abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84141512
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Cahir het volgende:
Netwerk VSP pakt het beter aan dan Maasland BV, Interlanden en andere consorten hoor.
Ik heb het niet over de aanpak, meer over Netwerk VSP zelf.
Bezorgers zijn grotendeels 40/50+ers die houden van lekker gek doen en zelf geen baan hebben Heb je dat 3maandelijke blaadje al eens gehad... Het niveau daar van is werkelijk om te huilen

En de post zelf is ook belachelijk, maarja, ik moet niet klagen want ik verdien er immers wel mee
graag verwijderen
pi_84141513
Iemand bezwaar als ik een nieuwe OP in elkaar flans?
pi_84141530
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:45 schreef Cahir het volgende:
Iemand bezwaar als ik een nieuwe OP in elkaar flans?
Als er ooit een deel 2 komt, mij best
graag verwijderen
pi_84142905
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:45 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de aanpak, meer over Netwerk VSP zelf.
Bezorgers zijn grotendeels 40/50+ers die houden van lekker gek doen en zelf geen baan hebben Heb je dat 3maandelijke blaadje al eens gehad... Het niveau daar van is werkelijk om te huilen

En de post zelf is ook belachelijk, maarja, ik moet niet klagen want ik verdien er immers wel mee
geadresseerde reclame is het

iedere week zegt iemand wel: ik hoef geen reclame hoor
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 juli 2010 @ 19:24:17 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84142980
Centraal
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84142994
wat een eer
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84143171
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef sbientje het volgende:

[..]

geadresseerde reclame is het

iedere week zegt iemand wel: ik hoef geen reclame hoor
Ik heb het nooit gehoord, en dat terwijl ik in het centrum bezorg
graag verwijderen
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:49:20 #133
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_84591905
Dooie boel in dit topic. Omdat ik nog wat tijd over had (lees: geld te weinig) loop ik sinds kort ook voor VSP. Maar ik hoop wel dat de hoeveelheid post nog een beetje omhoog gaat, want de 1e 2x was het amper de moeite. Iets meer dan EUR 5,- voor een dertigtal brieven, waar ik dan toch ruim een uur werk aan heb (inclusief sorteren). Want je moet toch die hele wijk door (945 adressen), en er zitten een paar rottige tussen, zoals een flat zonder lift of bussenfront, waar je dus al die galerijen moet aflopen.

De bezorgcoordinator bezwoor mij echter in alle toonaarden dat deze wijk toch zeker tussen de 25 en 30 euro per week zou moeten opleveren. Wellicht zit VSP ook in het zomerdal, dus ik kijk het nog ff aan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_84596760
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dooie boel in dit topic. Omdat ik nog wat tijd over had (lees: geld te weinig) loop ik sinds kort ook voor VSP. Maar ik hoop wel dat de hoeveelheid post nog een beetje omhoog gaat, want de 1e 2x was het amper de moeite. Iets meer dan EUR 5,- voor een dertigtal brieven, waar ik dan toch ruim een uur werk aan heb (inclusief sorteren). Want je moet toch die hele wijk door (945 adressen), en er zitten een paar rottige tussen, zoals een flat zonder lift of bussenfront, waar je dus al die galerijen moet aflopen.

De bezorgcoordinator bezwoor mij echter in alle toonaarden dat deze wijk toch zeker tussen de 25 en 30 euro per week zou moeten opleveren. Wellicht zit VSP ook in het zomerdal, dus ik kijk het nog ff aan.
Ik krijg 3.14 voor 30 stuks _O-
pi_84596786
Overigens vraag ik me af of we gewoon niet al onze post in de Oranje bus kunnen flikken. 99% is voorzien van een TNT betaald postzegel-stempel.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:09:55 #136
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84596845
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:08 schreef Cahir het volgende:
Overigens vraag ik me af of we gewoon niet al onze post in de Oranje bus kunnen flikken. 99% is voorzien van een TNT betaald postzegel-stempel.
:D
pi_84597169
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Zomerdal ja, in de vakantie is er altijd weinig post. Hierna schiet het langzaam weer omhoog.
graag verwijderen
pi_84608093
ik heb de komende 3 weken een wijk extra. heb nu alweer spijt :D
pi_84612729
Tijdelijk een extra wijk is juist tof O+
pi_84613062
Deze week welgeteld 80 poststukken, joepie. Ik denk trouwens dat ik toch niet zo heel lang meer bij VSP blijf :Y)
graag verwijderen
pi_84618585
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:56 schreef blckbb het volgende:
Deze week welgeteld 80 poststukken, joepie. Ik denk trouwens dat ik toch niet zo heel lang meer bij VSP blijf :Y)
Voor volgende week staat de teller nu op 60. Beetje jammer alleen dat ik pas vanaf 70 stuks boven de minimumvergoeding van EUR 5 uitkom, dus hoe je hiermee in vredesnaam het minimumloon mee zou kunnen halen? Ik denk alleen als het echt extreem veel is of extreem weinig (als in 20 stuks, ofzo). Gisteren mijn 30 stuks in 10 minuten gesorteerd, en vandaag in 30 minuten rondgebracht. Ik heb wel m'n brommer gebruikt deze x, dat scheelt iets. Desondanks kwam ik omgerekend net op EUR 7,91 per uur en dat alleen omdat het zo weinig was. Ik vind het wel leuk werk op zich, het lijkt een beetje op een maandagse dienst bij TNT.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_84622531
Geloof me dat het na de vakantie wel weer beter word, dan zit je meestal wel rond de 150 poststukken en in de meeste gevallen meer.

Eens in de zoveel tijd (3 maanden dacht ik?) krijg je 2 grote opdrachten, in mijn geval Nuon en Ziggo. Blaadjes die je bij iedere abonnee moet rondbrengen wat algauw 40 euro oplevert ;) Meestal doe ik dit in 6 uurtjes incl. sorteren is toch weer zo'n 6,50 per uur :Y
graag verwijderen
pi_84628079
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Voor volgende week staat de teller nu op 60. Beetje jammer alleen dat ik pas vanaf 70 stuks boven de minimumvergoeding van EUR 5 uitkom, dus hoe je hiermee in vredesnaam het minimumloon mee zou kunnen halen? Ik denk alleen als het echt extreem veel is of extreem weinig (als in 20 stuks, ofzo). Gisteren mijn 30 stuks in 10 minuten gesorteerd, en vandaag in 30 minuten rondgebracht. Ik heb wel m'n brommer gebruikt deze x, dat scheelt iets. Desondanks kwam ik omgerekend net op EUR 7,91 per uur en dat alleen omdat het zo weinig was. Ik vind het wel leuk werk op zich, het lijkt een beetje op een maandagse dienst bij TNT.
Benzinekosten in mindering gebracht? :P
pi_84629232
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef Cahir het volgende:

[..]

Benzinekosten in mindering gebracht? :P
Niet eens, maar dat zal hooguit 50 cent geweest zijn.

Ik werd trouwens net gebeld door VSP of ik nog een paar vakantiewijken erbij wilde nemen. Ik heb de boot maar afgehouden, in een onbekende wijk ben je weer extra tijd kwijt met zoeken.

Iets zegt me trouwens dat VSP een enorm tekort aan mensen heeft. Mijn bezorgcoordinator zat me ook al te pushen voor extra wijken en liet bovendien tussen neus en lippen door weten dat over die bezorgvergoeding van 5 cent per adres ook wel te onderhandelen viel.
pi_84630581
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Niet eens, maar dat zal hooguit 50 cent geweest zijn.

Ik werd trouwens net gebeld door VSP of ik nog een paar vakantiewijken erbij wilde nemen. Ik heb de boot maar afgehouden, in een onbekende wijk ben je weer extra tijd kwijt met zoeken.

Iets zegt me trouwens dat VSP een enorm tekort aan mensen heeft. Mijn bezorgcoordinator zat me ook al te pushen voor extra wijken en liet bovendien tussen neus en lippen door weten dat over die bezorgvergoeding van 5 cent per adres ook wel te onderhandelen viel.
WUT? :o
pi_84630603
Ik heb 1 wijk met 650 adressen en gemiddeld 30 stuks. En ze hebben geen wijken over _O-
pi_84631320
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef Cahir het volgende:

[..]

WUT? :o
Zo staat het ook op hun site. De sorteervergoeding is 2 cent, en de bezorgvergoeding is tussen de 2 en 12 cent per stuk. Dus ik denk dat ze dan bijv. 2 cent doen als je alleen maar flats hebt, en 12 cent bij boerderijen ofzo. Mijn wijk bestaat voor het grootste deel uit rijtjeshuizen met tuin, 3 flats, een sportpark en een volkstuinencomplex.

Dus ik denk dat ze je standaard op 5 cent per adres zetten, en dat als je dan heel erg gaat mauwen dat ze er ook nog wel 7 cent ofzo van kunnen maken.
pi_84631960
Ik heb 4,69 cent per stuk ;(
pi_84645265
Ik heb idd ook geen 5, laatst uit zitten rekenen.

Heb vanavond mijn post bezorgd, ook van mijn extra wijk :) was echt weinig werk, miniwijkje met veel flats en dergelijke. 1 straat kon ik niet vinden maar die bleek net nieuw te zijn en niet eens aan mijn wijk vast te liggen :')
pi_84647164
Extra wijken... ik moet er niet aan denken. Mogen ze me eerst wel een vergoeding geven voor het maken van de route :(
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')