alleen wit en grijs, en die duurste is het beste en voor de rest gewoon ff informeren in de winkel adhv lighouding etc krijg je dan een persoonlijk adviesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:54 schreef marsvrouwtje het volgende:
Bericht aan bartje,
Werk jij bij ikea, zoja de boxspring zijn die alleen in het wit verkrijgbaar, wil graag eentje in het zwart, was vandaag bij de ikea maar zag alleen witte.en welke is kwa prijs/kwaliteit een goede, ik zag dat de prijzen varieren van ik dacht 80 tot de duurste 130 / 140 euro in maat 90*200. tot hoors
klopt, heb ik zaterdag gekocht omdat de kullen op was in eindhoven.. Dombas.. lijkt op dumbassquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
de kullen garderobekast gaat uit het assortiment, dus op is echt op maaar er is een vervanger waar ik de naam ff kwijt van ben![]()
iets met een d, staat nog niet op de site, deze is zonder lades, iets donkerder van kleur en 69 euro
ik zou een matrasbodem niet met slecht een dekmatras combinerern , een binnenveringsbed daarentegen kan prima met alleen een dekmatras. Of je bovenop je matras een dekmatras wils is an jou zelf. dekmatras is vnml bedoeld om je matras te beschermen etcquote:Op maandag 8 maart 2010 09:04 schreef marsvrouwtje het volgende:
Bedankt voor je antwoord, ik ben er uit.
Ik wil een Sultan skien boxspring
2 sultan Heidal matrassen van 90*200
Alleen even een vraagje, ik heb wel eens gelezen dat men deze combinatie hierboven ook zonder matrassen neemt, maar dan met een topper/dekmatras, bv de sultan Tolg, is dit aan te raden of beter twee matrassen en dan het dekmatras.
Nog een vraagje, verkopen jullie ook hoofdborden voor de vlakke boxsprings, of zijn de boxsprings bv met een ander hoofdbord te combineren want wil wel graag een hoofdbord.
Hoop gauw op antwoord
en hoofdborden, verkoop ikea deze nu wel of niet, of kun je de vlakke boxspringen met alle hoofdborden van andere series combineren, en is de sultan skien een goeie keus, zag wel dat het een van de duurste was, is er een soortgelijk maar dan iets goedkoper, hoop van je te horen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou een matrasbodem niet met slecht een dekmatras combinerern , een binnenveringsbed daarentegen kan prima met alleen een dekmatras. Of je bovenop je matras een dekmatras wils is an jou zelf. dekmatras is vnml bedoeld om je matras te beschermen etc
en:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=hoofdeind
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens:
http://www.ikeaheights.comeen soap die stiekem opgenomen is in een ikea in californie
Waarom kan daar niet een gewone lamp in?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Danseresje84 het volgende:
Vraagje voor de Ikea medewerkers hier. Mijn ouders hadden nog een Ikea Stockholm hanglamp, echter zonder peertje erin. Er kan echter geen gewoon peertje in die ik bij de supermarkt kan kopen. Iemand een idee of de lampen die hierin moeten nog verkocht worden?
De lamp schijnt bij aantikken feller te kunnen worden of te kunnen dimmen.
Hoop dat iemand mij kan helpen!!!
Het klinkt als een halogeenfitting...quote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Danseresje84 het volgende:
tis geen gewone fitting. er zit een rechthoekige uitsparing en dan op 2 hoeken schuin tegenover elkaar een kleine ronde uitsparing. duidelijker dan dit kan ik het op dit moment niet zeggen. hoop dat je hier wat mee kan.
ik denk het niet, want meestal kan je die ook nog een kwart of halve slag draaien, zodat ze vast zitten. die mogelijkheid is er hier niet....quote:Op maandag 8 maart 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klinkt als een halogeenfitting...
[ afbeelding ]
Ik heb het even voor je nagekeken in het systeem vandaag; de lampen die we aanraden om te gebruiken zijn: HALOGENquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
ik denk het niet, want meestal kan je die ook nog een kwart of halve slag draaien, zodat ze vast zitten. die mogelijkheid is er hier niet....
Het ziet er zeg maar ongeveer zo uit:
o_
|_|
o
beter kan ik het hier nu niet tekenen. heb nu ook geen tijd om er een foto van te maken. hoop dat ze me anders vrijdag in haarlem kunnen helpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |