Huishoudhandschoenen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat zijn de leukste complimenten natuurlijkIk ben tot nu toe alleen nog maar staande gehouden voor een praatje erover door de bibliothecaresse toen ik boeken van haar aannam
dat ze ze super mooi vond maar dat 'ik natuurlijk niks in huis deed dan'
![]()
![]()
Net reactie ontvangen van Viis.ee!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef Mirjam het volgende:
o
[..]
ok, tof, laat ff weten of het gelukt is
Ja echt cool he!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Wat gaaf!Ik wil ook een nagellaknerd collega
Straks weer naar de grote kruidvat, zal eens kijken of ze de nieuwe lakjes al hebben (in de kleine Kruidvat hadden ze All Access nog)
Ik zit me ook al 2 weken in te houden! Zijn ook echt minstens 15 lakjes die ik wil hebben...quote:
Oke, oke, ik denk dat ik wat op te biechten heb. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dus wel besteld bij Models Own gisteravond laat, MAARRR voor tien lakjes + verzending was ik 40 pond kwijt, ofwel rond de 45 euro, zoveel kost TD mij ook weleens. Ik weet het, ik verdedig mezelf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:29 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik zit me ook al 2 weken in te houden! Zijn ook echt minstens 15 lakjes die ik wil hebben...
Oh, ja, die lag beneden! Dankje, ze is goed aangekomenquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef kieskleurig het volgende:
Alvast een tvp, jullie gaan zo snel, straks mis ik weer een heel topic
Btw, Daph is de p2 al binnen?
Zo dan, die zijn flink gegroeid!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is nog steeds niet je van het,en nog niet goed bijgewerkt etc., maar toch even een update.
Dit zijn mn (linkerhand)nagels nu;
[ afbeelding ]
Rechterhandnagels groeien heeeel langzaam.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:16 schreef Tammymara het volgende:
En het mooiste compliment was van mijn oma, Die is niet anders gewend dan dat ik korte bloederige stompjes had... Die geloofde niet dat mijn nagels echt waren, probeerde zelfs om ze eraf te wippen![]()
(Dat lukte namelijk wel elke keer met plaknagels
)
Gaaf zo met dat zwart en roze! Misschien ook een tip om eens te kijken waar je nagellak beter bij uitkomt. Ben ik nog niet aan het proberen geweest. Veel bouwplezier!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:21 schreef Kleintje19 het volgende:
ohh linnie toffe nagels! en zag nog veel meer moois in het vorige topic...
ik weet trouwens wat ik van het weekend ga doen...
[..]
zoiets alvast maken![]()
ik twjfel alleen nog over de kleur, ik ga dit jaar nog op mezelf en dan word het creme/bruin
maar ik heb nu:
[ afbeelding ]
dus twijfel of ik hem zwart maak en als ik verhuis dan bruin verf...
volgende maand ga ik beginnen aan mijn hart![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind dat zó schattig
een heel oud dametje vroeg dat deze week toen ik haar kadotje inpakte in de winkel en Golden Rose 307 op had. "Hoeveel laagjes heb je op meissie?" wijzend naar mijn nagels. Ik helemaal verbaasd "3" zij "och het is echt prachtig"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |