Dat is dus niet waar. Er is geen lineair verband tussen de grote van de borsten en de melkproductie. Wel is het aannemelijker dat als een dame grote uiers heeft zij ook meer melk kan produceren...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Iets met voortplanting.
Dikke tieten produceren meer melk zodat je beter je nageslacht kunt zogen.
Ik bedoel het ook niet gemeen hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Sereenie het volgende:Nou, nou.. Ik bedoel het niet gemeen. Ik vroeg alleen waarom de meeste mannen niet verder kijken dan dat..
Omdat ze daar zijn om een lekkere chick te scoren, en niet om je beter te leren kennen met een goed gesprek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Sereenie het volgende:Nou, nou.. Ik bedoel het niet gemeen. Ik vroeg alleen waarom de meeste mannen niet verder kijken dan dat..
dan kijken de mannen bijvoorbeeld naar de benen/ billenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat het opvalt. En sommige mannen nu eenmaal borstenmannen zijn en dan niet verder kijken
Als je een vent treft die niets heeft met borsten kijkt die wel verder.
Kortom: Ook mannen verschillen
Ja dat is waar, die kijkt naar je assquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
Is al uitgelegd, biologischquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Sereenie het volgende:
Nou, nou.. Ik bedoel het niet gemeen. Ik vroeg alleen waarom de meeste mannen niet verder kijken dan dat..
Dat vind ik nou aardigquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je krijgt wel een paar drankjes van mij, krijg ze toch gratis met mn dikke tieten
en het is bewezen dat vrouwen met rondingen toch meer in de smaak vallen dan platte planken (om het maar even zo grof te zeggen)quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat het opvalt. En sommige mannen nu eenmaal borstenmannen zijn en dan niet verder kijken
Kortom: Ook mannen verschillen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dat is waar, die kijkt naar je ass
Inderdaad!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:59 schreef Dartanion het volgende:
[..]
dan kijken de mannen bijvoorbeeld naar de benen/ billen
Mja dat mag. Maar ik vind mijn kontje niet zo mooiquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dat is waar, die kijkt naar je ass
Zolang vrouwen er mee omgaan zoals jij, zie ik graag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het zal me echt een worst wezen waar mannen naar kijken. Ik vind het allemaal best.
Heb er geen moeite mee. Mijn tieten en benen mogen gezien worden
Hoeren zijn wel LL. Ik zeg je: Hoeren!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
kortom: mannen
simpelweg omdat we dingen gratis krijgen, is het niet met de boobies, dan wel met de billen
Zeker weten. Ik weet nog dat op 1 van mijn eerste dates met mijn man, er een ontzettende mooie man voorbij kwam lopen. En ik hem alleen maar kon volgen. Mijn man was tegen me aan het praten maar ik hoorde hem nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zolang vrouwen er mee omgaan zoals jij, zie ik graag.
Omdat vrouwen ook naar een mooie man zouden kijken mochten ze die tegen komen...
Word!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
kortom: mannen
simpelweg omdat we dingen gratis krijgen, is het niet met de boobies, dan wel met de billen
Ja, dat geldt voor elk lichaamsdeel. Je kunt de schoonheid van het lichaam gewoon niet waarderen. Geeft niet, maar dat heeft dan verder niks met je hoereren voor een drankje te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:07 schreef Sereenie het volgende:
Het is gewoon een zakje huid, met een kwab vet daaronder..
Dan zijn wij nog slim, er zijn zat sletten die het gratis doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeren zijn wel LL. Ik zeg je: Hoeren!
quote:
Ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WIL JIJ ZEGGEN DAT IK NIET AARDIG BEN
Hej psst.. Wanneer gaan wij wat drinkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor elk lichaamsdeel. Je kunt de schoonheid van het lichaam gewoon niet waarderen. Geeft niet, maar dat heeft dan verder niks met je hoereren voor een drankje te maken.
Onterechte klacht.
Haha, goed dat hij zijn plaats kentquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik weet nog dat op 1 van mijn eerste dates met mijn man, er een ontzettende mooie man voorbij kwam lopen. En ik hem alleen maar kon volgen. Mijn man was tegen me aan het praten maar ik hoorde hem niet
Hij zei later: Ik wacht wel even tot je uit gekwijld bent
is Zovty neukbaar, T.?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej psst.. Wanneer gaan wij wat drinken
Indien ja, kan ik als hoer niet achterblijven om in de rij te gaan staanquote:
Het is een lieffiequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:10 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Haha, goed dat hij zijn plaats kent
Uhm. Nee. Totaaaaal niet.quote:
Waren dat jouw tieten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
Nog steeds geen tieten gepost behalve die van moi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |