Ach ja, shit happens... Rood en wit zijn ook leuk. Mocht iemand ergens nog een blauw setje tegenkomen dan houd ik me aanbevolenquote:
Dat was DALSELV, maar die was onbehandeld. De nieuwe is behandeld met lak en beitsquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:42 schreef Cerbie het volgende:
En ligt het aan mij, of is dit bed al jaren in het assortiment geweest onder een andere naam en een andere prijs (50¤)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70190054
Ah ja dat was de naam!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was DALSELV, maar die was onbehandeld. De nieuwe is behandeld met lak en beits
dat bed is stevig zat hoor, en mooie spijlenquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah ja dat was de naam!
Heb die nog overwogen maar mijn vriendin meldde dat als ik ooit nog wat anders wilde dan slapen een steviger bed moest nemen.
wromquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De hele stoffen KRAMFORS serie is uit het assortiment
Eh... geen idee eigenlijkquote:
Ow das nog niks...quote:Op maandag 5 april 2010 21:07 schreef willempjewever het volgende:
Zo, vanochtend paasontbijtje gehaald in Amersfoort
Een paar medewerksters begonnen redelijk te flippen aangezien er in een half uur bijna 800 ontbijtjes langs gingen (voor zover ik het begreep). Ik had gelukkig een tafeltje bemachtigd.
De ontbijtjes waren echter bijna op en er stond nog een heeeeeel lange rijquote:
Jaquote:
hoogstwaarschijnlijk wel, al krijg je wel een tegoedpas. Definitieve beslissing ligt bij de servicemedewerker uiteraard.quote:Op woensdag 7 april 2010 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje. Ik heb een kussen gekocht van de week bij Ikea, en hoewel hij me in de winkel ok leek, vind ik hem na het uitpakken toch veel te laag. Kan ik 'm terugbrengen, ondanks het feit dat hij uit het plastic is? Lijkt me wel, maar ik hoor het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |