quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Was ook wel weer te verwachten met die kabouter.
Ach. Datzelfde heb ik met nog een aantal top 30 spelers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Serieus Boswachter. Relatief staat hij erg hoog op de ranglijst omdat het tennisveld voor hem veel groter is.
Volgens mij doelde hij op de lengte van die smurf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ach. Datzelfde heb ik met nog een aantal top 30 spelers.
Soderling bijvoorbeeld.
Oh ik doelde op faalhaasgehalte.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij op de lengte van die smurf.
Edit: Break EinZ!!!!!!!!!!!11111
Nu issie ook nog zwaar favoriet voor deze match.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
De bookmakers laten Ferrer graag los in de tenniswereld.
Hé er zijn beelden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
HAHAHA, wat een bazen! Allebei tegelijk met hun racket aan het gooien
.
Af en toe, maar ik heb een beetje moeite met de discipline. Met tennis haal ik altijd winst, maar een deel daarvan tilt ik vervolgens weer weg op andere sportenquote:
Ik kom wel sexy tennistips geven als ik weer serieus ga beginnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Oh want ik zie je niet meer in WOS.
Tussenstandje bij Ferrer
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoopte tegen beter weten in dat Gonzalez zich weer door deze wedstrijd zou prutsen. Helaas voor mij deed hij niets geks en verloor.
Niet eerder gespeeld in 2010, geloof ik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:01 schreef danusz1986 het volgende:
1e set zoals verwacht naar Andreas Beck. Althans in mij gedachte. Weet niet hoe die de underdog was in deze partij.
Klopt. Oa een reden voor mij om hem te laten lopen. Maar aan de andere kant had iemand met zijn kwaliteiten dan nog wel van iemand als Ramon Delgado moeten winnen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef franklop het volgende:
Gingen veel mensen voorbij aan het feit dat Beck nog geen wedstrijd had gespeeld in 2010 en het dus maar afwachten was hoe zijn vorm was.
Dat wel, maar had blijkbaar de vorm nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Klopt. Oa een reden voor mij om hem te laten lopen. Maar aan de andere kant had iemand met zijn kwaliteiten dan nog wel van iemand als Ramon Delgado moeten winnen hoor
Dat laatste inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Klopt. Oa een reden voor mij om hem te laten lopen. Maar aan de andere kant had iemand met zijn kwaliteiten dan nog wel van iemand als Ramon Delgado moeten winnen hoor
Beck was gewoon een slechte keuze. Er wordt hier net gedaan of Beck een enorm supertalent is, maar hij is gewoon een redelijke speler. Delgado is niks speciaals maar wel in vorm en is oud genoeg om niet enorm onder de indruk te zijn van een ATP main draw.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad.
Als je al bang moet zijn voor zo'n Paraguayaan![]()
Ach ja, 25 man geen punten en nog kans dat er vandaag ook uitvliegen dus de schade valt op zich nog mee.
Mwa, Bellucci was dat ook dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, Troicki was dus de inkopper vandaag.
Ik ben pas voor de 2e keer dit jaar door de 1e ronde geloof ik, ik weet hoe het voeltquote:
Dat kan je hier vinden.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben pas voor de 2e keer dit jaar door de 1e ronde geloof ik, ik weet hoe het voelt
Waar was dat overzicht met te verdedigen punten ook weer?
Dank uquote:
Er is er eentje die Crazy Dani heeft ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef franklop het volgende:
Blake is meest gekozen voor 1a miami
Momenteel speelt Koelerer tegen C. Rochus, enige die de oostenrijker gekozen heb? Ik dus. wou nog switchen maar iets met net te laat
Dikke vette fix, live odds slaan nergens op.quote:
mja daarom wilde ik er eigenlijk nog vanaf, keek eigenlijk meer naar rochusquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dikke vette fix, live odds slaan nergens op.
WTFquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef Szura het volgende:
Bowa gaat waarschijnlijk heel goed wegkomen
Op *3-4 in de 3e set had ie ook nog een 15-40 tegenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF
Ik ging sporten op 5-3en dacht dat is binnen
En jawel hoor. Meteen een breakje voor Falla.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
Heb er toch een slecht gevoel bij
Joh, Doemtoerist.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En jawel hoor. Meteen een breakje voor Falla.
Exit BoWa
Ook in de bracket eruit gegooid gelukkig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef franklop het volgende:
niemand deze week die beck heeft gekozen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:56 schreef Szura het volgende:
GSM Chela.
Volgens mij had een enkeling ook Starace, die verliest in 2 sets van Lapentti
Wat een flap inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2010 11:09 schreef Szura het volgende:
Die Almagro kan echt geen één makkelijke servicegame afleveren![]()
Het is gewoon een feitquote:
En telkens als je denkt dat ie een kansje in de game heeft geeft ie het weer wegquote:Op maandag 12 april 2010 11:46 schreef franklop het volgende:
ZIjn servicepercentage is ook bedroevend, 40%
Ik heb 1 toernooi uitgespeeldquote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef franklop het volgende:
iemand trouwens linkje naar scoreopbouw van vorig jaar? wil even de vergelijk maken met Szura
Serieusquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 12:12 schreef franklop het volgende:
Hij pakt de sets zelfs met nog een break
3e set
Op 1 of andere manier gaat het altijd moeilijk met jouw picks..quote:
Lijkt er wel opquote:Op maandag 12 april 2010 12:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier gaat het altijd moeilijk met jouw picks..
quote:Op maandag 12 april 2010 12:33 schreef Szura het volgende:
Daar gaat alweer 1 break naar de haaien
Edit: door
idem bij berdychquote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef PimFR het volgende:
En door met een unieke pick in de vorm van Ernest Gulbis, 6-3 6-2.Ik was wel verrast dat ik de enige was die hem had.
Speelt wel tegen een qualifier hequote:
jij hebt PHM?quote:
klinkt als een soa, wat is PHM nou weerquote:
Paul-Henri Matieu misschien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
klinkt als een soa, wat is PHM nou weer
ne die goddomme was omdat ik zag dat jij het net gepost hadquote:
Ah ok, maakt weinig uit hoor :pquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:41 schreef Salamando het volgende:
[..]
ne die goddomme was omdat ik zag dat jij het net gepost hadhad ik ge-edit dus!
en nee heb zelf Melzer
Andreev op gravel vs een hardhitter. Ik vind de keuze voor Cilic dan ook vrij gewaagd, ook al draait hij een lekker jaar en heeft Andreev al een tijdje niet veel laten zien ...quote:
Ik ga er wel van uit dat Cilic toch wel zo kan spelen dat ie zulke potten ook zou moeten winnen (vooral na afgelopen jaar)quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Andreev op gravel vs een hardhitter. Ik vind de keuze voor Cilic dan ook vrij gewaagd, ook al draait hij een lekker jaar en heeft Andreev al een tijdje niet veel laten zien ...
Livescore hangt. Of het regentquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef franklop het volgende:
zijn lange punten bij de Bakker volgens mij, al zes minuten bezig en amper twee games gespeeld
of ze hadden geen zin meer en zijn een potje gaan kaartenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Livescore hangt. Of het regent
Tegen Montanes op gravel zou ik ook niet snel willen zitten in zo'n eerste rondequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:26 schreef dekouwe het volgende:
ben toch eigenlijk niet helemaal zo zeker over mijn pick :-/
je heb toch geen robredo he?quote:
Ik hobbel zo rustig mee met Montanes, moeten alleen nog wat Monacootjes achteraan en dan is deze dag ook weer vrij rap in de boekenquote:
Niet zo voorbarig hequote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef franklop het volgende:
Monaco alvast *0-2 achter, de vloek van Szura hangt weer in de lucht
Naja nu heb je Vaduz niet om je te backenquote:
Monaco moet gewoon nog ff wakker wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja nu heb je Vaduz niet om je te backen
Kwart over 9 Argentijnse tijd pas inderdaad ... dik voordeel voor die Duitsert ....quote:Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Monaco moet gewoon nog ff wakker worden
Niks verpest m'n humeur vandaag hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Niet echt hequote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Handige switch Boswachter...
Hoop je nog steeds op Ferrero?quote:Op maandag 26 april 2010 13:40 schreef PimFR het volgende:
haha en de break terug
gaat nergens over
6-0 2-1* giraldo
zijn nog bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |