Nee, dan postte ik wel in KPD, maar ik begin ook geen topic over tieten en post dan iets waardoor mensen denken dat ik D cup heb. Dat is vragen om pics natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij zou jezelf wel in vol ornaat aan de FOK!kers laten zien?
Ieder zijn meningquote:
is een hoax!quote:9 van de 10 keer zijn de kleiner uitgevallen dames ook veel liever en aardiger..
WIL JIJ ZEGGEN DAT IK NIET AARDIG BENquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:43 schreef ElectricEye het volgende:
Oké, alles gelezen en TS heeft een A-cup, want TS doet niet aardig en lief en dit:
[..]
is een hoax!
Sowieso is dat een dom statementquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:43 schreef ElectricEye het volgende:
Oké, alles gelezen en TS heeft een A-cup, want TS doet niet aardig en lief en dit:
[..]
is een hoax!
Die passen niet eens op een fotoquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sowieso is dat een dom statement
Ik heb trouwens cup 80ZZ en nee geen pics
Ja Tal, wij vrouwen met dikke tieten zijn maar onaardige wezensquote:
Ja wij krijgen dingen voor niets. Houden aan het einde van de avond geld over.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja Tal, wij vrouwen met dikke tieten zijn maar onaardige wezens
Ik klaag daar niet over hoor... ik schroom mij ook niet mijn boobs in de strijd te gooien als ik daarmee in het gewin kan zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wij krijgen dingen voor niets. Houden aan het einde van de avond geld over.
Kwijlende mannen.
Heb je niet een naam voor zulke vrouwen?
Hoeren?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wij krijgen dingen voor niets. Houden aan het einde van de avond geld over.
Kwijlende mannen.
Heb je niet een naam voor zulke vrouwen?
Ik ook niet. Ik heb een splinter nieuw macje hier staan mede door mijn tietenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik klaag daar niet over hoor... ik schroom mij ook niet mijn boobs in de strijd te gooien als ik daarmee in het gewin kan zijn
*wacht geduldig op het: door vrouwen zoals jij!-gemekker*
Dat was het ja! Dank je! Kon even niet op de naam komen!quote:
quote:Ligt mijn marktwaarde dan hoger dan een A-cupje? 9 van de 10 keer zijn de kleiner uitgevallen dames ook veel liever en aardiger.. Maar dat maakt niet uit..?
Iets met voortplanting.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:07 schreef Sereenie het volgende:
Waarom vallen de meeste mannen nou eigenlijk op vrouwen met "dikke tieten"?
Je neemt wel mooi die drankjes aan.quote:Mijn klacht... Mannen die alleen maar met me praten omdat ik dikke tieten heb en niet verder kijken wie ik werkelijk ben.
Ja precies... ik snap dus niet zo goed wat TS loopt te zeiken, ze moet verdomme dr bek houden, she's blowing our coverquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een splinter nieuw macje hier staan mede door mijn tieten
En ik hoefde ze er niet eens voor uit mijn blouse te halen
En wij met minder tieten zijn altijd dronken maar armquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja Tal, wij vrouwen met dikke tieten zijn maar onaardige wezens
Je krijgt wel een paar drankjes van mij, krijg ze toch gratis met mn dikke tietenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En wij met minder tieten zijn altijd dronken maar arm
Omdat het opvalt. En sommige mannen nu eenmaal borstenmannen zijn en dan niet verder kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Sereenie het volgende:
Nou, nou.. Ik bedoel het niet gemeen. Ik vroeg alleen waarom de meeste mannen niet verder kijken dan dat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |