Die is speciaal voor de reclame geschreven.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Die reclame van de Marine, daar zit een soort van britpop achtig liedje achter
weet iemand die ?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is gemaakt door Massive Music dus speciaal gecomponeerd voor de commercial.
quote:
Top! Bedankt!quote:Op zondag 7 maart 2010 01:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Alesha Dixon - The boy does nothing.
Geen dank.quote:
Ja, niets tussen kunnen vindenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Neem aan dat je Best of Both Worlds al gechecked hebt?
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:25 schreef michelleee. het volgende:
Ik zoek al heel lang naar een nummer, maar ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. het is geloof ik ook niet engels ofzo. je hoort hem heel vaak op feesten enzo. hij gaat ongeveer zo 'boom kakanas so ria, kakakakanas so ria' zoiets, tenminste dat heb ik ervan verstaan. kan iemand me helpen ?
dankje!
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:25 schreef michelleee. het volgende:
Ik zoek al heel lang naar een nummer, maar ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. het is geloof ik ook niet engels ofzo. je hoort hem heel vaak op feesten enzo. hij gaat ongeveer zo 'boom kakanas so ria, kakakakanas so ria' zoiets, tenminste dat heb ik ervan verstaan. kan iemand me helpen ?
dankje!
Mensen die moeite voor je doen zo afzeiken is echt te makkelijk hoor..quote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Oh niet in het Engels dus. Begrijpend lezen is best moeilijk hoor.
Wavey terug. Hoe bedoel je eigenlijk, aangezien ik mijn post quote?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mensen die moeite voor je doen zo afzeiken is echt te makkelijk hoor..
Oh, niks gezegdquote:Op zondag 7 maart 2010 16:06 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Wavey terug. Hoe bedoel je eigenlijk, aangezien ik mijn post quote?
nope dat is hem niet, klinkt ook niet echt als Manian :-)quote:
Simpelquote:Op zondag 7 maart 2010 12:25 schreef michelleee. het volgende:
dankje!
Aaaaaaah dankjequote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Bravebart het volgende:
Ik brabbel die precieze tekst altijd mee, dus ik herkende het meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |