Al in Duitsland/Belgie gekeken?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom krijg ik de Brada laptopondersteuning niet in geen enkele Ikea hier in de buurtNergens te vinden, en om nu ff naar Eindhoven te rijden of Amsterdam vanuit zuid-Limburg
![]()
Brada isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom krijg ik de Brada laptopondersteuning niet in geen enkele Ikea hier in de buurtNergens te vinden, en om nu ff naar Eindhoven te rijden of Amsterdam vanuit zuid-Limburg
![]()
Kan niemand mij hier antwoord op geven? Of ben ik te ongeduldig?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:50 schreef essie05 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de garantie op de Ektorp hoekbank?
De garantie op het frame is 10 jaar begreep ik.
Nu zijn de zittingen op de hoeken van de bank ingezakt waardoor je zeg maar scheef weg zakt.
Ik neem aan dat dit onder de garantie valt.
Destijds hebben we de bank laten bezorgen. Moet ik nu om voor garantie in aanmerking te komen de bank naar IKEA brengen?
En als het onder de garantie valt word het dan gerepareerd of krijgen we een nieuw frame?
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/ikea_services.htmlquote:Op zondag 21 maart 2010 09:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
Kan niemand mij hier antwoord op geven? Of ben ik te ongeduldig?
Dank voor je antwoord. Ik ben nu iets wijzer geworden.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/ikea_services.html
Daarin staat rechts een stukje over de garantievoorwaarden bij de Ektorp bank.
Die heeft op ´t moment een leverprobleem, EIndhoven is de enige vestiging die er nog voorraad van heeft liggen. Normaal gesproken is die in alle vestigingen te krijgen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
![]()
Die boom weet ik niet, maar die hangbrug staat al te koop in Barendrecht. Gister zag ik hem hangen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 139.-
Maar hij komt pas in oktober
Niet stom hoor, alleen als dat het probleem was geweest was het allang opgelost.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:13 schreef dewintermuis het volgende:
Als er iets mis is met die kussens van je, dan ken je die toch alleen meenemen...
of zeg ik nou iets heel stoms?
Inderdaad even bellen, zie mijn garantievraag een paar pagina's, terug. Ikea wilde gewoon iemand langs laten komen bij ons thuis. Dus het lijkt me heel sterk als ze jou vragen je bank mee te slepen.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef dewintermuis het volgende:
Geef ze maandag is een belletje, en leg het probleem uit. Geef ook duidelijk aan dat die bank niet in jullie auto past. Ik weet zeker dat je er wel uit komt.
Je hebt gelijk, het staat er een beetje onhandig,maar ik bedoelde het frame en niet de kussens.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef dewintermuis het volgende:
Sorry maar toen ik dit las,
"Nu zijn de zittingen op de hoeken van de bank ingezakt waardoor je zeg maar scheef weg zakt.
Ik neem aan dat dit onder de garantie valt. "
dacht ik aan de kussens, omdat je dat doorgaans de zitting noemt. Maar ik heb welles iets gehoord over iemand van IKEA die kwam kijken..............
Geef ze maandag is een belletje, en leg het probleem uit. Geef ook duidelijk aan dat die bank niet in jullie auto past. Ik weet zeker dat je er wel uit komt.
Heb even terug gelezen. Fijn dat het voor jou zo mooi is opgelost en er niemand gewond is geraakt.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:44 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Inderdaad even bellen, zie mijn garantievraag een paar pagina's, terug. Ikea wilde gewoon iemand langs laten komen bij ons thuis. Dus het lijkt me heel sterk als ze jou vragen je bank mee te slepen.
Misschien een domme vraag voordat ik die kraan ga zoeken (grote kans dat 'ie verstopt zit achter het keukenkastje), maar als de vaatwasser het eerst deed en ik verder nooit aan die kraan heb gezeten, hoe zou het dan nu opeens aan de kraan kunnen liggen?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef dewintermuis het volgende:
draai de kraan naar de vaatwasser in het keukenkastje onder gootsteen is helemaal open
Als je een 12 cijferig typenummer geeft dan kan ik wellicht een gebruiksaanwijzing voor je opzoeken...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef Merel het volgende:
Oeps, dewintermuis, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben, de kraan blijkt wel in het keukenkastje te zitten en misschien heb ik er wel eens tegenaangestoten toen ik daar een fles schoonmaakmiddel in smeetWant ik heb wat aan de kraan zitten morrelen en nou lijkt het weer te werken! Even testen nog of 'ie het programma nu ook netjes afmaakt, maar ik ben hoopvol! Thanks
Als iemand me dan ook uit kan leggen waar die knopjes voor zijn ben ik helemaal gelukkig
Hij is nu net aan het draaien, dus in de vaatwasser kijken is even niet zo'n goed ideequote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
Als je een 12 cijferig typenummer geeft dan kan ik wellicht een gebruiksaanwijzing voor je opzoeken...
(staat op een sticker in de vaatwasser en begint met 42 of 85)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |