abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78849626
Hahaha ja echt wel.
Zal gewoon geduldig afwachten..........
pi_78849713
Even een vraagje van een Ikea-leek... ik vroeg me af of de Plundra-aanbiedingen op de site de enige afgeprijste artikelen zijn? Of is er in de winkel nog meer te vinden?
Ik wil nieuwe eetstoelen, maar op de site zie ik daar geen aanbiedingen van...
pi_78850551
In de winkel zijn er normaliter wel meer dingen afgeprijsd. Ik weet niet of daar ook eetkamerstoel bijzitten.
pi_78857830
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:54 schreef marsvrouwtje het volgende:
Bericht aan bartje,

Werk jij bij ikea, zoja de boxspring zijn die alleen in het wit verkrijgbaar, wil graag eentje in het zwart, was vandaag bij de ikea maar zag alleen witte.en welke is kwa prijs/kwaliteit een goede, ik zag dat de prijzen varieren van ik dacht 80 tot de duurste 130 / 140 euro in maat 90*200. tot hoors
alleen wit en grijs, en die duurste is het beste en voor de rest gewoon ff informeren in de winkel adhv lighouding etc krijg je dan een persoonlijk advies
pi_78877789
Bedankt voor je antwoord, ik ben er uit.
Ik wil een Sultan skien boxspring
2 sultan Heidal matrassen van 90*200

Alleen even een vraagje, ik heb wel eens gelezen dat men deze combinatie hierboven ook zonder matrassen neemt, maar dan met een topper/dekmatras, bv de sultan Tolg, is dit aan te raden of beter twee matrassen en dan het dekmatras.

Nog een vraagje, verkopen jullie ook hoofdborden voor de vlakke boxsprings, of zijn de boxsprings bv met een ander hoofdbord te combineren want wil wel graag een hoofdbord.

Hoop gauw op antwoord
  maandag 8 maart 2010 @ 09:17:08 #56
171697 pulletje
Ondertitel
pi_78878042
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
de kullen garderobekast gaat uit het assortiment, dus op is echt op maaar er is een vervanger waar ik de naam ff kwijt van ben iets met een d, staat nog niet op de site, deze is zonder lades, iets donkerder van kleur en 69 euro
klopt, heb ik zaterdag gekocht omdat de kullen op was in eindhoven.. Dombas.. lijkt op dumbass
Heb hem gisteren in elkaar gezet en je ziet wel goed dat het een goedkope kast is, maar heeft wel genoeg ruimte..
Signature
pi_78881482
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:04 schreef marsvrouwtje het volgende:
Ik wil een Sultan skien boxspring

Alleen even een vraagje, ik heb wel eens gelezen dat men deze combinatie hierboven ook zonder matrassen neemt, maar dan met een topper/dekmatras, bv de sultan Tolg, is dit aan te raden of beter twee matrassen en dan het dekmatras.

Nog een vraagje, verkopen jullie ook hoofdborden voor de vlakke boxsprings, of zijn de boxsprings bv met een ander hoofdbord te combineren want wil wel graag een hoofdbord.

Hoop gauw op antwoord
ik zou een matrasbodem niet met slecht een dekmatras combinerern , een binnenveringsbed daarentegen kan prima met alleen een dekmatras. Of je bovenop je matras een dekmatras wils is an jou zelf. dekmatras is vnml bedoeld om je matras te beschermen etc
en:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=hoofdeind
pi_78882632
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik zou een matrasbodem niet met slecht een dekmatras combinerern , een binnenveringsbed daarentegen kan prima met alleen een dekmatras. Of je bovenop je matras een dekmatras wils is an jou zelf. dekmatras is vnml bedoeld om je matras te beschermen etc
en:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=hoofdeind
en hoofdborden, verkoop ikea deze nu wel of niet, of kun je de vlakke boxspringen met alle hoofdborden van andere series combineren, en is de sultan skien een goeie keus, zag wel dat het een van de duurste was, is er een soortgelijk maar dan iets goedkoper, hoop van je te horen.
pi_78882800
oh ik zie je link nu pas van die hoofeindes, jammer dat er geen stoffen uitvoering is.
Zeg als ik nu een stoffen hoofdeinde ergens anders besteld, dat gaat toch of niet,in principe kun je toch alle hoofeindes of voeteindes nemen????
pi_78882808
wat is het verschil tussen hoofdborden en de pagina die ik gaf? die kun je combineren met de boxsprings hoor en de skien is een goede keus

ewn tuurlijk gaat het met een hoofdeinde van ergens anders, principe van boxspring is hetzelfde
pi_78882909
trouwens:

http://www.ikeaheights.com

een soap die stiekem opgenomen is in een ikea in californie
pi_78882968
bedankt voor je antwoord, misschien een stomme vraag maar moet je het hoofeinde aan de muur bevestigen of aan het boxspring of wat, en heeeel er bedankt voor je antwoorden
pi_78883023
aan de muur
pi_78886136
Weet iemand waar je hoofdborden in stoffen uitvoering kan bestellen.
  maandag 8 maart 2010 @ 13:43:30 #65
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_78887046
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens:

http://www.ikeaheights.com

een soap die stiekem opgenomen is in een ikea in californie

GEWELDIG!

Zou ik ook wel willen doen
Big mouth strikes again
pi_78900017
Vraagje voor de Ikea medewerkers hier. Mijn ouders hadden nog een Ikea Stockholm hanglamp, echter zonder peertje erin. Er kan echter geen gewoon peertje in die ik bij de supermarkt kan kopen. Iemand een idee of de lampen die hierin moeten nog verkocht worden?
De lamp schijnt bij aantikken feller te kunnen worden of te kunnen dimmen.

Hoop dat iemand mij kan helpen!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Danseresje84 op 08-03-2010 19:04:50 ]
pi_78910213
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Danseresje84 het volgende:
Vraagje voor de Ikea medewerkers hier. Mijn ouders hadden nog een Ikea Stockholm hanglamp, echter zonder peertje erin. Er kan echter geen gewoon peertje in die ik bij de supermarkt kan kopen. Iemand een idee of de lampen die hierin moeten nog verkocht worden?
De lamp schijnt bij aantikken feller te kunnen worden of te kunnen dimmen.

Hoop dat iemand mij kan helpen!!!
Waarom kan daar niet een gewone lamp in?
Is de fitting zo anders?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_78914409
tis geen gewone fitting. er zit een rechthoekige uitsparing en dan op 2 hoeken schuin tegenover elkaar een kleine ronde uitsparing. duidelijker dan dit kan ik het op dit moment niet zeggen. hoop dat je hier wat mee kan.
pi_78915036
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Danseresje84 het volgende:
tis geen gewone fitting. er zit een rechthoekige uitsparing en dan op 2 hoeken schuin tegenover elkaar een kleine ronde uitsparing. duidelijker dan dit kan ik het op dit moment niet zeggen. hoop dat je hier wat mee kan.
Het klinkt als een halogeenfitting...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_78931135
[quote]Op maandag 8 maart 2010 09:04 schreef marsvrouwtje het volgende:
Ik wil een Sultan skien boxspring 2 x 90*200
Een Tolg dekmatras 180*200

pffff voor deze combinatie ben ik 1925 euro kwijt, best veel.......................................en dan heb ik de kleine dingen er nog niet bij geteld.
pi_78939504
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het klinkt als een halogeenfitting...
[ afbeelding ]
ik denk het niet, want meestal kan je die ook nog een kwart of halve slag draaien, zodat ze vast zitten. die mogelijkheid is er hier niet....

Het ziet er zeg maar ongeveer zo uit:

o_
|_|
o

beter kan ik het hier nu niet tekenen. heb nu ook geen tijd om er een foto van te maken. hoop dat ze me anders vrijdag in haarlem kunnen helpen!
pi_78949584
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef Danseresje84 het volgende:

[..]

ik denk het niet, want meestal kan je die ook nog een kwart of halve slag draaien, zodat ze vast zitten. die mogelijkheid is er hier niet....

Het ziet er zeg maar ongeveer zo uit:

o_
|_|
o

beter kan ik het hier nu niet tekenen. heb nu ook geen tijd om er een foto van te maken. hoop dat ze me anders vrijdag in haarlem kunnen helpen!
Ik heb het even voor je nagekeken in het systeem vandaag; de lampen die we aanraden om te gebruiken zijn: HALOGEN
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:50:53 #73
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_78952189
Weet iemand hier de binnenhoogte van de Lack Tvmeubel van 49 euro? (de brede)
pi_78969261
ik heb hem thuis staan dus kan het nameten maar ik denk ca. 20 cm,
Hoor ik die Griekse melodie...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:51:22 #75
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_79081379
Vraag, wanneer komt dit ding in het NL assortiment?

Knutstorp
Hij lijkt me echt heerlijk voor op balkon

Edit: nog een andere vraag, ik heb binnenkort een nieuw huisje met vloerverwarming. Kan de kliklaminaat van Ikea ook met vloerverwarming? Het is wel hoofdverwarming, ik heb geen radiatoren. Dus in combi met zo'n speciale ondervloer voor vloerverwarming. Thx!

[ Bericht 25% gewijzigd door Hopey op 12-03-2010 22:56:41 ]
Seen it all done it all, can't remember most of it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')