Dat was ook een van z'n uitspraken vanavond idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Maarten van Rossem is totaal niet geschikt voor de politiek.
Ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben voor!
Nee dan CDA (bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:30 schreef pisnicht het volgende:
Nou, doe me dan gewoon het oude kabinet maarGL en PVDA die regeren. The horror.
Dat zou bij de PVV zo zijn. 3 maanden formeren en dan binnen 2 maanden de boel opblazen omdat het een amateurclub blijkt te zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef mvdejong het volgende:
De formatie duurt langer dan de regeer-periode.
Hij staat ver boven dat niveau idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Maarten van Rossem is totaal niet geschikt voor de politiek.
De CDA is vanaf nu zeker 3 regeringsperioden op z'n retour. Zelfs de boeren hebben geen zin meer in het CDA.quote:
CDA-kiezers zijn net zo koppig als Balk zelf, dus CDA gaat gewoon weer 25 zetels halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:39 schreef dramatiek het volgende:
[..]
De CDA is vanaf nu zeker 3 regeringsperioden op z'n retour. Zelfs de boeren hebben geen zin meer in het CDA.
Inderdaad, bij twijfel over nieuwe keuzes vlucht men automatisch weer in de vertrouwde CDA-haven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef Yi-Long het volgende:
CDA-kiezers zijn net zo koppig als Balk zelf, dus CDA gaat gewoon weer 25 zetels halen.
Erg trouwe achterban heeft die partij. Dikke kans dat ze weer veel binnenhalen, ze moeten wellicht enkel PVV voor zich dulden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:39 schreef dramatiek het volgende:
[..]
De CDA is vanaf nu zeker 3 regeringsperioden op z'n retour. Zelfs de boeren hebben geen zin meer in het CDA.
Voor veel CDA-kiezers speelt het ook erg mee dat ze hoe dan ook op een Christelijke partij willen stemmen. Dat houdt het CDA enigszins op de been.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:45 schreef MaGNeT het volgende:
CDA kiezers zijn net rokers... Ze weten dat het slecht voor ze is maar ze blijven het doen...
Mooi, maar zal volgens de huidige peilingen enkel lukken met gedoogsteun van een 4e partij. Wat er meteen voor zorgt dat het een weinig stabiele regering zal blijken.quote:
Die Van Rossem kom ik tegenwoordig in elk tv-programma tegen, wat een hype is die manquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:52 schreef Snakey het volgende:
Grappig hoe van die randfiguren zichzelf weer op TV krijgen met zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |