VS - Zwitserland was uiterst vermakelijk. Die goalie van de Zwitsers, Hiller.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:04 schreef MMUFC het volgende:
Heb alleen VS-Zwitserland helemaal kunnen zien en dat viel me een beetje tegen... weer balen dus dat ik DE wedstrijd niet live heb kunnen zienMaar ik zag dat de finale wel haalbaar is voor mij om te kijken
(gelukkig
)
10 waarvoor? Schorsing volgens IIHF-regels is volgens mij gewoon de hele wedstrijd, niet 10 min. zoals in de NHL.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boyle had daar ook een 5 plus 10 kunnen krijgen en dan was de overwinning nog niet eens zeker geweest
En die wel/niet goal aan het eind van de eerste periode! Dat verzien je ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:14 schreef emokid het volgende:
[..]
VS - Zwitserland was uiterst vermakelijk. Die goalie van de Zwitsers, Hiller.
Misconduct kan je gewoon krijgenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
10 waarvoor? Schorsing volgens IIHF-regels is volgens mij gewoon de hele wedstrijd, niet 10 min. zoals in de NHL.
jawel, maar dan niet voor 10 min. toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misconduct kan je gewoon krijgen
Ik heb het niet gezien en kan ook geen filmpje vinden van die fightquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook 10 plus 10
Match zou ik zeker in de wedstrijd te veel vinden, maar een 5 minuten kon best en dan kon je nog 3 minuten vol aan de bak
Het was geen fight, hij werd hard illegaal gecheckt en haalde revanche door van achter die Rus te hooken en hem naar de grond te werken. Was ook een behoorlijk gevaarlijke actie en die was zeker 5 minuten waardquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en kan ook geen filmpje vinden van die fightMeestal staat dat al na een uurtje op youtube.
ah zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was geen fight, hij werd hard illegaal gecheckt en haalde revanche door van achter die Rus te hooken en hem naar de grond te werken. Was ook een behoorlijk gevaarlijke actie en die was zeker 5 minuten waard
Idd. Schaatste 20 meter achter hem aan en er was geen puck in de buurt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was geen fight, hij werd hard illegaal gecheckt en haalde revanche door van achter die Rus te hooken en hem naar de grond te werken. Was ook een behoorlijk gevaarlijke actie en die was zeker 5 minuten waard
Ik had het al voorspeld, maar dan moeten ze het nog wel even doen natuurlijkquote:
Zou er geld opzetten, kan je rijk wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef beantherio het volgende:
Dat wordt dus een finale Slowakije - Finland
Grapjasquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef beantherio het volgende:
Dat wordt dus een finale Slowakije - Finland
Ik heb geen idee. Ik kijk altijd via Amerikaanse/Canadese streams en check af en toe op NL1 of ze het ook uitzenden toevallig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef emokid het volgende:
Dudes, Canada - Slovakije wordt vast niet live uitgezonden door fucking schaatsen? USA - Finland echter wel gok ik, die tweede wedstrijden van rond 2 uur 's nachts komen er vaak live op.
Is dit weer het geval morgen, of worden beide live uitgezonden? Ik kijk trouwens weleens op BBC, ZDF en Eurosport maar die laten dan ook nooit ijshockey zien.
mjah snap ik, maar als er geen commentaar bij zit hoeft het voo rmij niet. Dan kijk ik liever een stream.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef FrankRicard het volgende:
http://nos.nl/os2010/live/
En dan rechts op ijshockey klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |