abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78424099
Fiets

Puckzzz mooi gedaan! Vind je nagels er véél mooier uit zien zo, mag ik dat zeggen?

@ Opdekop je kunt bij de grotere Kruidvat filialen ook voor 2.99 een nep konad setje kopen als je eerst iets wil proberen
pi_78424126
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:29 schreef Loqi het volgende:

[..]

Ja dat zijn de leukste complimenten natuurlijk Ik ben tot nu toe alleen nog maar staande gehouden voor een praatje erover door de bibliothecaresse toen ik boeken van haar aannam dat ze ze super mooi vond maar dat 'ik natuurlijk niks in huis deed dan'
Huishoudhandschoenen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78424129
even een snel bericht (ga straks alles lezen):

zo cool net!
Stond in de rij voor de koffieautomaat op mijn werk. We stonden met alleen maar vrouwen, ziet 1 van de dames (werk op een grote afdeling, zitten ook verschillende afdelingen en werk er zelf pas 2 maanden dus ken nog niet iedereen zo goed) ineens mijn nagels (heb vandaag Cobalt Blue van BarryM op, swatch volgt later), gelijk helemaal wild dat ze het een prachtige kleur vindt. Ook zei ze dat ze nagellakjunk is, dus ik gelijk ooow wij moeten even praten, ik ook! Dus ik gelijk zeggen waar ik BarryM gekocht heb en gelijk ook over TD verteld hahahaha.
Nog niet gevraagd of ze ook op Fok! zit , dus als iemand zich nu herkent? whehehehe
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_78424163
Wat gaaf! Ik wil ook een nagellaknerd collega

Straks weer naar de grote kruidvat, zal eens kijken of ze de nieuwe lakjes al hebben (in de kleine Kruidvat hadden ze All Access nog)
pi_78424176
Ik heb nog geen antwoord terug van cheekeymonkey! EN i heb zelfs MiMu's blog erbij genoemd!
Whatever I want.
pi_78424445
De lace begint nu wat los te laten aan de randjes dus vanavond maar weer ff kloten. Ik vond die ongemeerde french wel mooi die ik laatst iemand zag posten. Ik heb toevallig laatst van die french plakkertjes gehaald dus misschien dat ik dat eens ga proberen. Met zwart en rood ofzo, lekker dramatisch
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_78424986
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef Mirjam het volgende:
o
[..]

ok, tof, laat ff weten of het gelukt is
Net reactie ontvangen van Viis.ee!
Ze gaan akkoord met Paypal (doen ze normaal nooit zeiden ze, ze maken nu een uitzondering) woehoe! Vanavond als ik thuis ben gelijk even betalen
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_78425019
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Wat gaaf! Ik wil ook een nagellaknerd collega

Straks weer naar de grote kruidvat, zal eens kijken of ze de nieuwe lakjes al hebben (in de kleine Kruidvat hadden ze All Access nog)
Ja echt cool he!
ze heeft zelf vandaag een knalroze lak op

Ooow ja Kruidvat voor de nieuwe Essence lakjes!
Ga ik ook even checken vanavond
Is de nieuwe collectie er wel al in Nederland trouwens?
pi_78425624
ik heb bijna een maand geleden van die 2 way stripers besteld op ebay, ik heb ze nog steeds niet
die shop gaat me nu als het goed is een vervanging sturen.

het irritante is wel dat ze in alle mails steeds maar om het hardst rtoepen of ik alsjeblieft geen negatieve feedback of klacht achter wil laten.
dat beslis ik lekker zelf wel...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 25 februari 2010 @ 10:11:06 #60
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_78425893
Het is nog steeds niet je van het, en nog niet goed bijgewerkt etc., maar toch even een update.

Dit zijn mn (linkerhand)nagels nu;

Rechterhandnagels groeien heeeel langzaam.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_78426470
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:43 schreef Nune het volgende:
Models Own.
Ik zit me ook al 2 weken in te houden! Zijn ook echt minstens 15 lakjes die ik wil hebben...
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_78426900
jeetje, al weer een nieuw deel, tvp'tje dus maar weer
pi_78426985
pi_78426995
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:29 schreef samsuus het volgende:

[..]

Ik zit me ook al 2 weken in te houden! Zijn ook echt minstens 15 lakjes die ik wil hebben...
Oke, oke, ik denk dat ik wat op te biechten heb. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dus wel besteld bij Models Own gisteravond laat, MAARRR voor tien lakjes + verzending was ik 40 pond kwijt, ofwel rond de 45 euro, zoveel kost TD mij ook weleens. Ik weet het, ik verdedig mezelf.
pi_78429370
Whehe Nune

Ik kom net thuis en Chocolat Shake en Dollarnailart lagen op me te wachten

Ik heb daarstraks volgens mij wel 25 lakjes gekocht Maar 1 of 2 voor mezelf, de rest voor swappakketjes Shoppen voor anderen is zo ontzettend leuk

Kruidvat had de nieuwe lakken nog niet, All Access stond er nog volop ook
pi_78430023
Alvast een tvp, jullie gaan zo snel, straks mis ik weer een heel topic

Btw, Daph is de p2 al binnen?
pi_78430308
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef kieskleurig het volgende:
Alvast een tvp, jullie gaan zo snel, straks mis ik weer een heel topic

Btw, Daph is de p2 al binnen?
Oh, ja, die lag beneden! Dankje, ze is goed aangekomen
pi_78430708
Ik heb bij de counter van de Jumbo een compliment gehad voor de China glaze DV8, dat meisje vond dat ik mooie nagels had, en bij de drogist toen ik atlantis op had

En het mooiste compliment was van mijn oma, Die is niet anders gewend dan dat ik korte bloederige stompjes had... Die geloofde niet dat mijn nagels echt waren, probeerde zelfs om ze eraf te wippen (Dat lukte namelijk wel elke keer met plaknagels )
pi_78430791
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is nog steeds niet je van het, en nog niet goed bijgewerkt etc., maar toch even een update.

Dit zijn mn (linkerhand)nagels nu;

[ afbeelding ]

Rechterhandnagels groeien heeeel langzaam.
Zo dan, die zijn flink gegroeid!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_78431254
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:16 schreef Tammymara het volgende:
En het mooiste compliment was van mijn oma, Die is niet anders gewend dan dat ik korte bloederige stompjes had... Die geloofde niet dat mijn nagels echt waren, probeerde zelfs om ze eraf te wippen (Dat lukte namelijk wel elke keer met plaknagels )
Ik vind dat zó schattig

een heel oud dametje vroeg dat deze week toen ik haar kadotje inpakte in de winkel en Golden Rose 307 op had. "Hoeveel laagjes heb je op meissie?" wijzend naar mijn nagels. Ik helemaal verbaasd "3" zij "och het is echt prachtig"
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78431262
Mwihihi ik ben net bezig geweest met de studs.
pi_78431649
Tvp!
All good things are wild and free.
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:52:34 #73
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_78432058
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:21 schreef Kleintje19 het volgende:
ohh linnie toffe nagels! en zag nog veel meer moois in het vorige topic...
ik weet trouwens wat ik van het weekend ga doen...
[..]

zoiets alvast maken

ik twjfel alleen nog over de kleur, ik ga dit jaar nog op mezelf en dan word het creme/bruin
maar ik heb nu:
[ afbeelding ]
dus twijfel of ik hem zwart maak en als ik verhuis dan bruin verf...

volgende maand ga ik beginnen aan mijn hart
Gaaf zo met dat zwart en roze! Misschien ook een tip om eens te kijken waar je nagellak beter bij uitkomt. Ben ik nog niet aan het proberen geweest. Veel bouwplezier!
pi_78432099
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik vind dat zó schattig

een heel oud dametje vroeg dat deze week toen ik haar kadotje inpakte in de winkel en Golden Rose 307 op had. "Hoeveel laagjes heb je op meissie?" wijzend naar mijn nagels. Ik helemaal verbaasd "3" zij "och het is echt prachtig"
I had a signature once. It was awful.
pi_78432212

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')