zorg voor ouderen? thuiszorg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werk op invalbasis in de zorg
draai voornamelijk korte dienstjes
nee niet de thuiszorg dat vind ik niks aanquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
zorg voor ouderen? thuiszorg?
zware baan!!
ja, kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee niet de thuiszorg dat vind ik niks aan
werk momenteel in een verzorgingstehuis
wel leuke mensen opzich
het is soms wel zwaar want niet alle mensen kunnen
even goed meewerken
batsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
mja dat zeer zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, kan ik me voorstellen!
Ik heb in een restaurant van een verzorgingstehuis gewerkt als student, en daar moesten we ook vaak mensen in en uit stoelen tillen. erg zwaar idd.
Ik wil ook verlofquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb morgen ook maar vrijgenomen. Er is niemand aanwezig om toestemming te krijgen, dus ze sterven maar. Dan heb ik tenminste goed te tijd om eens te gaan zoeken naar werk.
En monsterboard af te struinen
heb je geen uren die je op kan nemen?quote:
Jawel, maar mn baas vind het niet zo leuk als ik dat pas op het laatste moment aangeefquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je geen uren die je op kan nemen?
Geen kut zo nauw als je eigen klauwquote:
daar zit wat in jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, maar mn baas vind het niet zo leuk als ik dat pas op het laatste moment aangeef
[..]
Geen kut zo nauw als je eigen klauw
* wel.o.k kijkt uit het raamquote:
Lieverd, je bent je pilletjes vergetenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Geen kut zo nauw als je eigen klauw
oow wat zal ik blij zijn als het zomer isquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt uit het raam
ik wacht wel tot de zomer.
nee hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lieverd, je bent je pilletjes vergeten
Dan moet je even terug, deze zijn duidelijk stukquote:
je mag de mijne ook wel hebbenquote:
Nou moet ik aan The End denken, dat Burt Reynolds die pillen inneemt met zure melk en ze weer uitspuugtquote:
ik wil naar een warm land op vakantiequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt uit het raam
ik wacht wel tot de zomer.
anders ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik wil naar een warm land op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |