Ik heb het niet over de aanpak, meer over Netwerk VSP zelf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Cahir het volgende:
Netwerk VSP pakt het beter aan dan Maasland BV, Interlanden en andere consorten hoor.
Als er ooit een deel 2 komt, mij bestquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:45 schreef Cahir het volgende:
Iemand bezwaar als ik een nieuwe OP in elkaar flans?
geadresseerde reclame is hetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de aanpak, meer over Netwerk VSP zelf.
Bezorgers zijn grotendeels 40/50+ers die houden van lekker gek doen en zelf geen baan hebbenHeb je dat 3maandelijke blaadje al eens gehad... Het niveau daar van is werkelijk om te huilen
En de post zelf is ook belachelijk, maarja, ik moet niet klagen want ik verdien er immers wel mee
Ik heb het nooit gehoord, en dat terwijl ik in het centrum bezorgquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
geadresseerde reclame is het![]()
iedere week zegt iemand wel: ik hoef geen reclame hoor
Ik krijg 3.14 voor 30 stuksquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dooie boel in dit topic. Omdat ik nog wat tijd over had (lees: geld te weinig) loop ik sinds kort ook voor VSP. Maar ik hoop wel dat de hoeveelheid post nog een beetje omhoog gaat, want de 1e 2x was het amper de moeite. Iets meer dan EUR 5,- voor een dertigtal brieven, waar ik dan toch ruim een uur werk aan heb (inclusief sorteren). Want je moet toch die hele wijk door (945 adressen), en er zitten een paar rottige tussen, zoals een flat zonder lift of bussenfront, waar je dus al die galerijen moet aflopen.
De bezorgcoordinator bezwoor mij echter in alle toonaarden dat deze wijk toch zeker tussen de 25 en 30 euro per week zou moeten opleveren. Wellicht zit VSP ook in het zomerdal, dus ik kijk het nog ff aan.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:08 schreef Cahir het volgende:
Overigens vraag ik me af of we gewoon niet al onze post in de Oranje bus kunnen flikken. 99% is voorzien van een TNT betaald postzegel-stempel.
Zomerdal ja, in de vakantie is er altijd weinig post. Hierna schiet het langzaam weer omhoog.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dooie boel in dit topic. Omdat ik nog wat tijd over had (lees: geld te weinig) loop ik sinds kort ook voor VSP. Maar ik hoop wel dat de hoeveelheid post nog een beetje omhoog gaat, want de 1e 2x was het amper de moeite. Iets meer dan EUR 5,- voor een dertigtal brieven, waar ik dan toch ruim een uur werk aan heb (inclusief sorteren). Want je moet toch die hele wijk door (945 adressen), en er zitten een paar rottige tussen, zoals een flat zonder lift of bussenfront, waar je dus al die galerijen moet aflopen.
De bezorgcoordinator bezwoor mij echter in alle toonaarden dat deze wijk toch zeker tussen de 25 en 30 euro per week zou moeten opleveren. Wellicht zit VSP ook in het zomerdal, dus ik kijk het nog ff aan.
Voor volgende week staat de teller nu op 60. Beetje jammer alleen dat ik pas vanaf 70 stuks boven de minimumvergoeding van EUR 5 uitkom, dus hoe je hiermee in vredesnaam het minimumloon mee zou kunnen halen? Ik denk alleen als het echt extreem veel is of extreem weinig (als in 20 stuks, ofzo). Gisteren mijn 30 stuks in 10 minuten gesorteerd, en vandaag in 30 minuten rondgebracht. Ik heb wel m'n brommer gebruikt deze x, dat scheelt iets. Desondanks kwam ik omgerekend net op EUR 7,91 per uur en dat alleen omdat het zo weinig was. Ik vind het wel leuk werk op zich, het lijkt een beetje op een maandagse dienst bij TNT.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:56 schreef blckbb het volgende:
Deze week welgeteld 80 poststukken, joepie. Ik denk trouwens dat ik toch niet zo heel lang meer bij VSP blijf
Benzinekosten in mindering gebracht?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Voor volgende week staat de teller nu op 60. Beetje jammer alleen dat ik pas vanaf 70 stuks boven de minimumvergoeding van EUR 5 uitkom, dus hoe je hiermee in vredesnaam het minimumloon mee zou kunnen halen? Ik denk alleen als het echt extreem veel is of extreem weinig (als in 20 stuks, ofzo). Gisteren mijn 30 stuks in 10 minuten gesorteerd, en vandaag in 30 minuten rondgebracht. Ik heb wel m'n brommer gebruikt deze x, dat scheelt iets. Desondanks kwam ik omgerekend net op EUR 7,91 per uur en dat alleen omdat het zo weinig was. Ik vind het wel leuk werk op zich, het lijkt een beetje op een maandagse dienst bij TNT.
Niet eens, maar dat zal hooguit 50 cent geweest zijn.quote:
WUT?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Niet eens, maar dat zal hooguit 50 cent geweest zijn.
Ik werd trouwens net gebeld door VSP of ik nog een paar vakantiewijken erbij wilde nemen. Ik heb de boot maar afgehouden, in een onbekende wijk ben je weer extra tijd kwijt met zoeken.
Iets zegt me trouwens dat VSP een enorm tekort aan mensen heeft. Mijn bezorgcoordinator zat me ook al te pushen voor extra wijken en liet bovendien tussen neus en lippen door weten dat over die bezorgvergoeding van 5 cent per adres ook wel te onderhandelen viel.
Zo staat het ook op hun site. De sorteervergoeding is 2 cent, en de bezorgvergoeding is tussen de 2 en 12 cent per stuk. Dus ik denk dat ze dan bijv. 2 cent doen als je alleen maar flats hebt, en 12 cent bij boerderijen ofzo. Mijn wijk bestaat voor het grootste deel uit rijtjeshuizen met tuin, 3 flats, een sportpark en een volkstuinencomplex.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |