abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78460767
@1517

Volgens mij is het dit nr

-Croupouque was eerder ,zag het net pas-
pi_78460779
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef WB21 het volgende:
ik zoek een nummer. heb helaas geen fragment dus ik zal zo'n goed mogelijke beschrijving proberen te geven.

Nummer is gezongen door een vrouwenstem, denk een soloartiest. Naar mijn idee een nummer tussen dat 1985 en 2000 gemaakt is, uitgaande van de stijl welke gewoon normale vrolijke pop is.
Het woord 'Sometime of "Sometimes word heel erg veel gezongen in het nummer, vooral in de laatste anderhalve minuut van het nummer, dit is ook het enige wat ik qua tekst kon opvangen samen met het woord inside.
Na 'Sometime' is er steeds een ander stukje tekst wat voor mij ook niet duidelijk was.
Ik heb het nummer eigenlijk nog nooit op de radio gehoord, welke zender dan ook, dus misschien is het wel een iets onbekender nummer.

Iemand enig idee of een wilde gok? Alvast bedankt
Het is in ieder geval niet Erasure - Sometimes waar dit woord ook veel in voorkomt namelijk.
Corine Bailey Rae, met "Put your records on"?
pi_78460862
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef Prixie het volgende:

[..]

Was het niet Eric Clapton?
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Daar dacht ik dus ook aan, met het nummer "Wonderful tonight".
Ik vond dit:
quote:
Stichting MS Research
Sinds 2002 is Dorinda fulltime directeur van Stichting MS Research, de organisatie die al bijna 30 jaar geld werft voor wetenschappelijk onderzoek naar MS. Daarnaast verzorgt de stichting voorlichting over MS aan het brede publiek. Wie kent niet de tv-spot van een paar jaar geleden van het meisje dat met haar vader danst op de muziek van Eric Clapton? Pas in laatste instantie zie je dat ze niet kan lopen. De stem van Maartje van Weegen op de radio vraagt regelmatig om een financiële bijdrage.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_78465843
quote:
ik zoek een nummer. heb helaas geen fragment dus ik zal zo'n goed mogelijke beschrijving proberen te geven.

Nummer is gezongen door een vrouwenstem, denk een soloartiest. Naar mijn idee een nummer tussen dat 1985 en 2000 gemaakt is, uitgaande van de stijl welke gewoon normale vrolijke pop is.
Het woord 'Sometime of "Sometimes word heel erg veel gezongen in het nummer, vooral in de laatste anderhalve minuut van het nummer, dit is ook het enige wat ik qua tekst kon opvangen samen met het woord inside.
Na 'Sometime' is er steeds een ander stukje tekst wat voor mij ook niet duidelijk was.
Ik heb het nummer eigenlijk nog nooit op de radio gehoord, welke zender dan ook, dus misschien is het wel een iets onbekender nummer.

Het is in ieder geval niet Erasure - Sometimes waar dit woord ook veel in voorkomt namelijk.
Leave Britney alone!!!

pi_78466740
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Daar dacht ik dus ook aan, met het nummer "Wonderful tonight".
Dank u.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef Prixie het volgende:

[..]

Was het niet Eric Clapton?
Dank u.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[..]

Ik vond dit:
[..]

Dank!
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_78473604
quote:

quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Corine Bailey Rae, met "Put your records on"?
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 02:03 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Leave Britney alone!!!

Thnx voor de reacties!
Geen van beide helaas (baalt ervan geen audio-opname van het nummer te hebben gemaakt)
Het woord 'sometimes' kwam er in ieder geval vaker in voor dan in bovenstaande nummers.
Iemand nog?

[ Bericht 29% gewijzigd door WB21 op 26-02-2010 11:48:16 ]
pi_78485129
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef WB21 het volgende:

Thnx voor de reacties!
Geen van beide helaas (baalt ervan geen audio-opname van het nummer te hebben gemaakt)
Het woord 'sometimes' kwam er in ieder geval vaker in voor dan in bovenstaande nummers.
Iemand nog?

Paar gokjes ..voldoet ook niet helemaal aan je omschrijving...It's worth a shot

pi_78485850
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef WB21 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thnx voor de reacties!
Iemand nog?
Zomaar een gokje:

http://lyricskeeper.nl/nl/natalie-imbruglia/sometimes.html
pi_78490150
Ik ben opzoek naar de titel van een liedje van een aantal jaar terug alweer..
Het is een heel vals gezongen "bekend" engelstalig hiphop of rap nummer oid.. Het was een vrouwelijke zangeres..
Ik had het erover met een vriendin en we kunnen allebei nergens op komen .
Dit is een beetje vaag omschreven maar weet iemand misschien wat ik bedoel .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_78490638
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Bizznitch het volgende:
Het is een heel vals gezongen "bekend" engelstalig hiphop of rap nummer oid.. Het was een vrouwelijke zangeres..
Gokje:
pi_78490884
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Bizznitch het volgende:
pi_78492417
Hee beste mensen ik en een vriendin van me zoeken een liedje!
Dat is het nummer Kidsos van Sebastian Ingrosso, maar dan de OUDE versie ervan..
waar dus het deuntje van kidsos in zit, heeft iemand een idee hoe dit heet???

Het is nogal frustrerend als je het niet kunt vinden!!
live your life to the fullest!!
pi_78492429
quote:
JAAA deze was het !!! vet goed thanks !
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_78492486
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

JAAA deze was het !!! vet goed thanks !
Geen dank.
pi_78492842
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:57 schreef aardbeientaartje het volgende:
Hee beste mensen ik en een vriendin van me zoeken een liedje!
Dat is het nummer Kidsos van Sebastian Ingrosso, maar dan de OUDE versie ervan..
waar dus het deuntje van kidsos in zit, heeft iemand een idee hoe dit heet???

Het is nogal frustrerend als je het niet kunt vinden!!
pi_78493143
Jaaa super bedankt!! Alleen kwamen we meteen op nog een ander nummer :p en dat is waarin ze iets zingen in de trant van:
This is the rhythm of the night. blablablaa miss dynamite. Enig idee?? het is een beetje een soort uitgaans/party versie met een lekker ritme.
live your life to the fullest!!
pi_78493304
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:17 schreef aardbeientaartje het volgende:
Jaaa super bedankt!! Alleen kwamen we meteen op nog een ander nummer :p en dat is waarin ze iets zingen in de trant van:
This is the rhythm of the night. blablablaa miss dynamite. Enig idee?? het is een beetje een soort uitgaans/party versie met een lekker ritme.
pi_78493555
quote:
Het zal toch niet dit zijn

You dream it, I live it.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:51:33 #69
261059 moody_h
Rehab is for quitters!
pi_78498002
Op TMF heb je een programma "het leukste dorp van Nederland"
Tijdens het reclame-spotje voor dit programma hoor je op de achtergrond een nummer. Ik kan helaas niet echt beschrijven hoe dit nummer gaat.

Weet iemand welk nummer ik bedoel?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:15:20 #70
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_78499350
quote:
Het kan ook nog deze zijn:

Met originele jaren-tachtigsnorren.
pi_78499529
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef moody_h het volgende:
Op TMF heb je een programma "het leukste dorp van Nederland"
Tijdens het reclame-spotje voor dit programma hoor je op de achtergrond een nummer. Ik kan helaas niet echt beschrijven hoe dit nummer gaat.

Weet iemand welk nummer ik bedoel?
UIt deze promo?

http://www.tmf.nl/video/41668/

Dat is die kids wat hierboven staat
You dream it, I live it.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:24:13 #72
261059 moody_h
Rehab is for quitters!
pi_78499775
Jaaaaa, wat toevallig dat die hier al stond.
thx! Ik kon hier dus niet door in slaap komen laatst
pi_78502306
quote:

quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef Prixie het volgende:

[..]

Paar gokjes ..voldoet ook niet helemaal aan je omschrijving...It's worth a shot

Thanks! Had zomaar gekunt, maar helaas.
quote:
Ook niet helaas. Alhoewel de songtekst goede hoop gaf gezien de hoeveelheid dat het woord sometimes aan bod kwam..
Word dan toch misschien wachten totdat het nummer weer eens voorbij komt Heb zelf ook al rot gezocht
pi_78504399
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef WB21 het volgende:

[..]

[..]

Thanks! Had zomaar gekunt, maar helaas.
[..]

Ook niet helaas. Alhoewel de songtekst goede hoop gaf gezien de hoeveelheid dat het woord sometimes aan bod kwam..
Word dan toch misschien wachten totdat het nummer weer eens voorbij komt Heb zelf ook al rot gezocht
Weet je niet nog iets van het nummer? Een bepaald tempo, een instrument, bliepje, vergelijkbare stem van een andere artiest?
pi_78504691
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Weet je niet nog iets van het nummer? Een bepaald tempo, een instrument, bliepje, vergelijkbare stem van een andere artiest?
nope das nou het vervelende.. echt alleen bovengenoemde tekst.. meestal kom ik wel op de juiste songtekst terecht via google na het intypen van wat gehoorde woorden in het liedje, om zo dus het liedje te achterhalen.
Gebeurt me niet vaak dat het niet lukt. Volgende keer maar opnemen met de telefoon, dan komen we er vast wel uit hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')