quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een, en het was eigenlijk mn bedoeling om op school te gaan werken aan mn pws want thuis zou ik in bed gaan liggen en slapen.
Nee er zijn nu mondelingen voor nederlands, dus dat valt uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd?
Als ik dat heb dan verzet ik het en als dat niet kan dan mis ik maar een uurtje.
Nee ik zei toch zo goed als? Of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, je had je PWS toch af zei je gister?
Oh, ik dacht dat je met zo goed als bedoelde zo goed als af.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik zei toch zo goed als? Of niet?
Mensen die hun make-up tijdens het rijden doen zijn zo kansloos.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het gaspedaal ja.![]()
Die kutteef zat d'r make-up te doen, dus gingen we 70 waar honderd en je kon er niet langs, dus ik zat best te drukken.
Ere wie ere toekomt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks.En nee, ik denk niet zo lang na. Dat kun je vaak ook wel zien aan mijn reactietijd.
maar zo goed als af betekent toch dat je het bijna af hebt maar toch niet? Of zit ik nu echt helemaal fout?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met zo goed als bedoelde zo goed als af.
quote:
Liever in het OV dan op de weg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die hun make-up tijdens het rijden doen zijn zo kansloos.
Ook in het ov, trouwens.
WTF.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Liever in het OV dan op de weg.Achter me zat een vent zich later te scheren. had echt het idee dat ik in bananasplit zat ofzo.
Ik ga op vrijdag. Rammstein.quote:
Ook. Het nadeel van Coldplay is dat als ze alle goede nummers op 1 album hadden staan, het een superband was, maar verdeeld over de albums zitten er wmb maar 2 of 3 topnummers tussen.quote:
Waar, wanneer?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Bp ga je mee naar Wolfmother jawohl?
Inderdaad aanhouden die lamzakken. Het is goddomme echt van de zotten wat mensen onderweg wel niet doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WTF.
Sta dan eerder op om je fatsoenlijk voor te bereiden.![]()
Boetes zouden ze moeten krijgen.
Er is niet een band waar ik alle nummers goed van vind.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ook. Het nadeel van Coldplay is dat als ze alle goede nummers op 1 album hadden staan, het een superband was, maar verdeeld over de albums zitten er wmb maar 2 of 3 topnummers tussen.
Ben je zo met de auto.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2-6 groningen, FUCKING GRONINGEN.
Hangt ervanaf waar je bent.quote:
Op Without You, I'm Nothing van Placebo staat geen slecht nummer, en op XO en Either/Or van Elliott Smith ook niet, en op Songs of Fate and Devotion van Depeche Mode ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is niet een band waar ik alle nummers goed van vind.
Oeh, Lamon. is het met met eens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op Without You, I'm Nothing van Placebo staat geen slecht nummer, en op alle XO en Either/Or van Elliott Smith ook niet, en op Songs of Fate and Devotion van Depeche Mode ook niet.
IMHO dan he.
Maar er is idd geen band waar alle nummer goed van zijn.
Midden links van nederland, dus alles is binnen 2 uur.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waar je bent.
Dat hebben wij hier niet als ze kapot zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owjee, de stoptlichten zijn weer eens kapot.
Ik hoor de schrille verkeersregelaarsfluitjes.
Ik deed er toch 3 uur over om in Woldendorp te komen (Oost- Groningen).quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Midden links van nederland, dus alles is binnen 2 uur.
Nou is ook nagenoeg alles in 2 uur te rijden uit welke hoek ook in Nederland.
The sky must be falling!! Take cover!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, Lamon. is het met met eens.
Mensen met een stadsbus, zullen in hun nopjes zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier niet als ze kapot zijn.Hier is het meer wie het snelst met de grootse auto op het kruispunt af komt knallen gaat voor.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
The sky must be falling!! Take cover!!
[ afbeelding ]
Maar jij kan niet rijden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed er toch 3 uur over om in Woldendorp te komen (Oost- Groningen).
Technisch gezien ken je mij ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Laat even weten, ik wil er heen maar ik ken niemand.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met een stadsbus, zullen in hun nopjes zijn.
Het ging niet sneller en ik kan wel rijdenquote:
quote:
Ik zou echt nooit in z'on uithoek van Nederland gaan wonen. Doe je er echt heel lang over als je een keer ergens naar toe wil. (Evenemnt oid)quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed er toch 3 uur over om in Woldendorp te komen (Oost- Groningen).
Dat is dus een nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Technisch gezien ken je mij ook niet.
Ik ken niemand die mee wilquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Technisch gezien ken je mij ook niet.
In de jaren dat ik me 's ochtends op de weg bevond heb ik al heel wat ochtend rituelen gezien, waaronder scheren, opmaken en ja, zelfs tanden poetsen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Liever in het OV dan op de weg.Achter me zat een vent zich later te scheren. had echt het idee dat ik in bananasplit zat ofzo.
Alles wat daar was: 5 huizen en veeeeeeeeeeeeeeeeeel weiland met windmolensquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit in z'on uithoek van Nederland gaan wonen. Doe je er echt heel lang over als je een keer ergens naar toe wil. (Evenemnt oid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |