abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 28 maart 2010 @ 20:27:45 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_79680956
Stekelenburg, Heitinga, Mathijsen, Boularouz, van Bommel, Sneijder, vde Vaart, Robben, Elia, van Persie en van Nistelrooij

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 29 maart 2010 @ 21:04:17 #227
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_79722727
Manchester City vs Wigan Athletic: Nigel de Jong vs Mario Melchiot. Come on Mario!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 29 maart 2010 @ 21:47:51 #228
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_79724932
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:38 schreef Flammie het volgende:
Ik heb al eens een lijst gemaakt en ik zal deze weer posten. Als we dit gaan spelen winnen we het WK. Stuk voor stuk doorzetters... Jammer dat bange bert het niet WIL inzien

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
JIj bent vast een dikke Niggah ?

TVP trouwens!

Ik mis Winter, Bergkamp, Stam en Zenden.... ah en zidaan ! ......

In ieder geval.... hoe schatten jullie de kansen voor het elftal dit WK ?
  donderdag 1 april 2010 @ 14:59:53 #229
30220 Barca
pi_79831792
Bron: Sportweek . NL
quote:
Lens (AZ): 'Ik ben niet bezig met Oranje of het WK'
--------------------------------------------------------------------------------
1-apr-2010 14:29

Jeremain Lens maakt met twaalf doelpunten en zeven assists het beste seizoen uit zijn carrière door. Mede door zijn hattrick in het thuisduel tegen Heracles Almelo (3-2 winst) werd zijn naam gelinkt aan het Nederlands elftal, maar de aanvaller van AZ houdt zich daar zelf niet mee bezig.

'Ik weet dat veel mensen daarover zullen speculeren en vragen gaan stellen,' vertelt Lens in gesprek met Voetbal International. 'Maar ik ben helemaal niet met Oranje of het WK bezig. Je moet een stabiel seizoen doormaken om aan dat soort dingen te mogen denken. En dat is voor mij nog steeds niet aan de orde.'

Ondanks zijn goede prestaties is de 22-jarige aanvaller niet zeker van een basisplaats bij AZ. Hij weet inmiddels hoe hij daar mee om moet gaan. 'Als je met zó veel teleurstellingen te maken hebt gehad, wil je dat op een gegeven moment niet meer. Dus dan moet je zelf iets veranderen. Ik ben nu erg gebrand op de kansen die ik krijg. Daardoor kom ik steeds sterker terug. Dat is mijn grootste winst.' (YK)
Het zou een grapje kunnen zijn. Toch denk ik dat er meer mensen zijn die serieus denken aan Lens in oranje. Ik heb hem ook al eens genomineerd.

Tuurlijk mag je geen basisplaats verwachten, maar hij kan wel nuttig zijn als reserve centraal in de spits of als rechtsbuiten.

Hij is technisch vaardig, snel en lijkt me iemand die wel teamgeest heeft. Over een rol als bankzitter zal hij niet moeilijk doen.
  maandag 5 april 2010 @ 21:43:46 #230
30220 Barca
pi_79982271
Bron: Sportweek . NL
quote:
WK 2010: 'Van Marwijk volgt Van Aanholt en Bruma'
--------------------------------------------------------------------------------
5-apr-2010 21:23

Patrick van Aanholt en Jeffrey Bruma komen in aanmerking voor een stageperiode bij het Nederlands elftal in aanloop naar het wereldkampioenschap voetbal van 2010 in Zuid-Afrika. Dit meldt VI maandag.

Oranje begint donderdag 6 mei officieel aan de voorbereiding op de mondiale eindronde. De meeste spelers die bondscoach Bert van Marwijk uiteindelijk zal selecteren ontbreken dan nog vanwege het lopende seizoen en een korte vakantieperiode.

Er is daarom gelegenheid in deze fase andere jongens de kans te geven en te kijken of ze eventueel nog in aanmerking komen voor het WK.

Naast de jongelingen van Chelsea zijn naar verluidt ook Roel Brouwers (Borussia Mönchengladbach), Leroy Fer (Feyenoord), Siem de Jong (Ajax) en Jeremain Lens (AZ) in beeld voor een stageperiode. (JvE)
Aanholt ken ik niet. Brouwers ook niet. Lens vind ik een goed idee. Maar De Jong en vooral Fer zie ik toch niet als een geniale inval.
pi_80078581
Het WK kan Nederland op zijn sloffen winnen. Ze moeten gewoon leren spelen met 10 man. De 11de man moet getraind worden om de beste speler van de tegenstander kapot te maken. Dat is dus degene die bv. Rooney of Messi uit het veld schopt. Zo zijn we ook gelijk van het imago af dat Nederland geen killersmentaliteit heeft
pi_80078830
Als Bert het ^ geen goed idee vindt, dan maar als opstelling:
Stekelenburg, Van der Wiel, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst, Van Bommel, Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Robben, Huntelaar.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:21:46 #233
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_80080582
Vorm*

van der Wiel
Boulahrouz**
Mathijssen
Pieters***

van Bommel
Sneijder****

Robben
van der Vaart
van Persie

van Nistelrooy*****

* Tussen Vorm en Stekelenburg zie ik weinig verschil in klasse. Hun mogen uitvechten wie eerste keeper wordt. Velthuizen blijft derde doelman.

** Heeft op dit moment een basisplaats bij VfB Stuttgart en lijkt (gelukkig) weer een zekerheidje. Heitinga zou ook op deze plaats uit de voeten kunnen. Beide acht ik (stukken) beter als Ooijer en Vlaar.

*** van Bronckhorst is wel de aanvoeder, maar ook een grote zwakke plakke plek. Erik Pieters is de enige optie voor de linksbackpostitie die wekelijks speelt en ook nog verder kan groeien qua niveau.

**** met N. de Jong naast van Bommel loop je onnodig tegen gele of in het ergste geval rode kaarten aan. Vandaar pleit ik voor Sneijder naast Mark van Bommel. Inderdaad veel aanvallers, maar het oud gezegde leert ons: 'Wie aanvalt, moet verdedigen'

***** Van Nistelrooy is gebrand om op het WK te verschijnen, en lijkt zijn ritme bij HSV te pakken te hebben. Is in mijn ogen doeltreffender dan Huntelaar en Kuyt. Mocht van Nistelrooy uitvallen, neemt Van Persie zijn positie als spits over en komt Elia op de plaats van Robin van Persie.

Maar of Bertje naar Mij zal luisteren ... ... ... denk het niet
pi_80081297
Mensen, Van Nistelrooij is passé, kan het echt niet meer bijbenen. Met alle respect voor de beste man.
pi_80095784
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:21 schreef Oliver23 het volgende:

***** Van Nistelrooy is gebrand om op het WK te verschijnen, en lijkt zijn ritme bij HSV te pakken te hebben. Is in mijn ogen doeltreffender dan Huntelaar en Kuyt. Mocht van Nistelrooy uitvallen, neemt Van Persie zijn positie als spits over en komt Elia op de plaats van Robin van Persie.

Maar of Bertje naar Mij zal luisteren ... ... ... denk het niet
Je hebt Van NIstelrooy nog niet zien spelen bij HSV en je hebt het alleen van verhalen?
Ik kijk geregeld wedstrijden van HSV en wees gerust, Van Nistelrooy loopt er als een mankepoot bij.
Die gozer moet zeker nooit meer in het Nederlands elftal.
We hebben Van Persie in de eerste plaats met daarachter opties genoeg.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80095840
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:31 schreef Jojoke het volgende:
Als Bert het ^ geen goed idee vindt, dan maar als opstelling:
Stekelenburg, Van der Wiel, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst, Van Bommel, Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Robben, Huntelaar.
Ik vraag me eigen af of Van Marwijk het aandurft om zowel Sneijder, Van der Vaart, Van Persie en Robben gezamelijk te laten spelen. Hij gaat niet met zowel Sneijder als Van der Vaart spelen. Dat weet je net zo goed als mij.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 8 april 2010 @ 21:37:10 #237
30220 Barca
pi_80101169
Wat een baggeropstellingen hier! Sneijder, Robben, Van der Wiel, Ooijer, Van Bronckhorst, Huntelaar, Pieters, Van Nistelrooy Godskolere zeg.
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:59:43 #238
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80112671
ik heb besloten: Van Bommel en Nigel centraal op het middenveld en Lulletje Lampekatoen De Zeeuw mag thuisblijven.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80119435
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Barca het volgende:
Wat een baggeropstellingen hier! Sneijder, Robben, Van der Wiel, Ooijer, Van Bronckhorst, Huntelaar, Pieters, Van Nistelrooy Godskolere zeg.
Van Nistelrooy en Sneijder mogen van mij ook thuis blijven. Daarbij heeft Huntelaar helemaal niets te zoeken bij het Nederlands elftal. Robben kan als invaller natuurlijk wel de moegestreden verdedigen kapot spelen. Alhoewel... misschien klinkt het mooier dan dat het zal zijn. Kameroenese verdedigers zijn van staal en die zullen de duels zeker niet schuwen. Dat wordt nog wat met Robben.
En Ooijer niet? Wie wil je dan meenemen in zijn plaats? Eén van de jongelingen van Chelsea?
Van der Wiel niet? Ook niet als wisselspeler?

Barca, heb je trouwens Van Nistelrooy gisteren zien spelen tegen Standard Luik? Wat speelde hij weer ruk, zoals gewoonlijk. Werkelijk waar extreem veel balverlies terwijl er vaak genoeg ruimte was.
Van Marwijk zat trouwens op de tribune. Je zal zien dat hij wel onder de indruk was van de mythe uit Geffen en hij straks meegaat naar het wk. Het zou een farce zijn.
Maar dit soort dingen mag je hier toch niet zeggen op Fok! van de moderators? Nou, dit is de waarheid, of ik het nou mag zeggen of niet. Daar heb ik scheit aan.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:49:26 #240
30220 Barca
pi_80124154
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Van Nistelrooy en Sneijder mogen van mij ook thuis blijven. Daarbij heeft Huntelaar helemaal niets te zoeken bij het Nederlands elftal. Robben kan als invaller natuurlijk wel de moegestreden verdedigen kapot spelen. Alhoewel... misschien klinkt het mooier dan dat het zal zijn. Kameroenese verdedigers zijn van staal en die zullen de duels zeker niet schuwen. Dat wordt nog wat met Robben.
En Ooijer niet? Wie wil je dan meenemen in zijn plaats? Eén van de jongelingen van Chelsea?
Van der Wiel niet? Ook niet als wisselspeler?

Barca, heb je trouwens Van Nistelrooy gisteren zien spelen tegen Standard Luik? Wat speelde hij weer ruk, zoals gewoonlijk. Werkelijk waar extreem veel balverlies terwijl er vaak genoeg ruimte was.
Van Marwijk zat trouwens op de tribune. Je zal zien dat hij wel onder de indruk was van de mythe uit Geffen en hij straks meegaat naar het wk. Het zou een farce zijn.
Maar dit soort dingen mag je hier toch niet zeggen op Fok! van de moderators? Nou, dit is de waarheid, of ik het nou mag zeggen of niet. Daar heb ik scheit aan.
Kandidaten genoeg voor de positie van Ooijer: Boulahrouz voor de basis. Eventuele wissel Vlaar, Van Aanholt/Bruma. Eventueel Heitinga als je besluit om Maduro voor de 4mansachterhoede te zetten. Misschien Maduro wel centraal en Heitinga gewoon handhaven als defensieve middenvelder.

Van der Wiel ook niet als wissel. Gewoon Melchiot in de basis en Ronnie Stam als wissel.

Nee, ik heb de wedstrijd niet gezien. Leek me niet interessant genoeg.
pi_80126875
stekelenburg,boulahrouz,heitinga,mathijsen,van bronckhorst,bommel,vd vaart,sneijder(10) van persie(r) robben (l) en van nistelrooy
  vrijdag 9 april 2010 @ 16:11:59 #242
30220 Barca
pi_80127383
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef frits22 het volgende:
stekelenburg,boulahrouz (NIET als back!!),heitinga (VÓÓR een 4mansachterhoede gebruiken!!),mathijsen,van bronckhorst,bommel,vd vaart,sneijder(10) van persie(r) robben (l) en van nistelrooy
Kortom: kut opstelling!
pi_80127429
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:49 schreef Barca het volgende: Kandidaten genoeg voor de positie van Ooijer: Boulahrouz voor de basis.
Boulahrouz kwam knap terug in 2008 en was terecht basisspeler, maar dit jaar heeft hij pas 5 wedstrijden gespeeld, waarvan pas 3 na de winterstop, 2 basisplekken. Je kunt je afvragen of hij er klaar voor is en het nog aan kan, als hij uberhaupt heel blijft tot die tijd. Ik weet ook zeker dat jij Boulahrouz niet ziet voetballen, dus jij kunt het niet beoordelen.
quote:
Van Aanholt
Heeft 30 minuten bij Chelsea gespeeld bij wedstrijden die eindigden in respectievelijk 7-1 en 5-0. Hoe kun je in godsnaam zo'n jongen al bij Oranje halen ?
quote:
Bruma
.
Maakt al iets meer kans op een plekje, maar voor hem geld eigenlijk hetzelfde als van Aanholt.
quote:
Eventueel Heitinga als je besluit om Maduro voor de 4mansachterhoede te zetten.
Waarom zou je Maduro als controleur nemen als je De Jong of Van Bommel hebt ? Ben zelf van geen van deze 3 gecharmeerd, maar De Jong is op bijna elk facet beter dan Maduro en Van Bommel al helemaal. Die heeft ook nog extra kwaliteiten buiten de voetbaltechnische aspecten.
quote:
Van der Wiel ook niet als wissel. Gewoon Melchiot in de basis en Ronnie Stam als wissel.
Jezus zeg, Melchiot ? Die keer op keer faalt bij Wigan ? Heel erg overschatte verdediger. Akkoord, hij heeft in Oranje nooit slecht gespeeld (zou ook nog eens moeten tegen al die B-landjes), maar hoe lang heeft hij al niet meer bij Oranje gezeten ? Juist, dat heeft namelijk een reden. Ook Stam is behoorlijk overschat, zal nooit geen Oranje niveau worden. Van Der Wiel is de beste rechtsback van de Eredivisie. 1 + 1 = hij moet in Oranje en zal daar sowieso ook spelen en blijven spelen. Mooi voor je.

En dan te bedenken dat jij de 3 van de 4 beste spelers van Oranje het liefste thuis laat . Je had beter in Oezbekistan geboren kunnen worden, dan had je nog iets om naar uit te kijken als zo'n land moet voetballen.
  vrijdag 9 april 2010 @ 16:20:05 #244
30220 Barca
pi_80127746
Boulahrouz zal er staan als hij mag spelen. Ben ik van overtuigd!

Het is niet Maduro óf De Jong & Van Bommel maar ... Heitinga of Maduro voor een 4mansachterhoede én De Jong & Van Bommel!

Dat Melchiot niet meer bij oranje zit is niet op basis van zijn prestaties in oranje maar gewoon omdat Bertje een haat jegens hem (en Maduro en Seedorf) koestert.

Van der Wiel is defensief heel erg zwak! Melchiot en Stam zijn beiden verdedigend veel beter.

3 van de 4 beste spelers?! Ja, dat is gebleken ja. Hoe goed ze zijn op een toernooi.

Slechter dan Ooijer en Loovens kunnen die Van Aanholt en Bruma nooit zijn! Zelfs Romario zou het als centrale verdediger beter doen dan Ooijer en Loovens. Oh shit ... Romario is een Braziliaan.
pi_80130062
Haat jegens Seedorf, Maduro én Melchiot. Volgens mij kent Van Marwijk Melchiot niet eens, houden zo .

En Loovens heeft 1x bij Oranje gezeten dude..

Als je Van Der Wiel verdedigend heel erg zwak noemt, dan kijk je blijkbaar geen wedstrijden, hij heeft zich aanzienlijk verbeterd op dat vlak. En daarbij, hij moet zonde dekken, geen man. Dat begrijp jij niet en daarom beoordeel je spelers verkeerd.
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:40:16 #246
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80132699
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:27 schreef tong80 het volgende:
Stekelenburg, Heitinga, Mathijsen, Boularouz, van Bommel, Sneijder, vde Vaart, Robben, Elia, van Persie en van Nistelrooij

Dat gaat in ieder geval spektakel opleveren.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:44:46 #247
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_80135153
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat gaat in ieder geval spektakel opleveren.
Mooi hoor, een verdediging en een aanval. Waar is het middenveld?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:46:37 #248
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80135232
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Mooi hoor, een verdediging en een aanval. Waar is het middenveld?
Heb je Bommeltje eergisteren gezien? Die kan het alleen wel af.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:31:25 #249
30220 Barca
pi_80137161
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef Notyouraverage het volgende:
Haat jegens Seedorf, Maduro én Melchiot. Volgens mij kent Van Marwijk Melchiot niet eens, houden zo .

En Loovens heeft 1x bij Oranje gezeten dude..

Als je Van Der Wiel verdedigend heel erg zwak noemt, dan kijk je blijkbaar geen wedstrijden, hij heeft zich aanzienlijk verbeterd op dat vlak. En daarbij, hij moet zonde dekken, geen man. Dat begrijp jij niet en daarom beoordeel je spelers verkeerd.
Ja, en dat was 1x te veel. Bagger was het!

Ik zie wel degelijk wedstrijden van oranje en Ajax. Hij is wel beter geworden maar nog altijd ruk. Dat van een zone begrijp ik zeker wel. Maar jij blijkbaar niet. Anders zou je weten dat hij ook dat niet goed doet. En ja, dan beoordeel je dus spelers verkeerd.
pi_80150831
Kerel, mijn staat van dienst op het gebied van voetbal ligt een stukje hoger dan die van jou dus lul niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')