Ik weet het niet, ik ga nooit mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik organiseer jullie bedrijfsuitjes niet.
Die foto spreekt wel boekdelen over je neveninkomstenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik organiseer jullie bedrijfsuitjes niet.
Mijn neefjes hebben nog geen inkomsten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:26 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Die foto spreekt wel boekdelen over je neveninkomsten
Ik vond het in het begin een stom nummer. Maar nu.quote:
Ja, ik dus ook. En nu elke keer als ik het luister gaan mn beentjes schommelen en heb ik zin in de zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin een stom nummer. Maar nu.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn neefjes hebben nog geen inkomsten.
Iedereen probeert scherper te zijn dan de ander, en dan komt er een moment waarop iemand een keer moet falen, nu is het Bp.quote:
Jammer voor je moeder maar ik was zoals altijd vlijmscherp en heb weer een keigoede neergezet voor in de boeken. Nu Ksst.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedereen probeert scherper te zijn dan de ander, en dan komt er een moment waarop iemand een keer moet falen, nu is het Bp.
Alleen IQM weet er altijd een betere tegenover te zetten, maar die denkt geloof ik eerst 3 minuten na, voordat hij de ultieme comeback plaatst.
Brr, moet meteen aan de winter denken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef Lamon. het volgende:
Het ultieme zomernummer:
Gek dat het alleen in Nederland aansloeg, terwijl het toch een Amerikaanse band was.
Heb jij geen school?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef Crack_ het volgende:
I'm a lucky man to count on both hands
The ones I love...
Some folks have just one,
Others they got none,
Stay with me...
Lets just breathe.
En dan zeggen ze dat ik last heb van zelfoverschatting.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer voor je moeder maar ik was zoals altijd vlijmscherp en heb weer een keigoede neergezet voor in de boeken. Nu Ksst.
Thanks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedereen probeert scherper te zijn dan de ander, en dan komt er een moment waarop iemand een keer moet falen, nu is het Bp.
Alleen IQM weet er altijd een betere tegenover te zetten, maar die denkt geloof ik eerst 3 minuten na, voordat hij de ultieme comeback plaatst.
Parachutes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil weer naar Coldplay.Stiekem is het heel leuk live. Vooral Yellow.
Wtf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu maar 4 uur tussen uur!
Altijd?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu maar 4 uur tussen uur!
Een uur, en het was eigenlijk mn bedoeling om op school te gaan werken aan mn pws want thuis zou ik in bed gaan liggen en slapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf.Hoelang reizen is je school van huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |