quote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef nelen het volgende:
Na lang surfen op de Ikea-site twijfel tussen twee banken, de Knihult en de Lillberg (3-zits slaapbankversie).
Maar op de site kan ik de Knihult niet meer vinden, is deze uit het assortiment?
En de Lillberg (berken met witte gräsbo hoezen) is al een hele tijd niet op voorraad in Amsterdam. Weet iemand misschien of deze binnenkort weer te verkrijgen is?
Ik kreeg er een mailtje over van Ikea. Maar op vertoon van je Family kaart ontvang je het Ikea Family magazine, een kalender en de cadeaupas met daarop 5 euro.quote:
Ik kreeg de mail van Ikea Heerlenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:01 schreef -Marieke- het volgende:
Het zou kunnen dat het plaatselijk is.. Ik heb nog geen mailtje gehadBij welke Ikea zit jij? Ik zit bij Utrecht.
Ik kreeg dat allemaal over de post, maar geen kortingsbon/pas hoor..quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik kreeg er een mailtje over van Ikea. Maar op vertoon van je Family kaart ontvang je het Ikea Family magazine, een kalender en de cadeaupas met daarop 5 euro.
Ik weet niet of het een landelijke actie is?
Ik kreeg dus een mail om het magazine op te halen bij de Ikea Family afdeling.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik kreeg dat allemaal over de post, maar geen kortingsbon/pas hoor..
quote:Haal nu het IKEA FAMILY LIVE magazine op
Actievoorwaarden
Gratis IKEA cadeaupas bij het ophalen van het IKEA FAMILY LIVE magazine op vertoon van je IKEA FAMILY kaart en alléén tijdens de actieperiode van 15 maart tot en met 5 april 2010 of zolang de voorraad strekt.
Maximaal 1 IKEA cadeaupas per IKEA FAMILY kaart/ IKEA FAMILY nummer, per IKEA FAMILY lid.
De actie geldt alleen bij IKEA Heerlen
De IKEA cadeaupas kan niet besteed worden in het IKEA restaurant, de Bistro of de Swedish Food Market
De algemene voorwaarden geldend voor de IKEA cadeaupas zijn van toepassing
Sorry, ken die hele KNIHULT niet. De LILLBERG is wel een uiterst relaxte slaapbank, maar meer voor af en toe logees, niet voor permanent.quote:
Nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef willempjewever het volgende:
En wanneer gaat Ikea Nederland nu eens online verkopen? Is dat weer van de baan?
Ik begreep dat die uit het assortiment is inderdaad!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef jarod.nl het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het Friel TV-meubel uit het assortiment gaat? Het meubel is maar bij een paar vestigingen op voorraad (en helaas niet in Hengelo of anders Duiven) en er is ook geen indicatie wanneer het meubel weer leverbaar is. Het gaat dan om het meubel dat voor 249 euro op de website staat (nummer: 30086969). Mocht hij namelijk uit het assortiment gaan dan ga ik toch maar overwegen om even bij de IKEA in Osnabruck te gaan shoppen.
Die is inderdaad mooi! Die zou hier ook onwijs goed aan de muur staan!quote:
Ik ben benieuwd wat ie gaat kosten!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooi! Die zou hier ook onwijs goed aan de muur staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |