abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 22:18:25 #101
3185 Adelante
To let it go now
pi_79231674
Oh en ik zag dat Duiven de komende dagen 20% korting geeft op de APPLARÖ serie.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 22:18:33 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_79231678
Oh, heb ik naar oud spul zitten kijken op de site dan? Ach na
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:16:37 #103
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_79239268
Ik was vanavond bij de IEA in Delluf en het was superrustig
Heerlijk geshopt en 500 piekjes uitgegeven aan leuke lampen, nachtkastjes, tafeltjes etc.We hebben nu de Arstid staande lamp in de woonkamer, is een leukie
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_79273061
Ben vandaag over de liatorp deuren gebeld door de klachtenafdeling van de Ikea. Ik had de deur alweer zelf met constructiekit gerepareerd (dus probleem is redelijk door mijzelf verholpen).

Allereerst werd er gevraagd naar hoe het met mijn zoon ging, een fijn gebaar wat je niet vaak meemaakt. Daarna werd geinformeerd wat ik al gedaan had. We hebben afgesproken dat we het even aankijken. Als er weer iets niet goed zit met de kast mogen we op kosten van Ikea een timmerman inschakelen om de kast te repareren of we kunnen kiezen voor een monteur die naar ons toe komt en het ter plekke voor ons oplost.

Daar bovenop krijgen we een cadeaucheck van Ikea voor de overlast (we mochten ook een cadeau uitzoeken en dat wilden we wel , maar het autokleed dat we graag willen was 5 euro en de Ikea wilde toch iets meer geven).

Echt, wat een goede service. Dit maak ik zelden mee. Jullie mogen trots zijn bij zo'n bedrijf te werken!
pi_79273181
IKEA WTF!!

Ingvar Kamprad for president!!
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79293922
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef nelen het volgende:
Na lang surfen op de Ikea-site twijfel tussen twee banken, de Knihult en de Lillberg (3-zits slaapbankversie).
Maar op de site kan ik de Knihult niet meer vinden, is deze uit het assortiment?

En de Lillberg (berken met witte gräsbo hoezen) is al een hele tijd niet op voorraad in Amsterdam. Weet iemand misschien of deze binnenkort weer te verkrijgen is?

Niemand??
pi_79300044
Leuke actie bij Ikea! Kreeg een mailtje dat ik het Family Magazine kan ophalen en een cadeaubon t.w.v 5 euro krijg!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79305727
Leuk! Wat voor actie is dat dan?
pi_79305920
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:50 schreef -Marieke- het volgende:
Leuk! Wat voor actie is dat dan?
Ik kreeg er een mailtje over van Ikea. Maar op vertoon van je Family kaart ontvang je het Ikea Family magazine, een kalender en de cadeaupas met daarop 5 euro.

Ik weet niet of het een landelijke actie is?
pi_79306111
Het zou kunnen dat het plaatselijk is.. Ik heb nog geen mailtje gehad Bij welke Ikea zit jij? Ik zit bij Utrecht.
pi_79307115
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:01 schreef -Marieke- het volgende:
Het zou kunnen dat het plaatselijk is.. Ik heb nog geen mailtje gehad Bij welke Ikea zit jij? Ik zit bij Utrecht.
Ik kreeg de mail van Ikea Heerlen
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:53:06 #112
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_79310967
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik kreeg er een mailtje over van Ikea. Maar op vertoon van je Family kaart ontvang je het Ikea Family magazine, een kalender en de cadeaupas met daarop 5 euro.

Ik weet niet of het een landelijke actie is?
Ik kreeg dat allemaal over de post, maar geen kortingsbon/pas hoor..
Big mouth strikes again
pi_79313440
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef heartwork het volgende:

[..]

Ik kreeg dat allemaal over de post, maar geen kortingsbon/pas hoor..
Ik kreeg dus een mail om het magazine op te halen bij de Ikea Family afdeling.

Dit zijn de actievoorwaarden en zo te zien geldt het alleen op bij Ikea Heerlen.
quote:
Haal nu het IKEA FAMILY LIVE magazine op

Actievoorwaarden

Gratis IKEA cadeaupas bij het ophalen van het IKEA FAMILY LIVE magazine op vertoon van je IKEA FAMILY kaart en alléén tijdens de actieperiode van 15 maart tot en met 5 april 2010 of zolang de voorraad strekt.
Maximaal 1 IKEA cadeaupas per IKEA FAMILY kaart/ IKEA FAMILY nummer, per IKEA FAMILY lid.
De actie geldt alleen bij IKEA Heerlen
De IKEA cadeaupas kan niet besteed worden in het IKEA restaurant, de Bistro of de Swedish Food Market
De algemene voorwaarden geldend voor de IKEA cadeaupas zijn van toepassing
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:00:53 #114
3185 Adelante
To let it go now
pi_79314854
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:55 schreef nelen het volgende:

[..]

Niemand??
Sorry, ken die hele KNIHULT niet. De LILLBERG is wel een uiterst relaxte slaapbank, maar meer voor af en toe logees, niet voor permanent.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:06:25 #115
3185 Adelante
To let it go now
pi_79352977
Wat voorbeelden van IKEA NEW (binnenkort in de winkel):

Nieuwe RIBBA verlichting

Fotomuur

PREMIAR Boom

PREMIAR hangbrug
pi_79355138
Oei, die hangbrug was wel vet in mijn studentenkamertje geweest, maar daar woon ik allang niet meer.

Komt die Ribba verlichting er ook in wit en hoe zit het met de stroomkabel? Ik zie daar wel plek voor in onze slaapkamer. Maar ik denk dat het wat lastig is de kabel netjes weg te werken?

En wanneer gaat Ikea Nederland nu eens online verkopen? Is dat weer van de baan?
pi_79355823
Kan iemand mij vertellen of het Friel TV-meubel uit het assortiment gaat? Het meubel is maar bij een paar vestigingen op voorraad (en helaas niet in Hengelo of anders Duiven) en er is ook geen indicatie wanneer het meubel weer leverbaar is. Het gaat dan om het meubel dat voor 249 euro op de website staat (nummer: 30086969). Mocht hij namelijk uit het assortiment gaan dan ga ik toch maar overwegen om even bij de IKEA in Osnabruck te gaan shoppen.
pi_79356458
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef willempjewever het volgende:
En wanneer gaat Ikea Nederland nu eens online verkopen? Is dat weer van de baan?
Niet
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_79356473
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef jarod.nl het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het Friel TV-meubel uit het assortiment gaat? Het meubel is maar bij een paar vestigingen op voorraad (en helaas niet in Hengelo of anders Duiven) en er is ook geen indicatie wanneer het meubel weer leverbaar is. Het gaat dan om het meubel dat voor 249 euro op de website staat (nummer: 30086969). Mocht hij namelijk uit het assortiment gaan dan ga ik toch maar overwegen om even bij de IKEA in Osnabruck te gaan shoppen.
Ik begreep dat die uit het assortiment is inderdaad!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_79357710
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de garantie op de Ektorp hoekbank?
De garantie op het frame is 10 jaar begreep ik.
Nu zijn de zittingen op de hoeken van de bank ingezakt waardoor je zeg maar scheef weg zakt.
Ik neem aan dat dit onder de garantie valt.
Destijds hebben we de bank laten bezorgen. Moet ik nu om voor garantie in aanmerking te komen de bank naar IKEA brengen?
En als het onder de garantie valt word het dan gerepareerd of krijgen we een nieuw frame?
pi_79360750
Oh die boom vind ik mooi!
pi_79361221
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:16 schreef Cyan het volgende:
Oh die boom vind ik mooi!
Die is inderdaad mooi! Die zou hier ook onwijs goed aan de muur staan!
pi_79361862
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die is inderdaad mooi! Die zou hier ook onwijs goed aan de muur staan!
Ik ben benieuwd wat ie gaat kosten!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:30:55 #124
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_79380222
Waarom krijg ik de Brada laptopondersteuning niet in geen enkele Ikea hier in de buurt Nergens te vinden, en om nu ff naar Eindhoven te rijden of Amsterdam vanuit zuid-Limburg
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_79382554
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:55 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat ie gaat kosten!
Waarschijnlijk 139.-
Maar hij komt pas in oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')