abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80065872
De pax anstad schuifdeuren http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40186261 zien er ook wel goed uit, maar op de foto is het moeilijk te zien of het glas is waar je doorheen kunt kijken of dat het een glas is met wit erachter waar je niet doorheen kunt kijken. Weet iemand dit?

Alvast bedankt!
pi_80065981
volgens mij komt daar geen glas bij kijken hoor.
quote:
Productomschrijving
Deurlijst/ Afdeklijst: aluminium, Poederlak op epoxy-/polyesterbasis
Deurinzet: spaanplaat, folie
Lijst: aluminium
  woensdag 7 april 2010 @ 22:58:21 #253
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_80066011
Ik zie onder "nieuw" de malm kast staan. Die kast heb ik 6 jaar geleden al gekocht. Wat is daar nou nieuw aan?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_80066389
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij komt daar geen glas bij kijken hoor.
[..]

bedankt het is dus wel een beetje 'glanzend'? Dat zou ik verwachten met 'poederlak'. Glanzend vind ik wel mooi namelijk!

edit: het gaat me meer om de inzet: spaanplaat, folie. Is die folie glanzend denken jullie?
pi_80067593
Over poederlak (powerdecoating) kan volgens mij nog een coating worden aangebracht. (transparante ..)
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_80068047
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie onder "nieuw" de malm kast staan. Die kast heb ik 6 jaar geleden al gekocht. Wat is daar nou nieuw aan?
volgens mij de kleur? witeiken?
  donderdag 8 april 2010 @ 01:02:21 #257
294606 Pfe.
Joe-ku-leh-lie.
pi_80069733
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:39 schreef Cerbie het volgende:
Vanmiddag de GLOBAL bureaulamp gehaald. Wat een heerlijke lamp

[ afbeelding ]
Fijn ding inderdaad.

Wel goed uitkijken als je de kop wil draaien! bij mij was dat kleine stukje plastic onder de schakelaar op de 2e dag al stuk omdat ik hem per ongeluk de verkeerde kant op draaide.
Maarja, eigen schuld.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_80070033
Heeft iemand de hoek(slaap)bank van Manstad? Aangezien ik een niet al te grote studentenkamer heb, wil ik deze misschien kopen omdat mijn 2pers.bed zoveel ruimte inneemt. Hoe zit/ligt hij?

pi_80070062
quote:
Op donderdag 8 april 2010 01:31 schreef MINDSICK het volgende:
Heeft iemand de hoek(slaap)bank van Manstad? Aangezien ik een niet al te grote studentenkamer heb, wil ik deze misschien kopen omdat mijn 2pers.bed zoveel ruimte inneemt. Hoe zit/ligt hij?

[ afbeelding ]
ik had die eerst op het oog, als je gewend bent om op de grond te zitten is het een verbetering, als je gewend bent om op een houten plaat te zitten zal je niet veel verschil merken
kortom: koop een andere, hij zit voor geen meter
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_80073521
Wat zijn de ervaringen met de tupplur rolgordijnen? Aanraders en elke dag op en neer te doen zonder problemen?
pi_80077455
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:49 schreef willempjewever het volgende:
Wat zijn de ervaringen met de tupplur rolgordijnen? Aanraders en elke dag op en neer te doen zonder problemen?
ja hoor heb er geen problemen mee heb er 3 hangen
pi_80077680
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:49 schreef willempjewever het volgende:
Ja, prima dingen, lekker verduisterend en nog geen problemen mee gehad. Ze hangen er sinds begin juni.
Doe ze elke dag omhoog, en 's avonds weer naar beneden. Ook m'n kat worstelt zich er graag achter.
Zie nu dat ze nu ook grijze hebben...
Oh, enige is dat je heel schone handen moet hebben bij t vermaken van die dingen. Zeker als je met een ijzerzaag de pijp korter gemaakt hebt... Vlekken krijg je er namelijk maar moeilijk af,en als je aan de zonwerende kant te hard veegt, veeg je de zonwerende laag er af...
Kijk bij het kopen ook of de stof 'goed om' om de buis zit, bij mij zit t bij de ene goed, bij de ander niet... (zal daar nog eens een foto van maken en hier posten)
Maar zeker voor t geld (vergelijk het maar eens met andere verduisterende rolgordijnen!) heel fijne dingen!
pi_80088408
Mooi, handige tip ook over het kleiner maken.

maar ik kan het beste hem dus even uit de doos halen om te bekijken? Een foto zou zeker helpen, begrijp het niet helemaal.
pi_80101754
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:55 schreef annelie2 het volgende:
De pax anstad schuifdeuren http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40186261 zien er ook wel goed uit, maar op de foto is het moeilijk te zien of het glas is waar je doorheen kunt kijken of dat het een glas is met wit erachter waar je niet doorheen kunt kijken. Weet iemand dit?

Alvast bedankt!
Volgens mij zijn dat de deuren waar je wel doorheen kunt kijken aka je ziet al je zooi in die kast liggen terwijl die dicht is
Verder zijn het wel relaxe kasten alleen heb ik het idee dat je ze in andere winkels goedkoper kan krijgen. Vooral als je ze bij IKEA gaat samenstellen vallen ze stukken duurder uit.
pi_80115428
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef willempjewever het volgende:
Een foto zou zeker helpen, begrijp het niet helemaal.
Hoop dan dat je hier wat aan hebt: De linker zit dus 'verkeerd om' opgerold. De mooie kant zit nu naar de kamer toe, dit zie je door de omslag om het houten latje heen, dat de onderkant verzwaard (net als bij de rechter) maar bovenin zie je dus dat de stof verkeerd opgerold wordt.
Weet ook niet goed hoe ik het duidelijker uit kan leggen...

Je ziet nu ook lekker hoe lelijk het eigenlijk is dat er geen rolgordijnen van 2m20 zijn... zodat de opening tussen m'n gordijnen wél voor het kozijn zou vallen... (Die linker is 2m, de rechter was 1m20, nu 1m06)
pi_80120001
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef Leonietje83 het volgende:

[..]

Hoop dan dat je hier wat aan hebt: De linker zit dus 'verkeerd om' opgerold. De mooie kant zit nu naar de kamer toe, dit zie je door de omslag om het houten latje heen, dat de onderkant verzwaard (net als bij de rechter) maar bovenin zie je dus dat de stof verkeerd opgerold wordt.

[ afbeelding ]

Je ziet nu ook lekker hoe lelijk het eigenlijk is dat er geen rolgordijnen van 2m20 zijn... zodat de opening tussen m'n gordijnen wél voor het kozijn zou vallen... (Die linker is 2m, de rechter was 1m20, nu 1m06)
euhm? je kan m dan helemaal uitrollen en andersom weer oprollen zit het gordijn hetzelfde of helemaal oprollen dan wil die er bij mij ook nog wel weer eens overheen floepen ondanks het latje
pi_80120694
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

euhm? je kan m dan helemaal uitrollen en andersom weer oprollen zit het gordijn hetzelfde of helemaal oprollen dan wil die er bij mij ook nog wel weer eens overheen floepen ondanks het latje
Helemaal afrollen, omdraaien en weer oprollen gaat niet, want de laatste cm zit vastgeplakt. Als je hem dan in tegengestelde richting oprolt, komt er dan een enorme hobbel in je rol. Of je moet ook het geplakte randje loshalen... Maar als dat niet helemaal goed gaat, kom ik straks rolgordijn tekort want heb bijna de gehele lengte (1m95) nodig!
En waar heb jij je ruimtelijk inzicht gelaten? Als je extra oprolt, enzorgt dat het latje er overheen floept, hangt ie echt weer precies hetzelfde hoor!
pi_80120824
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef Leonietje83 het volgende:

[..]

Helemaal afrollen, omdraaien en weer oprollen gaat niet, want de laatste cm zit vastgeplakt. Als je hem dan in tegengestelde richting oprolt, komt er dan een enorme hobbel in je rol. Of je moet ook het geplakte randje loshalen... Maar als dat niet helemaal goed gaat, kom ik straks rolgordijn tekort want heb bijna de gehele lengte (1m95) nodig!
En waar heb jij je ruimtelijk inzicht gelaten? Als je extra oprolt, enzorgt dat het latje er overheen floept, hangt ie echt weer precies hetzelfde hoor!
die van mij zit niet vastgeplakt en mn ruimtelijk inzicht is niet zo sterk nee maar ik heb t weleens gehad dat ik m te ver oprolde ofzo en dat ie dan "verkeerd" zat
pi_80120866
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik heb t weleens gehad dat ik m te ver oprolde ofzo en dat ie dan "verkeerd" zat
KNAP!!! Les gehad bij Hans?
pi_80121039
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef Leonietje83 het volgende:

[..]

KNAP!!! Les gehad bij Hans?
nouja ik weet dus niet wat ik precies deed maar hij zat verkeerd om, en je hoeft niet zo stom te reageren
pi_80122568
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja ik weet dus niet wat ik precies deed maar hij zat verkeerd om, en je hoeft niet zo stom te reageren
Maar denk je niet dat als het zo eenvoudig was om hem andersom te krijgen, ik dat allang gedaan had?
Maargoed, je kan er verder ook niets aan doen...
pi_80122775
Die plakrandjes kan je normaal gesproken gewoon loshalen. Misschien nu niet meer, omdat het al een tijdje hangt, maar bij aankoop kan dat.
pi_80131225
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef Leonietje83 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ehm de linker zit niet verkeerd om opgerold, je hebt ´m gewoon verkeerd om ophangen
Als je ´m omdraait is ie hetzelfde als de rechtse.
pi_80132220
Daarom zijn die plakrandjes ook los te halen, zo kan je zelf kiezen of je de draad links of rechts hangt
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:27:56 #275
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_80137000
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

volgens mij de kleur? witeiken?
Ik heb die bruine.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')