Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoopte tegen beter weten in dat Gonzalez zich weer door deze wedstrijd zou prutsen. Helaas voor mij deed hij niets geks en verloor.
Niet eerder gespeeld in 2010, geloof ik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:01 schreef danusz1986 het volgende:
1e set zoals verwacht naar Andreas Beck. Althans in mij gedachte. Weet niet hoe die de underdog was in deze partij.
Klopt. Oa een reden voor mij om hem te laten lopen. Maar aan de andere kant had iemand met zijn kwaliteiten dan nog wel van iemand als Ramon Delgado moeten winnen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef franklop het volgende:
Gingen veel mensen voorbij aan het feit dat Beck nog geen wedstrijd had gespeeld in 2010 en het dus maar afwachten was hoe zijn vorm was.
Dat wel, maar had blijkbaar de vorm nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Klopt. Oa een reden voor mij om hem te laten lopen. Maar aan de andere kant had iemand met zijn kwaliteiten dan nog wel van iemand als Ramon Delgado moeten winnen hoor
Dat laatste inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Klopt. Oa een reden voor mij om hem te laten lopen. Maar aan de andere kant had iemand met zijn kwaliteiten dan nog wel van iemand als Ramon Delgado moeten winnen hoor
Beck was gewoon een slechte keuze. Er wordt hier net gedaan of Beck een enorm supertalent is, maar hij is gewoon een redelijke speler. Delgado is niks speciaals maar wel in vorm en is oud genoeg om niet enorm onder de indruk te zijn van een ATP main draw.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad.
Als je al bang moet zijn voor zo'n Paraguayaan![]()
Ach ja, 25 man geen punten en nog kans dat er vandaag ook uitvliegen dus de schade valt op zich nog mee.
Mwa, Bellucci was dat ook dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, Troicki was dus de inkopper vandaag.
Ik ben pas voor de 2e keer dit jaar door de 1e ronde geloof ik, ik weet hoe het voeltquote:
Dat kan je hier vinden.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben pas voor de 2e keer dit jaar door de 1e ronde geloof ik, ik weet hoe het voelt
Waar was dat overzicht met te verdedigen punten ook weer?
Dank uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |