Stop dan even een kauwgompje in je hoofd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de jaren dat ik me 's ochtends op de weg bevond heb ik al heel wat ochtend rituelen gezien, waaronder scheren, opmaken en ja, zelfs tanden poetsen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dus een nee.
Duidelijk
Oja, want dat helpt tegen de tandplak.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stop dan even een kauwgompje in je hoofd.
Ik heb een keer in een restaurant een wegwerptandeborstelmettandpasta-automaat gezien en toen heb ik er ook eentje uitgehaald.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de jaren dat ik me 's ochtends op de weg bevond heb ik al heel wat ochtend rituelen gezien, waaronder scheren, opmaken en ja, zelfs tanden poetsen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, want dat helpt tegen de tandplak.
Admit it.quote:
Ik rij nu een jaar, maar heb veel ervaring en kilometers gemaakt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mehh, 4ebe heeft tandplak in der hoofdquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, als je de goede kauwgompjes neemt, wel.
Het is iig beter dan in de auto je tandenpoetsen.![]()
![]()
Die dingen zijn tof.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een restaurant een wegwerptandeborstelmettandpasta-automaat gezien en toen heb ik er ook eentje uitgehaald.
Misschien dat de oppervlakte van je tanden schoon ogen maar tussen mijn tanden blijft alle bagger gewoon zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, als je de goede kauwgompjes neemt, wel.
Het is iig beter dan in de auto je tandenpoetsen.![]()
![]()
Ik was met een paar vrienden een kaartspel aan het spelen en iemand viel in slaap (ja was een boeiend spel) pleurt opeens z'n bovenkaak eraf leek het wel.quote:
Ik zeg niet dat het poetsen vervangt, hequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien dat de oppervlakte van je tanden schoon ogen maar tussen mijn tanden blijft alle bagger gewoon zitten.
Buiten dat ik een tandenborstel door je kop halen veel prettiger, dat frisse gevoel achteraf dan he. Dat je kan lachen zonder na te denken of je tanden wel schoon zijn.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was met een paar vrienden een kaartspel aan het spelen en iemand viel in slaap (ja was een boeiend spel) pleurt opeens z'n bovenkaak eraf leek het wel.
Blijkt hij een kunstgebit te hebben. 17 jaar is hij.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was met een paar vrienden een kaartspel aan het spelen en iemand viel in slaap (ja was een boeiend spel) pleurt opeens z'n bovenkaak eraf leek het wel.
Aww dat is echt zielig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen hij z'n tanden aan het wisselen was toen hij jong was bleek gewoon dat er 4 of 5 volwassenen tanden ontbraken. Die heeft hij gewoon nooit gehad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Maar lijkt me best kut, om daar als 17-jarige mee rond te lopen...
Ik snap gewoon niet waarom mensen autorijden niet zo serieus nemen waardoor hun aandacht voor de weg verzwakt en liever spelen met hun radio, navigatie etc. En nee, in een file is dat ook niet tof.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik rij nu een jaar, maar heb veel ervaring en kilometers gemaakt.
Nou ben ik wat gewend en kijk ik niet snel ergens van op maar wat je tegenwoordig toch allemaal ziet.![]()
Ik zeg niet dat ik altijd strak zal rijden, maar sommigen slaan echt alles.
Verveling. Automatische piloot. Gebrek aan afleiding.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen autorijden niet zo serieus nemen waardoor hun aandacht voor de weg verzwakt en liever spelen met hun radio, navigatie etc
Idd, ik kijk er al niet meer van op. Bijna alle mensen in een busje lezen de krant/vullen documenten in tijdens het rijden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen autorijden niet zo serieus nemen waardoor hun aandacht voor de weg verzwakt en liever spelen met hun radio, navigatie etc. En nee, in een file is dat ook niet tof.
Dan heb je ineens van die figuren die hele documenten gaan zitten lezen waardoor er zich een heel gat voor hen vormt.
Mijn papa doet dat niet hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Idd, ik kijk er al niet meer van op. Bijna alle mensen in een busje lezen de krant/vullen documenten in tijdens het rijden.
Kleine connexxion busjes zijn de dood op wielen, maar dat had ik al ervaren als fietser. Heb nog een deuk in een deur van zo'n bussie getrapt omdat die klapharses mij niet zag en bijna tegen een muur drong op de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |