Voor we verder gaan over dit onderwerp. Wil je gewoon je hart luchten of heb je behoefte aan advies.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar ik doe toch niks, dusben nog steeds lief! Die dikke is wel van de buren trouwens, woont in de kamer naast ons
Ja het klinkt vaag, maar na 1,5 pagina opeens posten alsof je midden in een gesprek antwoord geeft is nog veel vagerquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
uhh ok
quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor we verder gaan over dit onderwerp. Wil je gewoon je hart luchten of heb je behoefte aan advies.
Hier vriest het al de hele dag meer dan tien gradenquote:Op donderdag 25 februari 2010 07:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Goedemorgen
Lekker druilerig weer voor de verandering
En ik moest met de fiets, m'n auto had een lekke band.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is hier +5 met regen, regen en regen
Zijn?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:12 schreef iamredleader het volgende:
Dank voor de tip, MM
Ga er niet naartoe, maar vind zijn muziek erg prettig om naar te luisteren
bestandje niet opgeslagen ? goed lezen voortaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:18 schreef GimmeGore het volgende:
Wie van de AKQ-ers heeft een goed geheugen?
Ik heb van de AKQ een wma van de intro van een nummer, genaamd piet.wma
vraag was dus van welk nummer die intro was.
Ik kan het niet terugvinden met zoeken, maar stiekem vind ik de intro wel erg lekker klinken.
Dus wie o wie heeft of die intro nog, of herkent nu zijn/haar eigen vraag terug?:P
Ik geloof dat ik 'r weg heb gejaagdquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
PS?
Ja, maar dan weet ik dus niet wie het goed heeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Stel de vraag nog een keer in de AKQ
bedankt, maar ze komen ook op Werchter. Daar heb ik ze eerder gezien en ik was niet tevreden. Maargoed, wie weet nu welquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:04 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
7 mei a.s.: Faithless in Paradiso, Amsterdam.
Voorverkoop is zojuist gestart...
Morgen...
Downloadingquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:13 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=34H4BD9N
(wist ff niet hoe ik em anders moest uploaden)
Ik heb hem gedownload. Wil hem wel ergens anders neerzetten. Het komt me bekend voor en ik weet vrijwel zeker dan MM het weetquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er geen uitsluitsel komen hier, dan wil ik vanavond ook nog wel een poging wagen.
Megaupload is hier geblocked...
Wehehehe beetje eensquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind "ons verdriet" ook wel heel lachwekkend.
Ik kan me van Sven Kramer voorstellen dat hij heel kwaad/verdrietig is, maar de rest van Nederland moet zich niet zo aanstellen.
Net zoals wanneer Oranje een wedstrijd speelt, als ze winnen is het "we hebben gewonnen" verliezen ze is het "ze hebben verloren"
http://www.yousendit.com/quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:32 schreef GimmeGore het volgende:
wat voor site kan ik dat bestandje dan uploaden (ik gok dat de meeste van zulke sites geblokkeerd zijn)
Kan je als professioneel photoshoppert nog royalties claimen ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Uit het Brabants Dagblad
[ afbeelding ]
Kan je hem ergens op het web uploaden met een andere extensie dan .wma of .mp3?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload. Wil hem wel ergens anders neerzetten. Het komt me bekend voor en ik weet vrijwel zeker dan MM het weet
Nou, nee. Want ik maak al inbreuk op TomTomquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je als professioneel photoshoppert nog royalties claimen ?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
Uit het Brabants Dagblad
[ afbeelding ]
momentquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je hem ergens op het web uploaden met een andere extensie dan .wma of .mp3?
.doc is eventueel prima, dan rename ik hem wel...
Nog nooit van de beste man gehoordquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Whiteguy het volgende:
Mensen die voor voetbalclubs zijn......
Dit topic liep gewoon een half uur zonder dat iemand de Rotterdamse denker gepost had. Toch maar even voor open doel ingekopt.
Nem: weet jij of er ook shazam klonen zijn voor windows mobile toevallig?
Heb het net even snel beluisterd, maar het doet geen belletje rinkelen nog.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Is goed
Ik heb het door een shazam-kloon gehaald en die vond niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |