Juist.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:54 schreef JDude het volgende:
Rick Astley - Never gonna give you up.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:04 schreef Westbroek het volgende:
Maximale doorrijbreedte 10 meter?
Het is mogelijk in principe.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef banaantjeEE het volgende:
verboden toegang voor voertuigen die breder zijn dan 10m?
quote:
Wat isquote:is een verzamelnaam voor een aantal in de natuur voorkomende mineralen (silicaten), die zijn opgebouwd uit fijne, microscopisch kleine vezels.
is een natuurlijk product. Het is een delfstof die wordt gewonnen in onder andere Zuid-Amerika, Rusland en Canada. Er is een aantal verschillende
mineralen.
vezels zijn onder te verdelen in twee hoofdgroepen:
* de spiraalvormige of serpentijnachtige, waaronder chrysotiel (ofwel witte)
* de rechte of amfiboolachtige, waaronder crocidoliet (blauwe), amosiet (bruine
), anthophylliet (geel), tremoliet (grijs) en actinoliet (groen).
yup, nagano 5 gouden medailles en sydney maar liefst 12!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:50 schreef nightcowboy het volgende:
Nagano 1998, Sydney 2000?
hoe heet hij ook al weer?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:56 schreef bierjoost het volgende:
Wegmisbruikers
Toorn ja, maar ik ga niet moeilijk doen.quote:
Volgens mij is dat goed, maar hoe kom je van Danny Blind opeens op andré van der toorn?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:58 schreef Westbroek het volgende:
André van der Toon?
Danny Blind was mijn eerste ingeving zonder hint.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef starla het volgende:
[..]
Volgens mij is dat goed, maar hoe kom je van Danny Blind opeens op andré van der toorn?
Zelfde als een foto van Beatrix en dan zeggen:
Katie Melua
oh nee
Beatrix
Stand #1898:quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:30 schreef Westbroek het volgende:
Julian Casablancas?
Rukker ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:13 schreef Westbroek het volgende:
Hint: Zijn naam komt overeen met iets wat je alleen doet.
Ik kwam met het verzinnen van de vraag pas erachter dan Gordon terug is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:22 schreef Bart het volgende:
Joling, Froger, Gordon, Jeroen vd Boom
Inderdaadquote:
Daarvan is nooit beweerd dat ze te zien zijn vanaf de maanquote:
Correct!quote:
Lekker bezig Henkquote:
Juist.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Bart het volgende:
Oranje (Orange) uit zuid-frankruik, en Nassau (duitsland).
Het dorp heet Anna Paulowna, maar ik keur hem goed hoorquote:
Wie?quote:Wilhelmus
De Valkeniers
RVC
Ajax (jeugd)
Ajax
KV Mechelen
Anderlecht
PSV
Werder Bremen
Standard Luik
Sporting Gijón
Urawa Red Diamonds
KV Mechelen
Al-Hilal
Verenigde Arabische Emiraten
Vitesse
AO Nea Kavala
Stand #1898:quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:08 schreef Yankee het volgende:
aadje afkoopsom
Stand #1898:quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:18 schreef Westbroek het volgende:
Kruistocht In Spijkerbroek, Het Helse Paradijs, Wonderkinderen.
Goede trilogiequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:19 schreef starla het volgende:
Kinderen van moeder aarde
het helse paradijs
gulden vlies van thule
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef bierjoost het volgende:
El Simcity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe vraag.
Wie zong 'De Clown'?
Juist.quote:
quote:
Ja, ja en nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:24 schreef ScottTracy het volgende:
Brussel
Juventus - Liverpool
1986?
Juist.quote:
Stand #1898:quote:
Voor de onderschatte triangelspelers ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:37 schreef Westbroek het volgende:
Waarvoor is het Jostiband Orkest bedoeld?
Juist.quote:
Waarom denk je dan eerst aan een niet-rijpe paprika?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:06 schreef Westbroek het volgende:
Okra.
Daar vond ik het op lijken in eerste instantie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom denk je dan eerst aan een niet-rijpe paprika?
Terwijl je ook weet wat een okra is?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:47 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Daar vond ik het op lijken in eerste instantie.
Manier om een product te beoordelen. Strenghts - Weaknesses - Opportunities - Threats.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef bierjoost het volgende:
Wat is een SWOT-analyse en waar staat de afkorting voor?
Alsof jij altijd alles direct goed hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Terwijl je ook weet wat een okra is?
Vond 't ook knap hoor. Maar dat is niet de eerste keer dit topic (cactus/stevia en Danny Blind/Andre van der Toon)...quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Terwijl je ook weet wat een okra is?
Die van cactus en stevia kan ik mij voorstellen, maar Danny en André lijken op elkaar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vond 't ook knap hoor. Maar dat is niet de eerste keer dit topic (cactus/stevia en Danny Blind/Andre van der Toon)...
mhaw.......quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Die van cactus en stevia kan ik mij voorstellen, maar Danny en André lijken op elkaar.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je eerste ingeving een vrij simpel antwoord is en je daarna plots een vrij zeldzaam iets blijkt te herkennen. Het lijkt me vrij vreemd dat je eerst denkt dat het een niet-rijpe paprika is terwijl je weet wat een okra is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Alsof jij altijd alles direct goed hebt._!
Omdat het zinloos is om 3 keer hetzelfde woord achter elkaar te posten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je eerste ingeving een vrij simpel antwoord is en je daarna plots een vrij zeldzaam iets blijkt te herkennen. Het lijkt me vrij vreemd dat je eerst denkt dat het een niet-rijpe paprika is terwijl je weet wat een okra is.
En dat is ook niet de eerste keer, zoals Scott ook al zei. Nog eentje, hoezo ken je wel het woord tinne en niet kanteel?
JDude +1quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Manier om een product te beoordelen. Strenghts - Weaknesses - Opportunities - Threats.
Ok, je had die post dus al gezien. Een synoniem posten leek je wel nuttig?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:06 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Omdat het zinloos is om 3 keer hetzelfde woord achter elkaar te posten.
Niet perse een product, maar close enough.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Manier om een product te beoordelen. Strenghts - Weaknesses - Opportunities - Threats.
Misschien zou hij dat wel als goed tellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, je had die post dus al gezien. Een synoniem posten leek je wel nuttig?
Ja, ze hebben allebei krullen... Maar ik vind het toch apart dat je hem pas herkent nadat iemand 'wegmisbruikers' riep. Je zou zeggen dat je zo iemand eerder herkend van een programma dan dat je zijn naam weet. Niet dat je die naam niet kan weten natuurlijk, maar wel vreemd dat je dan in eerste instantie niet z'n gezicht herkende.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Danny en André lijken op elkaar.
Start een plot en stel een onderzoek in anders.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ze hebben allebei krullen... Maar ik vind het toch apart dat je hem pas herkent nadat iemand 'wegmisbruikers' riep. Je zou zeggen dat je zo iemand eerder herkend van een programma dan dat je zijn naam weet. Niet dat je die naam niet kan weten natuurlijk, maar wel vreemd dat je dan in eerste instantie niet z'n gezicht herkende.
quote:
Geen zin om de cactus, de paprika en danny blind uit te leggen dus?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Start een plot en stel een onderzoek in anders._!
Heb ik al gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geen zin om de cactus, de paprika en danny blind uit te leggen dus?
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Iets met eerste ingevingen en hints.
Idem. Afzonderlijk misschien niet zo bijzonder, maar alles bij elkaar in redelijk korte tijd vind ik het verdacht, ook met de manier waarop hij doet verder erbij.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef JDude het volgende:
De hekjes zijn nummers?
Ik vroeg helemaal niet om de titelquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef Yankee het volgende:
Eminem - the marshall matters lp
Want jij zou alles uitleggen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Idem. Afzonderlijk misschien niet zo bijzonder, maar alles bij elkaar in redelijk korte tijd vind ik het verdacht, ook met de manier waarop hij doet verder erbij.
Als mensen zouden vinden dat bepaalde antwoorden van mij verdacht zijn zou ik dat gewoon proberen uit te leggen, ja. Dit spel staat of valt bij de eerlijkheid van de spelers dus ik vind dat als er twijfels zijn dat daar gewoon naar gevraagd moet kunnen worden. Ik heb ook helemaal niets te verbergen, op dat gebiedquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:29 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Want jij zou alles uitleggen?
Welke vorige keer?quote:De vorige keer waren jullie ook al zo nonchalant bezig.
Se7enquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:32 schreef De_Hertog het volgende:
Brad Pitt, Kevin Spacey, Morgan Freeman
Ik heb ook niets te verbergen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als mensen zouden vinden dat bepaalde antwoorden van mij verdacht zijn zou ik dat gewoon proberen uit te leggen, ja. Dit spel staat of valt bij de eerlijkheid van de spelers dus ik vind dat als er twijfels zijn dat daar gewoon naar gevraagd moet kunnen worden. Ik heb ook helemaal niets te verbergen, op dat gebied
Geweldige film, prachtige scènequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:31 schreef Yankee het volgende:
[ link | afbeelding ]
3 personen = 3 namen![]()
En als je alles daadwerkelijk opzoekt kom je in de hel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Ik heb ook niets te verbergen.
Eerste ingevingen, kennis en hints.
Meer kan ik niet uitleggen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:38 schreef bierjoost het volgende:
Bovendien is de lol er dan wel voor je af na een paar topics, dus we zullen zien.
Hoe zou ik überhaupt zo'n plaatje kunnen opzoeken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:38 schreef bierjoost het volgende:
[..]
En als je alles daadwerkelijk opzoekt kom je in de hel.
Bovendien is de lol er dan wel voor je af na een paar topics, dus we zullen zien.
Maar als mensen daarop doorvragen ga je in de aanval. Hoezo weet je wat een Okra en een Stevia is maar denk je eerst aan enorm simpele dingen als een paprika of een cactus? Ik vind het echt moeilijk te geloven dat je weet wat een Stevia is maar eerst denkt aan cactus na die beschrijving.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:36 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Ik heb ook niets te verbergen.
Eerste ingevingen, kennis en hints.
Veruit de meeste opzoekers vallen door de mand als je even wat doorvraagt. Daarnaast twijfelt nu vrijwel iedereen aan hem dus zal hij zich wel een beetje gedeisd houden nu. Is nu even irritant maar daarna wordt het spel er leuker van.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:47 schreef Bart het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het ook wel verdacht vind
Maar aangezien je ten eerste niets kan bewijzen, en er ten tweede toch niets aan kan doen, heeft het ook weinig zin om je er druk om te maken
Prima.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:51 schreef Westbroek het volgende:
Ik doe pas weer mee als de storm is gaan liggen.
wederom geen ideequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef De_Hertog het volgende:
Gelukkig wilde je niet de personages horenwas een kortlopende comedyserie die zelf niet heel succesvol was. Zowel de acteurs als de makers zouden later echter wel successen oogsten met bijvoorbeeld 3rd rock from the sun, Two and a half men, Friends of Frasier.
Welke serie zoek ik?
Was dat die met John Forsythe van Dynasty?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima.
De serie die ik zoek ging over de familie van een senator, wiens vrouw de eigenlijke macht in handen heeft.
Dat was inderdaad die, maar ik zoek toch echt de naam..quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Was dat die met John Forsythe van Dynasty?
Ja ja, de raderen draaienquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat was inderdaad die, maar ik zoek toch echt de naam..
In de vorige hint zit een woord dat, in het Engels uiteraard, ook in de titel voorkomt en tevens de achternaam van de senator in kwestie is.quote:
Zo dichtbij...quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:02 schreef conleche het volgende:
Iets met Power(s)..........damn, nee ik weet het niet.
Dat was hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:04 schreef conleche het volgende:
The powers that be?? Zoiets? Volgens mij was het dat.
Nou ja, die Powers was een prima tip. Vond het wel een leuke serie ook. Zo'n hele rare dochter zat er in!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat was hetProficiat, was een zware bevalling zo te zien
Stand #1898:quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:46 schreef Yankee het volgende:
Habsburgse?
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:57 schreef ScottTracy het volgende:
Sierra Nevada?
Goed verbeterd, inderdaad de meest rare combinatie van D66 en PVV. Al staat de VVD er tegenwoordig ook wel sympathiek tegenoverquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:01 schreef starla het volgende:
ipv SP ga ik voor PVV
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:36 schreef Westbroek het volgende:
Big Smurf.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef starla het volgende:
papa smurf
+ 1quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:20 schreef Westbroek het volgende:
Smurfette?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |