abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79384224
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom krijg ik de Brada laptopondersteuning niet in geen enkele Ikea hier in de buurt Nergens te vinden, en om nu ff naar Eindhoven te rijden of Amsterdam vanuit zuid-Limburg
Al in Duitsland/Belgie gekeken?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:52:25 #127
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_79385751
Zaventem geweest afgelopen Dondendag, was toch in de buurt voor het werk. En volgens de site is tie ook niet beschikbaar in de provincie Luik. Al de rest is ook weer te ver.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_79391238
quote:
Waarom krijg ik de Brada laptopondersteuning niet in geen enkele Ikea hier in de buurt Nergens te vinden, en om nu ff naar Eindhoven te rijden of Amsterdam vanuit zuid-Limburg
Brada is .. gaar..

koop Dave, die heb ik ook, en is
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Dave
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79391896
Niet echt praktisch zo'n tafel op schoot
pi_79396766
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:50 schreef essie05 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de garantie op de Ektorp hoekbank?
De garantie op het frame is 10 jaar begreep ik.
Nu zijn de zittingen op de hoeken van de bank ingezakt waardoor je zeg maar scheef weg zakt.
Ik neem aan dat dit onder de garantie valt.
Destijds hebben we de bank laten bezorgen. Moet ik nu om voor garantie in aanmerking te komen de bank naar IKEA brengen?
En als het onder de garantie valt word het dan gerepareerd of krijgen we een nieuw frame?
Kan niemand mij hier antwoord op geven? Of ben ik te ongeduldig?
pi_79396984
quote:
Op zondag 21 maart 2010 09:00 schreef essie05 het volgende:

[..]

Kan niemand mij hier antwoord op geven? Of ben ik te ongeduldig?
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/ikea_services.html
Daarin staat rechts een stukje over de garantievoorwaarden bij de Ektorp bank.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79398691
quote:
Op zondag 21 maart 2010 09:34 schreef Cyan het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/ikea_services.html
Daarin staat rechts een stukje over de garantievoorwaarden bij de Ektorp bank.
Dank voor je antwoord. Ik ben nu iets wijzer geworden.
Enige vraag blijft nog hoe het verder in zijn werk gaat. Of ik met de bank naar Ikea moet.
pi_79399917
Als er iets mis is met die kussens van je, dan ken je die toch alleen meenemen...

of zeg ik nou iets heel stoms?
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79400464
quote:
Die heeft op ´t moment een leverprobleem, EIndhoven is de enige vestiging die er nog voorraad van heeft liggen. Normaal gesproken is die in alle vestigingen te krijgen.
pi_79407858
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk 139.-
Maar hij komt pas in oktober
Die boom weet ik niet, maar die hangbrug staat al te koop in Barendrecht. Gister zag ik hem hangen.
pi_79411899
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:13 schreef dewintermuis het volgende:
Als er iets mis is met die kussens van je, dan ken je die toch alleen meenemen...

of zeg ik nou iets heel stoms?
Niet stom hoor, alleen als dat het probleem was geweest was het allang opgelost.
Het gaat echter om het frame, en die past echt niet in onze auto. Het is het frame van een hoekbank.
De kussens is niets mis mee.
pi_79417484
Sorry maar toen ik dit las,

"Nu zijn de zittingen op de hoeken van de bank ingezakt waardoor je zeg maar scheef weg zakt.
Ik neem aan dat dit onder de garantie valt. "

dacht ik aan de kussens, omdat je dat doorgaans de zitting noemt. Maar ik heb welles iets gehoord over iemand van IKEA die kwam kijken..............

Geef ze maandag is een belletje, en leg het probleem uit. Geef ook duidelijk aan dat die bank niet in jullie auto past. Ik weet zeker dat je er wel uit komt.
pi_79419456
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef dewintermuis het volgende:
Geef ze maandag is een belletje, en leg het probleem uit. Geef ook duidelijk aan dat die bank niet in jullie auto past. Ik weet zeker dat je er wel uit komt.
Inderdaad even bellen, zie mijn garantievraag een paar pagina's, terug. Ikea wilde gewoon iemand langs laten komen bij ons thuis. Dus het lijkt me heel sterk als ze jou vragen je bank mee te slepen.
pi_79419611
Even over die nieuwe fotomuur, komen daar ook muren voor de kinderkamer van?
pi_79422139
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef dewintermuis het volgende:
Sorry maar toen ik dit las,

"Nu zijn de zittingen op de hoeken van de bank ingezakt waardoor je zeg maar scheef weg zakt.
Ik neem aan dat dit onder de garantie valt. "

dacht ik aan de kussens, omdat je dat doorgaans de zitting noemt. Maar ik heb welles iets gehoord over iemand van IKEA die kwam kijken..............

Je hebt gelijk, het staat er een beetje onhandig,maar ik bedoelde het frame en niet de kussens.
Ik ga morgen even bellen inderdaad lijkt mij het meest makkelijk.
pi_79422404
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:44 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Inderdaad even bellen, zie mijn garantievraag een paar pagina's, terug. Ikea wilde gewoon iemand langs laten komen bij ons thuis. Dus het lijkt me heel sterk als ze jou vragen je bank mee te slepen.
Heb even terug gelezen. Fijn dat het voor jou zo mooi is opgelost en er niemand gewond is geraakt.
Ik bel morgen wel even, heb er alle vertrouwen in dat het gaat goedkomen.
pi_79453512
Zou ik nog ergens aan een legplank voor de grenen aspelund kast kunnen komen?
pi_79461168
Als je deze kast bedoeld,

koop gewoon een houten plank en beits die desnoods...... kom op hey,, wie interesseerd het nou hoe de plank in een kast eruit ziet (als het maar bij elkaar past)?
  maandag 22 maart 2010 @ 20:32:57 #144
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79462868
Ik wil nog zo'n zak choco-snoepjes
  maandag 22 maart 2010 @ 21:24:22 #145
331 Merel
Be here now.
pi_79465802
Zitten hier IKEA-vaatwasser-experts? Ik heb een Whirlpool-vaatwasser (zie hier voor typenummer enzo) met twee problemen:

Probleem 1: Het ding is stuk ! Het lijkt erop dat 'ie geen water, of niet genoeg water, meer pakt. Ik heb er niks mee gedaan, hij heeft altijd goed gewerkt, en nu maakt 'ie als ik 'm aanzet wel een hoop lawaai, maar hij piept niet meer als het programma klaar is (m.a.w. het programma blijft gewoon oneindig doorlopen, komt geen einde aan) en als ik de vaatwasser dan na verloop van tijd zelf maar open trek, is de vaat nog vies en het afwasblokje nog maar half opgelost. Waar kan dat aan liggen? Ik woon in een huurappertement waar de vaatwasser bij in zat, dus ik kan m'n huisbaas vragen om het ding te laten maken, maar ik wil eerst checken of het iets is waar ik zelf iets aan kan doen. Misschien ook nuttig om te zeggen dat de vaat de laatste tijd (voordat de vaatwasser stuk ging) er regelmatig niet helemaal schoon uit kwam. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft verder.

Probleem 2 komt eigenlijk pas aan de orde als de vaatwasser het weer doet . Ik heb namelijk geen flauw idee welk wasprogramma wat doen. Tot nu toe heb ik altijd maar op goed geluk een programma gekozen en kwam de vaat er altijd wel schoon uit (tot voorkort dus), maar het lijkt me wel handig om te weten wat die knopjes nou eigenlijk allemaal doen...

Overigens heb ik wel op internet gezocht naar de handleiding voor het antwoord op m'n vragen, maar ik kom alleen maar korte versies tegen waarin staat hoe je het ding in je keuken moet aansluiten, niks over de wasprogramma's en mogelijk storingen.

Iemand hier die me kan helpen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79466142
draai de kraan naar de vaatwasser in het keukenkastje onder gootsteen is helemaal open
  maandag 22 maart 2010 @ 21:32:28 #147
331 Merel
Be here now.
pi_79466329
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef dewintermuis het volgende:
draai de kraan naar de vaatwasser in het keukenkastje onder gootsteen is helemaal open
Misschien een domme vraag voordat ik die kraan ga zoeken (grote kans dat 'ie verstopt zit achter het keukenkastje), maar als de vaatwasser het eerst deed en ik verder nooit aan die kraan heb gezeten, hoe zou het dan nu opeens aan de kraan kunnen liggen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 22 maart 2010 @ 21:35:23 #148
331 Merel
Be here now.
pi_79466527
Oeps, dewintermuis, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben, de kraan blijkt wel in het keukenkastje te zitten en misschien heb ik er wel eens tegenaangestoten toen ik daar een fles schoonmaakmiddel in smeet Want ik heb wat aan de kraan zitten morrelen en nou lijkt het weer te werken! Even testen nog of 'ie het programma nu ook netjes afmaakt, maar ik ben hoopvol! Thanks

Als iemand me dan ook uit kan leggen waar die knopjes voor zijn ben ik helemaal gelukkig
pi_79466673
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef Merel het volgende:
Oeps, dewintermuis, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben, de kraan blijkt wel in het keukenkastje te zitten en misschien heb ik er wel eens tegenaangestoten toen ik daar een fles schoonmaakmiddel in smeet Want ik heb wat aan de kraan zitten morrelen en nou lijkt het weer te werken! Even testen nog of 'ie het programma nu ook netjes afmaakt, maar ik ben hoopvol! Thanks

Als iemand me dan ook uit kan leggen waar die knopjes voor zijn ben ik helemaal gelukkig
Als je een 12 cijferig typenummer geeft dan kan ik wellicht een gebruiksaanwijzing voor je opzoeken...
(staat op een sticker in de vaatwasser en begint met 42 of 85)

Edit;
Van links naar rechts betekenen ze volgens mij:
1. Voorwas - voorkomt geurtjes als je pas later je vaatwasser aanzet.
2. Snel - voor licht bevuilde borden zonder vet- en etensresten.
3. Eco - lang programma op een lagere temperatuur. Voor erg bevuilde borden.
4. Normaal - voor afwasbeurten met aangekoekte etensresten op pannen, borden en bestek.
5. Intensief - extra hoge temperatuur voor pannen met aangekoekte etensresten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bartjebart op 22-03-2010 21:46:08 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 22 maart 2010 @ 21:39:38 #150
331 Merel
Be here now.
pi_79466805
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Bartjebart het volgende:

Als je een 12 cijferig typenummer geeft dan kan ik wellicht een gebruiksaanwijzing voor je opzoeken...
(staat op een sticker in de vaatwasser en begint met 42 of 85)
Hij is nu net aan het draaien, dus in de vaatwasser kijken is even niet zo'n goed idee Maar ik zal straks even kijken!

Fijn al die behulpzame mensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')