Selectie wel, basis NIET.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:25 schreef pizza-tonijn het volgende:
Moet Schaars gewoon in het Nederlands Elftal blijven? Ik vind van wel. Altijd goed voor een leuk invalbeurtje toch?
Spektakel met Van Nistelrooy in de punt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gaat in ieder geval spektakel opleveren.
Jouw criterium is: zo lang ze maar in Nederland voetballen?quote:Op zondag 11 april 2010 22:00 schreef 0013379 het volgende:
------------------Dost-----------Lens-----------------
-----------------------S. de Jong----------------------
---------Emanuelson-------------de Zeeuw---------
--------------------------Brama------------------------
---Anita------Wisgerhof------Vlaar-----vd Wiel----
-----------------------Stekelenburg-------------------
quote:Op zondag 11 april 2010 22:00 schreef 0013379 het volgende:
------------------Dost-----------Lens-----------------
-----------------------S. de Jong----------------------
---------Emanuelson-------------de Zeeuw---------
--------------------------Brama------------------------
---Anita------Wisgerhof------Vlaar-----vd Wiel----
-----------------------Stekelenburg-------------------
Vind het geen onaardige voetballer, maar we hebben gewoon genoeg spelers op die positie. Daarbij is Schaars dit seizoen bepaalt niet doorslaggevend. Een Lulletje Lampekap (De Zeeuw) is een stuk effectiever met goals, assists en goede passes. Ook defensief kan hij aardig mee, dat geldt ook voor Nigel en Van Bommelquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:25 schreef pizza-tonijn het volgende:
Moet Schaars gewoon in het Nederlands Elftal blijven? Ik vind van wel. Altijd goed voor een leuk invalbeurtje toch?
Gio hoort niet eens in de selectie.quote:Op woensdag 14 april 2010 07:26 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vind het geen onaardige voetballer, maar we hebben gewoon genoeg spelers op die positie. Daarbij is Schaars dit seizoen bepaalt niet doorslaggevend. Een Lulletje Lampekap (De Zeeuw) is een stuk effectiever met goals, assists en goede passes. Ook defensief kan hij aardig mee, dat geldt ook voor Nigel en Van Bommel
Ik denk ook niet dat MC het probleem is... wat doen we met de linksback positie als Gio uitvalt?
Braafheid is hopeloos uit vorm. OK, Urby kan er spelen maar die wil het liever niet en Drenthe is ook een eeuwig twijfelgeval.
Welke 2 (3?) spelers dan op linksback?quote:
Braafheid, Drenthe, Anita, Pieters,Blind.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Welke 2 (3?) spelers dan op linksback?
Blind is eigenlijk een linksback maar speelt bij Groningen op rechts.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:37 schreef Reddiablo het volgende:
Braafheid is hopeloos uit vorm, speelt waardeloos bij Celtic. Anita vind ik maar een doorsnee voetballer.
Drenthe zou kunnen... Pieters vind ik ook niet bijzonder.. Blind speelt volgens mij niet links maar rechts. (of centraal)
Dus ik zeg... Gio... Emanuelson als optie, en Braafheid of misschien toch Drenthe.
of met 3 traditionele centrale verdedigers en jongens als Urby veel verdedigende instructies geven, maar ja... of dat dan ook weer gaat werkeN>
Onzin vind ik. Van Bronckhorst is nog best bruikbaar voor het Nederlands elftal. Braafheid? Kom op, die moet nog veel gaan bewijzen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Blind is eigenlijk een linksback maar speelt bij Groningen op rechts.
Bijzonder zijn ze allemaal niet, op Braafheid in vorm na, maar alles beter dan Gio! Emanuelson moet je als middenvelder of aanvaller gebruiken, niet als back.
Hij mag de flesjes water bijvullen en dragen.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Onzin vind ik. Van Bronckhorst is nog best bruikbaar voor het Nederlands elftal. Braafheid? Kom op, die moet nog veel gaan bewijzen.
Hoog in de pikorde staat hij ook zeker niet!quote:Op donderdag 15 april 2010 01:16 schreef Notyouraverage het volgende:
Blind is geen back, maar sowieso, die jongen speelt voor het eerst Eredivisie, kom op man. Jij leeft echt in de waan van de dag.
Nee, dan toch liever Melchiot. Die is wat meer ervaren en weet heel goed wat topvoetbal inhoud.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
Op rechtsback zou ik dan liever Ronnie Stam meenemen als back-up voor Vd Wiel.
youtube, dumpertquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb DE goal van Robben dus niet gezien
Nee, Stam als back-up van Melchiot! Van der Wiel lekker thuislaten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
Op rechtsback zou ik dan liever Ronnie Stam meenemen als back-up voor Vd Wiel.
Met zo'n opstelling gaan we juist niet ver komen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:15 schreef Iliares het volgende:
Mijn opstelling, gebaseerd op de kwaliteiten, huidige vorm en positie die ze bij hun club hebben:
Stekelenburg
van der Wiel - Heitinga* - Mathijssen - Pieters**
van Bommel - de Jong
Robben *** - van der Vaart**** - Sneijder*****
van Persie******
Andere spelers die ook zeker mee moeten:
- Engelaar: Goede opbouwer, zeer constant. Waardige vervanger van 1 van de 2 stofzuigers.
- Elia: Aardige speler met een goede techniek. Moet alleen op het veld komen als het veld breed gehouden moet worden met een typische flankspeler.
- Babel: " + Als er een echt spitsentekort komt (want als centrale spits heeft hij zich ook al bewezen)
- Kuyt: Goede invaller die altijd zijn best zal blijven doen (mogelijke vervanger van Robben of van Persie). Altijd een handige speler om op het veld te hebben maar aangezien we al 2 geweldige stofzuigers op het veld hebben geef ik de voorkeur aan van der Vaart. Die werkt namelijk net zo hard maar heeft daarnaast ook een betere techniek.
- Boulahrouz: heeft C. Ronaldo aan het huilen gemaakt en is sowieso een nachtmerrie voor elke spits. Jammer dat hij niet de beste opbouwer is. Kan van der Wiel of 1 van de 2 centrale verdedigers vervangen.
- Huntelaar: Topspits, alleen net iets minder dan zijn concurrenten. Hoort er alleen in te komen als Nederland een extra spits nodig heeft en Kuyt al op het veld staat.
* Heitinga is goed in vorm en heeft laten zien dat hij tegen wereldspitsen kan opboksen. Krijgt de voorkeur boven Boulahrouz omdat hij wel regelmatig speelt en beter is in de opbouw. Als er een echte killer nodig is dan zou Boulahrouz zijn plek kunnen overnemen. De opbouw rust dan volledig op Mathijssen z'n schouders.
** Pieters: de zwakste plek van het elftal. Zoals eerder gezegd is de beste keus, Braafheid uit vorm en is Gio al uitgeblust. Pieters heeft dit seizoen laten zien dat hij redelijk constant kan presteren en is volgens mij voor het komende WK de beste keus.
*** Robben: iedereen heeft DE goal vast gezien en heeft ook gemerkt dat hij al meerdere wedstrijden voor Bayern heeft beslist. Hij speelt daar op rechts en dat werkt blijkbaar erg goed. Neemt de plek van Kuyt in omdat van der Vaart in mijn ogen meer recht heeft op een basisplaats.
**** Van der Vaart: zeker geen basisspeler bij Real maar heeft toch veel minuten kunnen maken en is ook vaak belangrijk voor hun. Geweldig balgevoel, harde werker (vergelijkbaar met Kuyt, ook al hebben mensen het daar niet vaak over) en zal zeker goed samen kunnen spelen met de mensen om hem heen.
***** Sneijder: ongeveer hetzelfde verhaal als Robben, helemaal opgebloeid bij zijn nieuwe club. Heeft 2 jaar terug ook linksbuiten gestaan en ging toen vaak naar binnen. Van der Vaart zou dan ook vaak op de flanken komen te spelen als Sneijder naar binnen trekt. Kortom, een prima plek voor Sneijder waar hij vast ook heel beslissend kan zijn. Jammer dat de spits dan geen typische voorzetten van de flanken kan verwachten (hoewel hij ons altijd kan verrassen!).
****** van Persie: weer terug na 5 maanden en heeft direct al laten zien dat hij op dit moment Nederlands beste spits is en een wereldspeler. heeft begin dit jaar laten zien dat ook hij zeer productief kan zijn en zijn techniek is ook duidelijk beter dan zijn voornaamste concurrenten, v. Nistelrooy en Huntelaar. Nu maar hopen dat hij weer snel in zijn oude vorm komt en blessurevrij blijft.
Met zo'n opstelling en bank moeten we zeker ver kunnen komen!
Brama, Schaars of Maduro (dan Schaars op de positie van Maduro) thuislaten en Siem de Jong meenemen?quote:Op zondag 18 april 2010 09:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, Stam als back-up van Melchiot! Van der Wiel lekker thuislaten.
[..]
Met zo'n opstelling gaan we juist niet ver komen!
Stekelenburg;
Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;
Heitinga;
Kuyt, De Jong, Van Bommel, Van der Vaart;
Van Persie
Reserves:
Vermeer;
Stam, Vlaar/Van Aanholt, Brouwers/Bruma, Drenthe;
Maduro;
Brama & Lens, De Zeeuw, Schaars, Afellay & Elia;
Babel
|