IRCquote:
whehehe ouwe rukkertjesquote:Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef Paul het volgende:
Ik ga vanavond chatroulette bij m'n ouders hehe
Ik zie alleen maar rukkende Brazilianen...quote:Op zondag 28 februari 2010 11:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil alleen maar een voice-chat. Want ik heb geen cam. En alle lekkere chicks klikken dan weg.
www.omegle.comquote:
Mja da's ook klote, in 2 minuten zag ik:quote:Op zondag 28 februari 2010 13:01 schreef AdvancedPower het volgende:
What the fuck, waarom krijg ik alleen maar piemels?
Dat deed ik ook gisterenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:29 schreef Paul het volgende:
Ik ga vanavond chatroulette bij m'n ouders hehe
Serieusquote:Op zondag 28 februari 2010 14:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat deed ik ook gisteren
Omdat mams wou zien wat het nou was
allemaal rukkers
quote:
Dan ga ik in ManyCam -> Sources -> desktop -> custom desktop over de youtube film heen. En chatrouletten maar!quote:
Hoe krijg je die erin, als ik still images doe en dan zo'n gifje looptie vast bij mijquote:Op zondag 28 februari 2010 15:45 schreef Saind het volgende:
Deze is ook echt goooed, heel veel mensen trapper er gewoon in ook
[ afbeelding ]
wat een flutsite maar wel erg leuk in elkaar gezet filmpjequote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit filmpje geeft perfect aan hoe ChatRoulette in elkaar steekt, briljant gemonteerd!
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:54 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
they're wearing miniskirts!
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:21 schreef BaretKalayciyan het volgende:
hoe kan ik trouwens een webcam emuleren, kan niks vinden via google.
zou super zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand behoefte aan een 4filmpjes .rar?Ik ga wat uploaden.
http://www.mediafire.com/?wvdfw12nmqtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |