limburg is altijd wel warmer dan hierquote:
als ik de kans zou krijgen zou ik binnen record tijd hier weg zijnquote:
Ik kan van andere landen houdenquote:
Vochtig bedoel je.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Groetjes uit een warm land
waar zit jij dan precies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga aan de blokjes kaas en salami. Zelf geimporteerd uit het verre Singapore.
wat houdt je nu tegen dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik de kans zou krijgen zou ik binnen record tijd hier weg zijn
geld voornamelijk en mijn ouders wil ik ook niet achter latenquote:
dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geld voornamelijk en mijn ouders wil ik ook niet achter laten
geld kun je in een ander land ook verdienen, en je ouders kun je bezoeken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geld voornamelijk en mijn ouders wil ik ook niet achter laten
Gewoon ervoor gaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
geld kun je in een ander land ook verdienen, en je ouders kun je bezoeken.
Ik weet, het klinkt te simpel gezegd, maar als je iets echt wil, moet je er gewoon voor gaan.
vanuit waar ik heen wil word dat lastigquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
geld kun je in een ander land ook verdienen, en je ouders kun je bezoeken.
Ik weet, het klinkt te simpel gezegd, maar als je iets echt wil, moet je er gewoon voor gaan.
hoelang is een poosje? een maand? een jaar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanuit waar ik heen wil word dat lastig
ik zou echt graag voor een poosje in een boedhistisch klooster willen wonen
weg van deze samenleving en ik wil kijken of ik dan eindelijk innerlijke rust in me kan vinden
ja ja ja ik weet het klinkt simpel gezegquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan
leuk gezegd
denk wel een jaar jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
hoelang is een poosje? een maand? een jaar?
ben je er voor aan het sparen?
mee eens, alleen zijn sommige dingen niet snel uit te voerenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja ja ja ik weet het klinkt simpel gezeg
Maar: morgen ben je dood, dus doe nu wat je nu kan doen.
ook dat en ik denk dat mijn ouders het ook niet zo waarderen als ik voor een jaar verdwijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mee eens, alleen zijn sommige dingen niet snel uit te voeren
aangezien mijn kind niet kan voorzien in eigen voedsel zal ik eerst voor werk in een ander land moeten zorgen.
idd, met een baan daar, kun je makkelijker verhuizen.
Maar zonder inkomen is verhuizen gewoon geen optie voor mensen met een gezin en verantwoordelijkheden.
In Nederland is het ook vochtig vandaag, het regent hier (Drenthe) al sinds ik uit bed ben (uur of 8)quote:
vanmorgen naar mijn werk kwam et ook al met bakken uit de luchtquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
In Nederland is het ook vochtig vandaag, het regent hier (Drenthe) al sinds ik uit bed ben (uur of 8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |