Sittard! Dude, je woont vlak bij mij! Vind je dat niet eng?quote:
Ik ga weer verhuizenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef EINZ het volgende:
[..]
Sittard! Dude, je woont vlak bij mij! Vind je dat niet eng?
Tip: 's avonds in het halfduister je hand uitstrekken richting een lichte muur, en dan langs je hand naar de muur kijken. Niet focussen op je hand maar op de muur.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:26 schreef Summers het volgende:
[..]
ik zie meestal een witte aura maar om mijn hand vind ik moeilijk om te zien , in de spiegel om mijn eigen hoofd gaat makkelijker .
Ik denk dat ik in een vorig leven een Duiste officier wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:29 schreef NotYou het volgende:
Ach, zou jij de claim van iemand die beweert (de) Gaius Julius Caesar te zijn serieus nemen?
Tuurlijk! Een onstoffelijk lichaam heeft een fysiek gewicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:35 schreef Flammie het volgende:
Deze mythe is ten eerste aangesterkt door een film (21 grams) en word door "believers" vaak naar onze hoofden gesmeten![]()
Dus jij zegt dat reincarnatie niet bestaat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:29 schreef NotYou het volgende:
Ik zou jou perfect uit kunnen leggen waarom er niet zoiets als een ziel bestaat, waaruit blijkt dat het bewustzijn en de persoonlijkheid van een mens resultaat zijn van chemische processen en elektrische stroompjes en dus niet samenhangen met een onzichtbaar iets dat zich na de dood zou kunnen door ontwikkelen tot een geest/orb. En als jij eens wat verder zou kijken dan je neus lang is dan had ook jij dat alles al lang geweten.
Daar zal je dan in dit leven voor moeten boeten, vriend!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een vorig leven een Duiste officier was
Voorbeeld? Link?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat reincarnatie niet bestaat?Hoe kan het dan dat kinderen soms heel specifieke dingen over vorige levens kunnen vertellen, dingen die ze no way in dit leven kunnen weten maar die wel kloppen?
Ik snap niet echt waarom deze post aan mij gericht is maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Tuurlijk! Een onstoffelijk lichaam heeft een fysiek gewicht.![]()
Als geesten echt bestaan, denk ik niet dat het wetenschappelijk aangetoond kan worden. Ze bestaan dan toch in een heel andere zin. Dood is dood. En dat wil zeggen dat die persoon er niet meer is.
Het zou kunnen dat er mensen zijn die toch een speciale gave hebben om geesten waar te nemen. Maar als iemand beweert het te kunnen en dan met ongeloofwaardige foto´s en informatie wat letterlijk inclusief spelfouten op internet staat, ga ik er maar vanuit dat hij behoort tot de groep der psychoten, fantasten en leugenaars.
inderdaad, gegen die maur!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:19 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Daar zal je dan in dit leven voor moeten boeten, vriend!![]()
Hop, naar de elektrische stoel met je!
Nope, want alles bestaat uit energie, ook materie. De ziel is een veel fijnere vorm van energie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou de ziel toch ook stoffelijk moeten zijn?
de ziel is een begrip, geen materialistisch iets. En over welke energie spreken we hier?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:20 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nope, want alles bestaat uit energie, ook materie. De ziel is een veel fijnere vorm van energie.
Maar deed je me nou een aanzoek of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kritiek leveren is niet voor gek zetten en dat 2e gedeelte is ook onzin. Dit forumgedeelte is bedoeld om het paranormale ter discussie te stellen. Als je dat niet wil vermeld je dat in je OP (zie regels) en dan is het een topic waar je ervaringen kunt wisselen.
21 gram is een hoop energie hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:20 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nope, want alles bestaat uit energie, ook materie. De ziel is een veel fijnere vorm van energie.
*kuch* niet helemaal, het is bedoeld voor mensen die vragen hebben over en willen praten met elkaar over. Niet om een discussie aan te gaan.. dan hadden we het wel DTRU of WFL genoemd, (Discusseer TRU).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dit forumgedeelte is bedoeld om het paranormale ter discussie te stellen.
Het is mauer, niet maur!quote:
Alles is energie. Er is geen onderscheid, alleen maar de vorm waarin die energie zich manifesteert.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
de ziel is een begrip, geen materialistisch iets. En over welke energie spreken we hier?
welke energie?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef EINZ het volgende:
[..]
Het is mauer, niet maur!![]()
[..]
Alles is energie. Er is geen onderscheid, alleen maar de vorm waarin die energie zich manifesteert.
Alles komt voor uit kinetische energie, toch? Alles beweegt, al is het maar een atoom rond zijn eigen as. Dat het zich bij reiki bijvoorbeeld manifesteert als warmte, doet voor mij niet zoveel terzake. Je vraagt ook niet hoeveel bar die waterpomp nou eigenlijk levert als je door een brandweerslang ondersteboven gespoten wordt.quote:
Valt niemand die geest linksboven achter het raam op?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geest beschikt vast wel over een fysieke massa. Het is namelijk een papieren figuurtje.
Ware het niet dat dat geen raam is maar een schilderij frame met foto'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:54 schreef EINZ het volgende:
[..]
Valt niemand die geest linksboven achter het raam op?
Volgens mij zijn dat zijn eerdere foto's in een lijst ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:54 schreef EINZ het volgende:
[..]
Valt niemand die geest linksboven achter het raam op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |