quote:
Ja, ik zag het. Na de afgelopen periode waarin ik wekelijks 400+ stuks per week had, begint het nu ineens enorm in te zakken. Jammer, want bij grotere hoeveelheden kwam ik omrekenend best op een aardig uurloon uit. Maar bij 60 stuks komt bij mij neer op iets van 5 euro, terwijl ik daar ws toch een uur werk aan heb incl. sorteren, en nu met die berg sneeuw waarschijnlijk nog langer. Misschien moet ik het deze week maar laten liggen, en dan de week daarna met de dubbele hoeveelheid gaan lopen. Er zit toch geen tijdskritische post bij. Alleen dat Eigen Huis Magazine schijnen ze belangrijk te vinden. Dat is volgens mij ook de enige keer dat ze steeksproefsgewijs gaan controleren of je wel bezorgd hebt, maar omdat ze je van tevoren vertellen welk adres ze evt gaan bellen (zodat je kunt checken of de post wel allemaal bij je thuis is afgeleverd) heeft dat ook niet zoveel nut. En daar komt nog bij dat er volgens mij ook niets steeksproefgewijs aan is, want het is iedere keer hetzelfde adres.
Overigens wel een treurig kerstpakket zeg! Een klein kerstmutsje voorzien van VSP logo met marshmellows. En de muts is nog niet eens geschikt om te dragen. Het is we duidelijk dat het allemaal geen reet mag kosten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...