Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:53 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Niet spreken met de chauffeur op straffe van onthoofding.
De lage 8200's zijn anders al aan hun 3e concessie bezig. Ook bussen die maar 1 concessie blijven gaan daarna nog niet meteen naar de sloper. En lichter bouwen is niet per definitie goedkoper.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef 2cv het volgende:
Ik heb begrepen dat die Berkhofs van die rammelbakken zijn omdat ze maar 1 consessie mee hoeven te gaan. Dan kan alles lichter gebouwd worden en is de bus dus goedkoper.
Iemand een idee hoe die bus een linkse bocht neemt?quote:
8200-'tje (MAN Caetano) op 98/99? Die had ik afgelopen maandag. Die klonk behoorlijk bassig, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
k had vanmiddag t gevoel als ik in zo`n oude DAF zat..
volgens mij was dat MAN wagentje wat dempings materiaal kwijt rond de motor
ik dacht een 88xx lions cityquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
De lage 8200's zijn anders al aan hun 3e concessie bezig. Ook bussen die maar 1 concessie blijven gaan daarna nog niet meteen naar de sloper. En lichter bouwen is niet per definitie goedkoper.
[..]
Iemand een idee hoe die bus een linkse bocht neemt?
[..]
8200-'tje (MAN Caetano) op 98/99? Die had ik afgelopen maandag. Die klonk behoorlijk bassig, inderdaad.
Had overigens op 167 Alkmaar/BeefRWijk een 8800-'tje (MAN A78) dat naar omstandigheden bijna beschaafd klonk. Die harde ratel van die dingen was bij deze bijna geheel afwezig.
En op Qliner 350 een stijgerende 5615 (Volvo 8700BLE). De knielinrichting van die bus had zo een eigen willetje ontwikkeld: elke 10 seconden op en neer. Tijdens de rit bleef ie 't ook doen, zij 't op een lager tempo.
ambakrotten zijn ook jankbakkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef NoBody122 het volgende:
Viel mij bij de 8200 MAN Caetano's op, dat het geluid verdacht veel lijkt op dat van de gemiddelde Ambassador..
Dat dacht ik eigenlijk ook (zij 't dan zonder dat hoge gejank), vandaar m'n verbazing.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef NoBody122 het volgende:
Viel mij bij de 8200 MAN Caetano's op, dat het geluid verdacht veel lijkt op dat van de gemiddelde Ambassador..
Waar vandaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef busfoto.nl het volgende:
Ik zag vanmiddag een MAN Lion's Regio (uit Friesland) rijden bij Qbuzz in Zoetermeer, naar alle waarschijnlijkheid als dienstwagen! Opvallende inzet.
Zo eentje dus (foto uit Heerenveen)
[ afbeelding ]
Zal dat niet zijn voor de Zo-Ro lijn, een HOV verbinding die er moet komen/zijn tussen Zoetermeer en de Berkel => aansluiting randstadrail Rotterdam (ZOetermeer-ROtterdam) ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef busfoto.nl het volgende:
Ik zag vanmiddag een MAN Lion's Regio (uit Friesland) rijden bij Qbuzz in Zoetermeer, naar alle waarschijnlijkheid als dienstwagen! Opvallende inzet.
Zo eentje dus (foto uit Heerenveen)
[ afbeelding ]
hm vandaar dat er TCR wagens op de 310 zitten :/quote:Op donderdag 1 april 2010 06:20 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Zal dat niet zijn voor de Zo-Ro lijn, een HOV verbinding die er moet komen/zijn tussen Zoetermeer en de Berkel => aansluiting randstadrail Rotterdam (ZOetermeer-ROtterdam) ?
mja, daarvan was er ook al eentje nodig hoor, omdat ze sinds december in een hogere frequentie rijden en dus meer bussen nodig hebben.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm vandaar dat er TCR wagens op de 310 zitten :/
1tje ja.. geen 2quote:Op donderdag 1 april 2010 10:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, daarvan was er ook al eentje nodig hoor, omdat ze sinds december in een hogere frequentie rijden en dus meer bussen nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |