Ja hequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo dan, die zijn flink gegroeid!
Ik denk wel dat dit de beste kleur voor mij is.... MAAH is denk ik te glitterig bijvoorbeeldquote:
Wauw wat mooi zeg!quote:
Gaaf!!quote:
Heel stoerquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef Linnie20v het volgende:
En maar weer een tvp..
Nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
Zo heb ik gewerkt and I don't even care
Foto's!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
epic faal
Ik was daarnet op de koffie bij fokvriendinnetje amaranta, dus zegt ze van: zullen we ff naar die nagellakgroothandel in Veldhoven? Ik zo: kut, dan ga ik falenEn ik heb me echt geprobeerd in te houden maar alle China Glaze was daar 4,95 plus extra 25% korting en een heel rek vol lakken met 50% korting
Hoe heb je dat geregeldquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Nune het volgende:
Jeej! Cute as Hell lakjes komen mijn kant op!
ja volgtquote:
ik baal dat ik het nu weetquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef Holyme het volgende:
@Stormqueen, ben ik blij dat er niet zo'n winkel hier in de buurt zit
Oooooooooooooooooooh hebben!! FOTO'S!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
epic faal
Ik was daarnet op de koffie bij fokvriendinnetje amaranta, dus zegt ze van: zullen we ff naar die nagellakgroothandel in Veldhoven? Ik zo: kut, dan ga ik falenEn ik heb me echt geprobeerd in te houden maar alle China Glaze was daar 4,95 plus extra 25% korting en een heel rek vol lakken met 50% korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |