Uitzoeken waar 'ie woont, en iedere keer het ongewenste foldermateriaal (al dan niet met hondenpoep besmeurd) bij hem door de bus douwen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:52 schreef MREn het volgende:
Hoe krijg ik de plaatselijke Bokito hier aan zijn verstand dat op mijn stickeradres geen folderpakket binnen gegooid moet worden? Elke week via website klagen werkt niet...
Hier bijna 500. Heb je geen Eigen Huis Magazine?quote:
Eigenaardig. Loop je al lang voor VSP? Ik had in het begin ook geen kloot, maar dat komt omdat VSP als ze geen bezorger hebben alle post doorsluizen naar moederbedrijf TNT. En dat kost kennelijk enige tijd om het ongedaan te maken. Tegenwoordig zit ik globaal tussen 200 en 500 stuks per week, met eens per kwartaal een uitschieter naar 1000, als Zie (van Ziggo) er weer bij zit.quote:
Bijna 5/6 maanden al.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Eigenaardig. Loop je al lang voor VSP? Ik had in het begin ook geen kloot, maar dat komt omdat VSP als ze geen bezorger hebben alle post doorsluizen naar moederbedrijf TNT. En dat kost kennelijk enige tijd om het ongedaan te maken. Tegenwoordig zit ik globaal tussen 200 en 500 stuks per week, met eens per kwartaal een uitschieter naar 1000, als Zie (van Ziggo) er weer bij zit.
Hm, da's langer dan ik (3 maanden). Hoeveel afgiftepunten heb je?quote:
Tja, da's vreemd. En volgens mij weten veel bedrijven niet eens dat VSP hun post bezorgt. Het product van VSP heet "budgetmail", en dat staat ook gewoon op de TNT site geadverteerd, maar zonder dat de naam VSP genoemd wordt. Maar het is wel degelijk hetzelfde. Ik loop momenteel voor TNT en voor VSP, maar ik kan tegenwoordig bij TNT zoveel overuren maken dat ik dat hele VSP eigenlijk niet meer nodig heb. Ik zie het nog een tijdje aan, en als ik dan nog steeds over de 40 uur draai bij TNT dan zeg ik dat VSP weer op. Zeker als ik in januari niet die arbeidsovereenkomst krijg waar ik dan wettelijk gezien recht op heb (de AMvB uit de Postwet treedt dan in werking).quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:59 schreef lololo het volgende:
Gisteren kennis gemaakt met de VSP kwaliteit, op mijn bestelling in het buitengebied een hele zooi bundels post van VSP in de sloot gevonden![]()
En dan staat er nog "TNTpost port betaald" op ook. Belachelijk dat mag.
Mijn wijkgrootte is 627quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hm, da's langer dan ik (3 maanden). Hoeveel afgiftepunten heb je?
Wat is er met de AMvB dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, da's vreemd. En volgens mij weten veel bedrijven niet eens dat VSP hun post bezorgt. Het product van VSP heet "budgetmail", en dat staat ook gewoon op de TNT site geadverteerd, maar zonder dat de naam VSP genoemd wordt. Maar het is wel degelijk hetzelfde. Ik loop momenteel voor TNT en voor VSP, maar ik kan tegenwoordig bij TNT zoveel overuren maken dat ik dat hele VSP eigenlijk niet meer nodig heb. Ik zie het nog een tijdje aan, en als ik dan nog steeds over de 40 uur draai bij TNT dan zeg ik dat VSP weer op. Zeker als ik in januari niet die arbeidsovereenkomst krijg waar ik dan wettelijk gezien recht op heb (de AMvB uit de Postwet treedt dan in werking).
Omdat de zgn nieuwe postbedrijven zich niet hebben gehouden aan het ingroeimodel (jaarlijks een steeds groter percentage bezorgers een arbeidsovereenkomst geven) zijn ze nu verplicht op 1 januari a.s. IEDEREEN in dienst te nemen. Maar iets zegt me dat ze de wet massaal gaan overtreden.quote:
Om te beginnen krijg je doorbetaald bij ziekte. Ook krijg je tenminste 4 weken doorbetaald verlof per jaar, en dan hoef je uiteraard niet zelf een vervanger te zoeken. En vakantiegeld (8%, dus een extra maandsalaris in feite) krijg je natuurlijk ook. En, ook niet geheel onbelangrijk, je bent verzekerd voor ongelukken tijdens het werk (ook voor schade aan derden). En je rechtspositie is veel beter: nu heb je een OVO en kan je opdrachtgever op elk moment de samenwerking verbreken. Als je nu "ontslagen" wordt door VSP heb je geen recht op een uitkering, als je een contract hebt en je wordt ontslagen heb je daar wel recht op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:55 schreef Mandal het volgende:
Zijn er voordelen bij het hebben van een arbeidsovereenkomst dan?
Week 46 staat nu op 500, week 47 op bijna 1000! Zit het bij jou al een beetje in de lift?quote:
Oh, dat is voor mij laat zat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef sbientje het volgende:
mag donderdag en vrijdag tot 9 uur savonds, maar er is niet echt controle verder hoor
Da's de pech voor hun dan he.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hallo, is daar iemand? Wat een stilte hier in dit topic. Heeft iedere VSP-er alweer de posttas aan de wilgen gehangen?
Het valt me op dat er de laatste tijd steeds meer post is. Ik zit nu steevast op 350 a 400 stuks voor mijn wijk, 500 als Eigen Huis magazine erbij zit.
Volgende week lijkt er iets zwaars aan te komen, 390 stuks die 90 kg wegen. Vast nog meer van die dikke vakantiegidsen die we deze week ook al hadden.
Die blauwe VSP-tas heb ik weer ingeleverd, trouwens. Geschikt voor folders wellicht, maar niet voor post. Ondiep en breed, ipv diep en smal. Meestal gebruik ik mijn oude rode leren PTT-tassen uit de hele oude tijd.
Maar goed trouwens dat VSP vooral geadresseerde reclamemeuk doet, en geen belangrijke post. Het wordt hier altijd gewoon voor m'n deur gezet (meestal belt de kerel ook niet aan), zonder zelfs maar iets van een plastic hoesje erom heen. Een paar weken terug was de inhoud van de bovenste krat compleet verregend. Een hele stapel verfomfaaide Eigen Huis Magazines, waarvan de adressen nauwelijks nog te lezen waren.
Die sjaal inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Da's de pech voor hun dan he.
Ik had gelukkig nog een klein portiekje waar het nog redelijk regenveilig was.
OVer een paar weken krijgen jullie wel weer een lullig sjaaltje of muts met een dik VSP logo erop, happy kerstpakket!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |