quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:23 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een jaar of 8 geleden downloadde. Het is, denk ik een mix, met o.a. Jay-Z en R.Kelly. Ook komt er een vrouw in voor en het had een wat exotische titel.
Nee, ligt er voor de hand inderdaad, maar die is het niet. Daarom denk ik dat wat ik zoek een remix is.quote:
hehe Oké, was te proberen,,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:33 schreef Chen het volgende:
[..]
Nee, ligt er voor de hand inderdaad, maar die is het niet. Daarom denk ik dat wat ik zoek een remix is.
super! dankjewel <3quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef wwwever het volgende:
[..]
Comptine d'un autre été: l'après midi - Yann Tiersen
filmmuziek van Amelie
Neem aan dat je Best of Both Worlds al gechecked hebt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:23 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een jaar of 8 geleden downloadde. Het is, denk ik een mix, met o.a. Jay-Z en R.Kelly. Ook komt er een vrouw in voor en het had een wat exotische titel.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef bouncer1980 het volgende:
ik zoek een nummer met een stukje tekst "shaking hips like Fred Astaire".
Klinkt een beetje zoals Manian - Welcome to the club
iemand een idee?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef WB21 het volgende:
Heb nog 'n nummer dat ik zoek, het begin stukje word gebruikt in een fragment van een TV documentaire welke hier te vinden is;
http://www.rtl.nl/compone(...)rren/index_video.xml -> Fragment Thuis bij Jan Kooijman 5-3-2010 en dan op 5.52min begint het nummer (klein stukje)
Alvast dank voor de moeite om het stukje te beluisteren
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef WB21 het volgende:
Heb nog 'n nummer dat ik zoek, het begin stukje word gebruikt in een fragment van een TV documentaire welke hier te vinden is;
http://www.rtl.nl/compone(...)rren/index_video.xml -> Fragment Thuis bij Jan Kooijman 5-3-2010 en dan op 5.52min begint het nummer (klein stukje)
Alvast dank voor de moeite om het stukje te beluisteren
No worries!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:45 schreef Espex het volgende:
Heey wie kan mij eens helpen? Ik keek vroeger een serie met dit nummer van de jackson five in de intro. Ik dacht zelf knight rider maar dat is em niet... Helluuuup!!!!!!!
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:11 schreef Asgard het volgende:
Hopelijk kan iemand hier mij helpen, ik zoek een liedje die ik vaak tijdens het fitnessen hoor (en zie).
Het word door een vrouw gezongen, de tekst ken ik niet echt. Enige wat ik heb onthouden is:
"Rushta rushta rushta" ofzo. En ze zegt ook vaak: "boy does nothing".
Het is een beetje een snel nummer. De clip ken ik wel goed, is een geil wijf met een kort rokje (wel wisselende outfits, maar deze bleef me het beste bij) die best geil danst ook
Ik weet, het is niet veel maar hopelijk kan iemand hier toch wat mee. Alvast bedankt!
Alesha Dixon - The boy does nothing.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:11 schreef Asgard het volgende:
Hopelijk kan iemand hier mij helpen, ik zoek een liedje die ik vaak tijdens het fitnessen hoor (en zie).
Het word door een vrouw gezongen, de tekst ken ik niet echt. Enige wat ik heb onthouden is:
"Rushta rushta rushta" ofzo. En ze zegt ook vaak: "boy does nothing".
Het is een beetje een snel nummer. De clip ken ik wel goed, is een geil wijf met een kort rokje (wel wisselende outfits, maar deze bleef me het beste bij) die best geil danst ook
Ik weet, het is niet veel maar hopelijk kan iemand hier toch wat mee. Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |