul is![]()
Want ja...ik ben toch vrij
Nou, ik ben single he... dus ik zit in hun ogen ALTIJD zielig alleen thuis...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook ja....zodra mams er lucht van krijgt dat ik es een weekje vrij heb, moet ze ineens spontaan van alles.
Varierend van een nieuw tafellampje tot zwarte schoenen "want die heeft ze nog niet"![]()
En 3 x raden wie dan de lul is![]()
Want ja...ik ben toch vrij
mijn vriendin ook... als haar vriend een weekend weg is nodigt ze mij en een andere vriendin uit voor een ouderwets slaapfeestje...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel een zielepoot.
Ben helemaal niet blij alleen thuis en als ik weg ben wil ik de Mr ook van allerlei gezelschap bezorgen
Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel een zielepoot.
Ben helemaal niet blij alleen thuis en als ik weg ben wil ik de Mr ook van allerlei gezelschap bezorgen
Ik ook... en ik eindig vaak wel "ergens", en anders vind ik online/voor de tv ook erg leuk hoor...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk![]()
En als ik het zat ben ga ik wel ff bakje doen bij opa en oma of pa en ma.
Of een dagje weg met zusje, da's altijd gezellig
Leukquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn vriendin ook... als haar vriend een weekend weg is nodigt ze mij en een andere vriendin uit voor een ouderwets slaapfeestje...
Wij hebben vandaag een minisupersoaker gekocht. Twee dagen nauwelijks geslapen. Als het eens een weekje goed gaat moet ik het hier gewoon niet melden, want iedere keer als ik dat doe houdt het weer op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
hondenpenning.net ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nooooooon![]()
Oh waar heb je ze besteld?
Mijnes kosten een euro per stuk op eBay
Vechten ze bij jou dan echt Nok?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een minisupersoaker gekocht. Twee dagen nauwelijks geslapen. Als het eens een weekje goed gaat moet ik het hier gewoon niet melden, want iedere keer als ik dat doe houdt het weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |