oh jee! ik heb 250 stuks die 19,9 kilo wegenquote:
en dat vind je jammer?quote:
je weet wel wat de deeltaxi is?quote:
Ik 61, maar we hebben nog tot maandagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef sbientje het volgende:
volgende week maar 65 poststukken... lekker de moeite haha
geen vervanger betekent volgens mij dat je zelf geen vervanger hebt geregeld...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik 61, maar we hebben nog tot maandag
Ik sta trouwens nog steeds op ''geen vervanger'' voor over 2,5 week, als ze maar niet denken dat ik dan alsnog ga bezorgen, ik heb immers begin april gewoon vrij gevraagd
Nee, want voor deze week die ik vrij hebt stond 'Zelf geen vervanger geregeld'' en voor over 2,5 week staat ''geen vervanger''.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
geen vervanger betekent volgens mij dat je zelf geen vervanger hebt geregeld...
Dat is voor mij best veelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef sbientje het volgende:
volgende week maar 65 poststukken... lekker de moeite haha
bij mij staat er altijd geen vervanger, volgens mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee, want voor deze week die ik vrij hebt stond 'Zelf geen vervanger geregeld'' en voor over 2,5 week staat ''geen vervanger''.
veel??? hoe kan dat nouquote:
ik heb ook maar 1 wijk, maar 65 is toch echt wel weinig hoor.. hoeveel huizen heeft jouw wijk? bij mij 1067..quote:
De mijne ook bijna 1000. Afgelopen 10 weken zit ik meestal echt wel over de 200 heen hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb ook maar 1 wijk, maar 65 is toch echt wel weinig hoor.. hoeveel huizen heeft jouw wijk? bij mij 1067..
naah das ook niet normaalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:09 schreef Cahir het volgende:
Wijkgrootte is 627 staat hier. Nooit meer dan 50 stuks. Een keer had ik 70 stuks
Oh, dat tweede gesprek moet ik nog hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:16 schreef Cahir het volgende:
21 juli heb ik mijn tweede gesprek. Ga dan wss ook een wijk extra
heb ik al gehad... kerel kwam toen een half uur te laat en hij was ook nog pissig dat ik al gebeld had naar netwerk waar ie bleef... alsof ik niets beters te doen ehb dan op zo'n vent wachten die niets te zeggen heeftquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh, dat tweede gesprek moet ik nog hebben![]()
(werk al een half jaar, ze zouden me er nog over bellen
)
Die van mij is best aardig, alleen kwam hij de eerste keer alleen om dat boekje vrijwel voor te lezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
heb ik al gehad... kerel kwam toen een half uur te laat en hij was ook nog pissig dat ik al gebeld had naar netwerk waar ie bleef... alsof ik niets beters te doen ehb dan op zo'n vent wachten die niets te zeggen heeft
"hoe gaat het sorteren?" - ja, wel goed
"hoe gaat het bezorgen?" eigenlijk ook wel goed
"heb je nog opmerkingen?" nee...
"ok, doei"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |