quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef Micson het volgende:
Er werd een maandje ofzoiets geleden zo'n nummer op 3FM vet gehyped, maar nu hoor ik het nooit meer. 't Was drum 'n bass in een mainstream jasje, zo vond ik t iig klinken.
Misschien wat beperkte informatie, maar heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
Graag gedaan,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef Micson het volgende:
Thanks voor snelle en hulpvolle reactie.Heb me een ongeluk gezocht naar dat nummer
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:03 schreef YoGi_Berra het volgende:
Dat van CQC
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=536556/langid=43
Het begint rondom 30.00 (rock-nummer), wie helpt me uit de brand ??
LOL, of je kijkt je filmpje ff af... Aan 't eind wordt het vermeld: Foreground Set - Among usquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:55 schreef Proximo het volgende:
Ik zoek de track die begint op 1:55 en eindigt ergens rond 3:20
Zó frustrerend als je een nummer niet kan vinden, ben er al 2 dagen naar aan het speuren![]()
![]()
Iemand hier die hem herkent?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:21 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand welke nummer te horen is in de Radio 6 Reclame?
Asjequote:
dees?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:24 schreef Weebel2 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van ongeveer 5 jaar geleden (?) Het is geloof ik van een zangeres genaamd Nina (nogwat...) en het was een beetje een rocky pop nummertje.. Volgens mij gaat het nummer over oorlog (war) en volgens mij is dat ook de titel ervan.. Ik kan het werkelijk nergens vinden..
Dus.. iemand die kan helpen?
Nee die had ik ook al gezien, maar lijkt er niet eens opquote:
Deze dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:52 schreef Weebel2 het volgende:
[..]
Nee die had ik ook al gezien, maar lijkt er niet eens op.. de naam lijkt er volgens mij wel op.. misschien vergis ik me in de titel hoor, kan ook! Thanks anyway
Je bent geweldig!quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef MINDSICK het volgende:
"i've got to keep op moving' ... 'aint nobody gonna stop me now oh no..?'
Nouja zoiets, iemand een idee?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:54 schreef Xeloc het volgende:
Hey,
vroeger waren er op tv van die getekende video's die ging over 4/5 personen die dan op avontuur gingen en nu weet ik van 1 clip nog dat ze aliens worden. Er zat in donkere en een vrouwe in voor de rest weet ik er vrij weinig vanalleen dat ik die nummers altijd super gaaf vond. Is electronisch dacht ik en wordt in gezongen!
Bijvoorbaat dank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |