hahaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:44 schreef TheArt het volgende:
Wie weet welk nummer onder dit filmpje staat?
http://nos.nl/os2010/video/140150-100-gouden-medailles.html
Dat nummer is vast speciaal daarvoor gemaaktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
Precies... Volgens mij is het ook een nieuw nummer ofzo
Ik denk dat het een nieuw nummer is van zijn album die dit jaar uitkomtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat nummer is vast speciaal daarvoor gemaakt
Ik heb de NOS een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het een nieuw nummer is van zijn album die dit jaar uitkomt
Op iTunes is niks te vinden
dat kan natuurlijk ook...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb de NOS een mailtje gestuurdNu wachten op antwoord.
Aargh.. ik ken het, maar kom er niet op.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:08 schreef BellieB het volgende:
Nog eens proberen.
Ik wil graag weten welk stuk dit is. Het is als het goed is van Schubert, maar verder kom ik niet:
http://www.zshare.net/audio/72919700b7f2195d/
Please help!:)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:08 schreef BellieB het volgende:
Nog eens proberen.
Ik wil graag weten welk stuk dit is. Het is als het goed is van Schubert, maar verder kom ik niet:
http://www.zshare.net/audio/72919700b7f2195d/
Please help!:)
miss dynamite?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een liedje van een aantal jaar terug alweer..
Het is een heel vals gezongen "bekend" engelstalig hiphop of rap nummer oid.. Het was een vrouwelijke zangeres..
Ik had het erover met een vriendin en we kunnen allebei nergens op komen.
Dit is een beetje vaag omschreven maar weet iemand misschien wat ik bedoel.
Iets van Manu Chao?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Milou__ het volgende:
Ik zoek een liedje!
Het is een frans rap/r&b nummers. De titel weet ik niet helemaal maar het was volgens mij iets van 'en un genuo'. Deze titel klopt natuurlijk niet, anders had ik hem zelf wel gevonden.
De clip is wel merkwaardig want in de clip gaan van die televisie antennes mee op het ritme van de muziek..
Of Manau.quote:
Kan ookquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Milou__ het volgende:
Ik zoek een liedje!
Het is een frans rap/r&b nummers. De titel weet ik niet helemaal maar het was volgens mij iets van 'en un genuo'. Deze titel klopt natuurlijk niet, anders had ik hem zelf wel gevonden.
De clip is wel merkwaardig want in de clip gaan van die televisie antennes mee op het ritme van de muziek..
Inderdaad daar had ik hem ook gehoordquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aargh.. ik ken het, maar kom er niet op.
Ik weet dat Hans Liberg op het laatste stuk (van je link) een parodietje heeft gemaakt door op deze melodie "Wie zegt dat ik niet dansen kan? Ik kan dansen als een edelman. En dat is één, en dat is twee, ..." (Zevensprong, kinderliedje) te zingen.
Ik zoek en denk verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |