Is en blijft een geniale serie. Helaas duurt het nog 2 weken tot de nieuwe afleveringquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wij kijken tegenwoordig The Big Bang Theory. Stiekem toch wel grappig
Yup.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:49 schreef Braamyo het volgende:
maarem, je volgt lost dus vanaf het begin tot het einde?
dat dan weer welquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:16 schreef golfer het volgende:
Maar dat brandalarmding werkte dus goed, SOL.![]()
Daarvoor is ie.
Maar ik ben pas bij seizoen twee, dus dat geeft nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En een slapende Braamyo
[..]
Is en blijft een geniale serie. Helaas duurt het nog 2 weken tot de nieuwe aflevering
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
En een aangebrande Iglo visschnitzel.
Gevolg van je ijdelheid, moet je gewoon maar je bril opzetten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef SeaOfLove het volgende:
ik presteer het ook om tegen een paaltje aan te lopen waar tig mensen voor mij er gewoon langs weten te lopen
Smelten hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
dat dan weer welwat een schatje bluez
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekleinzoon lacht(foto straks weer weg)
oja, dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en @ FC, natuurlijk kan dat. ik presteer het ook om tegen een paaltje aan te lopen waar tig mensen voor mij er gewoon langs weten te lopen
bril alleen nodig voor ondertiteling op tv, en nu eigenlijk ook niet meer nu ik een grotere tv heb.... zet het ding gewoon voor de lol op ook hoor, gewoon omdat ik deze bril erg leuk vind staanquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevolg van je ijdelheid, moet je gewoon maar je bril opzetten.
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
oja, dat doe ik ook altijd
En ik heb ook altijd wel een blauwe plek op mijn been op tafel- en aanrechtpunt hoogte
foto'squote:Op woensdag 24 februari 2010 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Smelten hierZaterdag weer live genieten van hem & ouders natuurlijk
Wat een toestand met dat alarm zeg
CF watsup met je haar?
JAH dat is het zeker !quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
My GodDe foute wissel van Sven Kramer is een nationaal drama
Het Journaal opende ermee zelfs.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
My GodDe foute wissel van Sven Kramer is een nationaal drama
Sven verdiende goudquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JAH dat is het zeker !
Nederland verdiende goud !!!
True, maar hij presteerd zo goed vanwege de training van zijn coach, dus zijn coach verdient het ook niet, ondanks dat hij wel de schuldige is in dit gevalquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sven verdiende gouddie jongen heeft zich het hele jaar de pleuris getraind, samen met zijn coach.
Hij verdient 't niet om als nationale pispaal te kakken gezet te worden
Zag hem net nog even in een interview. Ik vind het echt een held zoals hij er mee omgaat. Ook mooi zoals hij over Kemkers praat: "ik heb 4 Europese, 3 wereldtitels gehaald en diverse wereldrecords gereden onder hem"quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sven verdiende gouddie jongen heeft zich het hele jaar de pleuris getraind, samen met zijn coach.
Als je wint heb je vrienden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is zéker bijzonder om een gezond kindje op de wereld te zetten hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:33 schreef Tezz het volgende:
Oef! Nog net op tijd binnen om de foto van de lachende kleinzoon te zien! Wat een droppie....... Nog een paar weekjes en wij hebben ook weer zo'n vers knulletje in de familie! Hopen dat alles voorspoedig verloopt, het is toch elke keer weer een wonder (broer en schoonzus krijgen over een maand een zoontje).
En mijn diner-gasten waren erg tevreden!Toch wel lekker, zo'n hollandse pot-avond! Er is natuurlijk nog voor een heel weeshuis over (en ik heb doggy-bags meegegeven, kun je nagaan)..... dus morgen hoeft Tezz niet te koken!
Ja iddquote:
Kan die de bocht om, of gaat ie alleen maar rechtdoor?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Het merk van mijn hometrainer viel me net pas op : Sven Sports
Hij stond iets naar binnen gedraaidquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Kan die de bocht om, of gaat ie alleen maar rechtdoor?
Vind je die lekker ja? Ik vind haar een beetje suf met stijl haar. Met slag / krullen erin is ze welquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je wint het je een lekkere vriendin. Naomi
Pas op, of ik post een paar groooote foto's van Naomi van Asquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
kunnen jullie niet in desbetreffende forum gaan posten ofzo
D_H is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je die lekker ja? Ik vind haar een beetje suf met stijl haar. Met slag / krullen erin is ze wel.
ze isquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je die lekker ja? Ik vind haar een beetje suf met stijl haar. Met slag / krullen erin is ze wel.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
D_H is niet zo moeilijk hoor
Oooooohoooho nu beledig je de helft van de vrouwelijke CUL SC'ers hier!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
D_H is niet zo moeilijk hoor
Eind maart! Spannend hoor! Ik zal de komende tijd wel vaker in jullie kant van Nederland te vinden zijn denk ik....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is zéker bijzonder om een gezond kindje op de wereld te zetten hoorWanneer moet ie geboren worden?
Weeshuis Tezz
Mochten die zich aangesproken voelen is dat natuurlijk niet mijn probleemquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooooohoooho nu beledig je de helft van de vrouwelijke CUL SC'ers hier!!!![]()
Ja die hebben ze lekker door de make-up getrokken inderdaad....quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Goh, Ria Visser ziet er ook nog puik uit zeg
Spartacus is ook op tvquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef Tezz het volgende:
Ik ben uit verveling afleveringen van Wie is de Chef terug aan het kijken...... Lekker portje erbij, wordt het toch nog een gezellige avond, haha!
het is dat ze bij Isa is.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mochten die zich aangesproken voelen is dat natuurlijk niet mijn probleem
iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja die hebben ze lekker door de make-up getrokken inderdaad....
(nee geintje, je hebt gelijk, ze ziet er super uit. Hoe oud is ze eigenlijk?)
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja die hebben ze lekker door de make-up getrokken inderdaad....
(nee geintje, je hebt gelijk, ze ziet er super uit. Hoe oud is ze eigenlijk?)
Ja dat zie ik. Mijn man kijkt. Vandaar dat ik nu met mijn koptelefoon op achter mijn pc-beeldscherm zit...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Spartacus is ook op tvdie is leuk
Je bedoeld mn babe? die is thuis vannacht heurquote:
quote:
vooral lullig voor de renners, zeker voor Beck.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, die bobber wilde niet verder! #fail
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat zie ik. Mijn man kijkt. Vandaar dat ik nu met mijn koptelefoon op achter mijn pc-beeldscherm zit...
Geen vertrouwen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef Duderella het volgende:
Waarom wilde die bobber niet meer eigenlijk?
In..... de baan? Zijn bob? Zijn ploeg? Zijn vrouw? Wereldvrede? Het goede in de mens? De techniek? Waarin?quote:
Ik zal niets verraden..........quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
pssst, niks zeggen maar spartacus gaat dood aan het einde van de film !
VANCOUVER - De Nederlandse viermansbob heeft zich dinsdagavond (lokale tijd) teruggetrokken van de Olympische Winterspelen van Vancouver. Dat heeft sportkoepel NOCNSF bekendgemaakt. Piloot Edwin van Calker heeft aangegeven dat hij de olympische afdaling niet beheerst. Hij acht zich niet in staat de viermansbob in het ijskanaal van Whistler te besturen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
In..... de baan? Zijn bob? Zijn ploeg? Zijn vrouw? Wereldvrede? Het goede in de mens? De techniek? Waarin?
Geen zelfvertrouwen natuurlijk, Dude.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
In..... de baan? Zijn bob? Zijn ploeg? Zijn vrouw? Wereldvrede? Het goede in de mens? De techniek? Waarin?
Daar snap ik nu weer niets van, volgens mij gaat zo'n bob vol met dood gewicht juist extra hardquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij het risico niet nemen dat er dooien vallen door hem.
[martsmeetsmodus]De bob wacht op niemand.[/martsmeetsmodus]quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Met 120 km/u ondersteboven met je helm over het ijs schaven lijkt me niet zo prettig![]()
Ik heb het net gezegd. 'Spartacas gaat dood!' riep ik!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat was juist niet de bedoeling, SPOILER ALERT !!!!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het net gezegd. 'Spartacas gaat dood!' riep ik!![]()
Hij keek op van achter zijn hoofdkussen en zei met een grom: 'Heej, ik sliep hoor!'.![]()
Dus nu heb ik het én verraden,én ik heb hem wakker gemaakt.![]()
Bedankt Braam.
Ach wij houden hier thuis beiden wel van een potje droge humor.... hihi.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG, lag me ff kapot
![]()
Sorry Tezz, maar dit was echt te grappig, nooit gedacht dat je dat echt zou doen, had je hoger ingeschat![]()
En in slaap vallen tijdens spartacus, schaamte !
Show some legquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach wij houden hier thuis beiden wel van een potje droge humor.... hihi.
Maar ik ga lekker slapen, ik val zowat om van de slaap achter mijn pc-tje. Nu manlief nog mee naar boven zien te krijgen.....
Goed plan! Ga ik doen!quote:
Haha heel gezellig hoorquote:
Ach ja, morgen het betere werk. SHOPPENquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, wat lief is dat, AureMaar balen van de film
Wat leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:43 schreef Aure het volgende:
Haha heel gezellig hoorMijn moeder heeft altijd heeel veel oppaskinderen gehad en toen we van rotterdam naar een boerengat verhuisden kregen we natuurlijk nieuwe kindjes. Eentje daarvan was destijds 3 maanden en is tot vorig jaar oppaskiddo van mn moeder geweest. Dus hij is wel een beetje mijn kleine broertje
En zn zusje ook, die komt nog steeds bij mn moeder eten tussen de middag
Zij noemt me ook altijd heel liefkozend "grote zus"
En elke vakantie komt er eentje logeren hier op mn kamertje in rotterdam
En nu was het de beurt aan mn nepbroertje
Jaaaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo'n Nep broertje is echt te lief !
Wat was het fouutje overigens?
Dat gaat met mijn broertje ook zo relaxt!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:33 schreef Aure het volgende:
Oh en ze zijn beiden ook zo relaxed als ze hier logeren. Als ik gewoon ff wil relaxen dan gaan ze gewoon lekker ff wii-enOok s'ochtends vermaken ze zich prima zelf als ik nog wil uitslapen
Soms staat er zelfs een ontbijtje klaar als ik gedoucht heb
En vandaag samen gekookt
![]()
Ooh dat is leuk zeg!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat gaat met mijn broertje ook zo relaxt!!Alleen is hij niet nep maar gewoon half
En mijn zusje, ook half, gaat hoogst waarschijnlijk met een vriendinnetje mee met ons naar LowlandsZe is dan 15.. zo leuk
Mag ze ook alleen maar omdat ze met mij daar is.. hihi.. wat een vertrouwen
![]()
![]()
mmm nu heb ik ook zin in kaasquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik eet Kaasuit een bakje..
![]()
Kaartjes kopen valt toch altijd weer een beetje tegen he.. zo op het eind.. als je moet afrekenen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Ooh dat is leuk zeg!En fijn toch, zoveel vertrouwen
Ik ga zaterdag eens even een LL kaartje kopen... Zin in(in lowlands dan, niet perse in het kaartje kopen
)
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:43 schreef Duderella het volgende:
Truste stereo!
Je kunt ook even de Oude Binnenweg in Rotterdam op en neer lopen.
Voor een fiets dus.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop dat mijn kaartje morgen op de mat ligt, had zondag 10.10 al besteld
je hebt het altijd bij de handquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mmm nu heb ik ook zin in kaas![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:49 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt het altijd bij de hand
slaap lekker allemaal
Dan doe ik dat maar gewoon denk ikquote:
Daar lopen de junkies op en neer met fietsjes, lieve kaasplènk!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is een winkelstraat, zonder fietsenwinkels dude
Och.. wij gaan altijd donderdag nacht en een klein beetje rij hoort er dan gewoon bij. Meestal zijn we in 10 minuten wel door.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Dan doe ik dat maar gewoon denk ikIk heb ooit een keer een mobiel ticket gehad, dat was geniaal, de hele rij van 3 uur over kunnen slaan, vervolgens moest ik wel 3 uur op mn vrienden wachten (die wel in de normale rij stonden haha)
Maar tijdens het wachten kon ik wel relaxed in het zonnetje zitten
pfff, ja in nineties misschienquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Daar lopen de junkies op en neer met fietsjes, lieve kaasplènk!
In de nineties zéker, want toen heb ik er wel eens een fiets gekocht.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pfff, ja in nineties misschien![]()
Ik kreeg er laatst nog een prent van de stadswacht, op de Oude Binnenweg. Voor fietsen in een voetgangerszone, tegelijk met een roodharige dame die ik ken. Wij schelden
Haha geweldigquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och.. wij gaan altijd donderdag nacht en een klein beetje rij hoort er dan gewoon bij. Meestal zijn we in 10 minuten wel door.![]()
Was afgelopen jaar wel lachen: we hadden afgesproken met vrienden die uit de andere kant van het land komen. Bellen dat we richting parkeerplaats reden, zij waren nog ergens maar ze 'zagen licht'Nou ja, bij de ingang afgesproken. Parkeren we de auto, spullen er uit en op onze rug, lopen 8 meter en ineens hoor ik een bekende stem
Staan ze praktisch naast ons op de parkeerplaats
Blijft briljant
Ik heb m net even in elkaar geslagen hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Oooooohoooho nu beledig je de helft van de vrouwelijke CUL SC'ers hier!!!![]()
Ik ken 'm! Is ook lekker met chocolade, van die hele bittere. En nu ga ik slapen; morgen kapper!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Duderella het volgende:
Leuk hoor, al die nep- en half-familie!![]()
Nog Isa-nieuws?
En even culinair: Wraps met gehaktvulling die gesudderd heeft in o.a. sterke koffie, van Ainsley, dat is best lekker!
Ik ben ook wel heel blij dat ik donderdag en vrijdag vrij ben hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Lein: ok, fijn dat je er heen kan om te helpen.. Succes en sterkte en zo voor Isa (en Ross en jou natuurlijk)
Voor Ross misschien ook wel fijn ja om een 'native' er bij te hebben nu.. Hij is hier nog maar zo kort en dan allerlei nare dingen met zijn lieve vriendinnetje.. Bah..quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel blij dat ik donderdag en vrijdag vrij ben hoorFunctioneren op m'n werk ging niet makkelijk vandaag
Althans, nog minder dan normaal
En ik kom er wel doorheen, alleen Ross heeft even veel tegelijk met Isa en haar gezondheid, dit is na die kies en die uitslag gewoon nog een dreun erbij. Maar ik zie en spreek ze morgen en zal updaten voor zover er iets te updaten valt
Isa had gelijk een vriendinnetje geregeld dat ook in dezelfde plaats woont, om Ross te wijzen waar het ziekenhuis is. En om een tasje in te pakken met wat kleding e.d.. En ook een beetje te tolken als dat nodig geweest zou zijn. Dus zelfs als ze dubbelgeklapt van de pijn weggevoerd wordt met een ambulance, zorgt ze ook nog voor Ross. Dat besef ik me netquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Ross misschien ook wel fijn ja om een 'native' er bij te hebben nu.. Hij is hier nog maar zo kort en dan allerlei nare dingen met zijn lieve vriendinnetje.. Bah..
Slim.. het is voor hem ook niet niks zeg..quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Isa had gelijk een vriendinnetje geregeld dat ook in dezelfde plaats woont, om Ross te wijzen waar het ziekenhuis is. En om een tasje in te pakken met wat kleding e.d.. En ook een beetje te tolken als dat nodig geweest zou zijn. Dus zelfs als ze dubbelgeklapt van de pijn weggevoerd wordt met een ambulance, zorgt ze ook nog voor Ross. Dat besef ik me net![]()
Oh en die een-na-laatste zin is misschien wel een tikkie heftig omschreven, maar tochquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa had gelijk een vriendinnetje geregeld dat ook in dezelfde plaats woont, om Ross te wijzen waar het ziekenhuis is. En om een tasje in te pakken met wat kleding e.d.. En ook een beetje te tolken als dat nodig geweest zou zijn. Dus zelfs als ze dubbelgeklapt van de pijn weggevoerd wordt met een ambulance, zorgt ze ook nog voor Ross. Dat besef ik me net![]()
Oh je laatste aanvulling had ik nog niet gezien..quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Slim.. het is voor hem ook niet niks zeg..
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh en die een-na-laatste zin is misschien wel een tikkie heftig omschreven, maar toch
tnx voor update Lein!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa-update:
Voor zover ik het goed begrepen heb, heeft Isa waarschijnlijk een niersteen gepasseerd en heeft ze een infectie aan de blaas, urineleider óf nieren/nierbekken. Het gaat wel redelijk nu, met fikse pijnstilling. Morgen gaan ze de pijnstilling omlaag gooien en kijken of ze dan nog pijn heeft. Bij geen/weinig pijn --> naar huis. Bij veel pijn --> nog een nachtje blijven.
Verder was Ross er wel down mee dat ik een nachtje bleef pitten om zo hem en Isa te steunen. Eigenlijk ben ik toch wel een beetje van de kook van dit geheel, en hoop ik van ganser harte dat ik Isa gewoon morgen in de auto mag schuiven en in haar eigen bed in kan stoppen. Dus. Dat was het.
:p Wou je die baan die je nu doet dan fulltime gaan doen ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:28 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen. Nog een dagje werken en ik ben weer heerlijk vrij. Ik ben er weer echt aan toe, aan die vrije dag. Pff en ik werk maar parttime, kun je nagaan....
Tssskquote:Op donderdag 25 februari 2010 07:20 schreef Braamyo het volgende:
moguh, SOL, ga slapen !
instorten betekend slaap in deze context?quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tssskmoet nog even was ophangen aangezien droger kapot is
dan douchen aankleden en mijn 2de ontbijt vd dag
Dan richting stad, oma moet vandaag weer voor haar wekelijkse bloedtransfusie naar Leiden, dus opa even gezelschap houden. middag naar reïntegratie-buro en dan denk ik instorten
Nee alsjeblieft niet! Ik ben prima tevreden met mijn parttime uren. Heerlijke combi van werken en huisvrouw spelen! Op mijn vrije dag ben ik doorgaans ook niet echt vrij, maar bind ik een schort voor en lap ik de ramen en kuis het huis.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
:p Wou je die baan die je nu doet dan fulltime gaan doen ofzo?
Thanx voor de update Lein.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa-update:
Voor zover ik het goed begrepen heb, heeft Isa waarschijnlijk een niersteen gepasseerd en heeft ze een infectie aan de blaas, urineleider óf nieren/nierbekken. Het gaat wel redelijk nu, met fikse pijnstilling. Morgen gaan ze de pijnstilling omlaag gooien en kijken of ze dan nog pijn heeft. Bij geen/weinig pijn --> naar huis. Bij veel pijn --> nog een nachtje blijven.
Verder was Ross er wel down mee dat ik een nachtje bleef pitten om zo hem en Isa te steunen. Eigenlijk ben ik toch wel een beetje van de kook van dit geheel, en hoop ik van ganser harte dat ik Isa gewoon morgen in de auto mag schuiven en in haar eigen bed in kan stoppen. Dus. Dat was het.
haha klinkt goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 07:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet! Ik ben prima tevreden met mijn parttime uren. Heerlijke combi van werken en huisvrouw spelen! Op mijn vrije dag ben ik doorgaans ook niet echt vrij, maar bind ik een schort voor en lap ik de ramen en kuis het huis.....
collega ook een keer gehad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa-update:
niet negative bedoeld, maar uit ervaring in de famieliekring weet ik dat dit een paar weken kan duren voordat ze naar huis mag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:25 schreef Rtificial het volgende:
Ohja, hoe is het met DE:
Zoals volgens mij al eerder geschreven, gisteren is ze de dag begonnen met een kopje theeDit is goed bevallen, en heel langzaam heeft ze over de dag verspreid nog 2 kopjes gedronken denk ik.
Er is grote schoonmaak geweest in alle aangesloten infusen en flesjes, en nu zijn er alleen nog de hoogst noodzakelijke dingen, zoals vocht, pijnstilling (lichte), antibiotica, voeding en zuurstof.
Ons elfje leek gisteren ook eindelijk wat meer lucht te hebben waardoor het praten wat beter ging.
Verder zit t vooral in practische zin tegen met d'r voedingsonde, die dachten ze gisteren ont-stopt te hebben, maar werkt toch nog niet goed, dus gaan ze vandaag verder onderzoeken, en als t niet anders kan een nieuwe plaatsen.
Tja, verder wordt ze van alle kanten door doctoren gewaarschuwd voor een langdurig verblijfDas dan wel weer wat minder, maar niet helemaal onverwacht.
Al met al best wel weer een stapje vooruit
We houden ons gewoon vast aan die stapjes vooruitquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:25 schreef Rtificial het volgende:
Ohja, hoe is het met DE:
Zoals volgens mij al eerder geschreven, gisteren is ze de dag begonnen met een kopje theeDit is goed bevallen, en heel langzaam heeft ze over de dag verspreid nog 2 kopjes gedronken denk ik.
Er is grote schoonmaak geweest in alle aangesloten infusen en flesjes, en nu zijn er alleen nog de hoogst noodzakelijke dingen, zoals vocht, pijnstilling (lichte), antibiotica, voeding en zuurstof.
Ons elfje leek gisteren ook eindelijk wat meer lucht te hebben waardoor het praten wat beter ging.
Verder zit t vooral in practische zin tegen met d'r voedingsonde, die dachten ze gisteren ont-stopt te hebben, maar werkt toch nog niet goed, dus gaan ze vandaag verder onderzoeken, en als t niet anders kan een nieuwe plaatsen.
Tja, verder wordt ze van alle kanten door doctoren gewaarschuwd voor een langdurig verblijfDas dan wel weer wat minder, maar niet helemaal onverwacht.
Al met al best wel weer een stapje vooruit
Ik weet het, houden we ook rekening mee. De oorzaak hebben ze op zich wel gevonden, maar het herstel blijkt volgens alle deskundigen erg lang te duren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:52 schreef z80 het volgende:
[..]
niet negative bedoeld, maar uit ervaring in de famieliekring weet ik dat dit een paar weken kan duren voordat ze naar huis mag.
eerst moet alles tot rust komen, en indien mogelijk de oorzaak gevonden worden.
Picture or it diddnt happenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sla even over, Borisz. Ik heb het nummer nog altijd niet gehoord, en dat wou ik graag zo houden
Mijn haar zit echt Vlaams nuHeel end eraf.
Huhquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef cybermans het volgende:
* cybermans laat zich ook weer eens zien... maar dan wel gelijk met slecht nieuws... heb last gehad van een stel culinaire inbrekers...
koekenpannen
wok
braadpan
en mijn nespresso machine gejat
die wok hadden ze gewoon voor mogen aanbellen en dan hadden ze hem ook wel gekregen. maar de rest ben ik toch echt minder happy mee.
nee gewoon apartementje op 2 hoogquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Huhdat sucks zeg!!!
Hoe woon jij eigenlijk? op kamers idee? (kan me er niet er anders niets van voorstellen)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef cybermans het volgende:
* cybermans laat zich ook weer eens zien... maar dan wel gelijk met slecht nieuws... heb last gehad van een stel culinaire inbrekers...
koekenpannen
wok
braadpan
die wok hadden ze gewoon voor mogen aanbellen en dan hadden ze hem ook wel gekregen. maar de rest ben ik toch echt minder happy mee.
Leuk, ben benieuwd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Wie jat er nou een gebruikte braadpan! Wat een malloten! Maar wel rot voor je.
Dude, ik heb er foto's van gemaakt, en als blijkt dat ik er leuk opsta, zal ik er eentje posten
nee van mij niets, alleen van me huisgenoot laptop en printerquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Verder niks gejat?
[..]
Leuk, ben benieuwd!
Ben je er blij mee? Is het wat je hoopte etc? Ik vind naar de kapper gaan een van de spannendste dingen die er zijn.
dan is het helemaal bizar!! en via voordeur naar binnen gekomen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee gewoon apartementje op 2 hoog
balkon waarschijnlijk...quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dan is het helemaal bizar!! en via voordeur naar binnen gekomen?
Bekende in portiek ?
Gatver zeg
zo vanmiddag een leuk kaartje kopen. moeten ze ook wel in Belgie hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:08 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Ik weet het, houden we ook rekening mee. De oorzaak hebben ze op zich wel gevonden, maar het herstel blijkt volgens alle deskundigen erg lang te duren.
Voorlopig richten we ons op de kleine stapjes
WTFquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef cybermans het volgende:
koekenpannen
wok
braadpan
Eensch! Ik had in DH echt een superfijne kapper, die me echt 'aanvoelde' en die ik ook alles kon laten knippen wat hij wilde omdat hij altijd bedacht of ik het praktisch zou vinden en of het leuk zou staan. Hij sprak niet zo goed Nederlands, maar bij hem voelde ik me wel op m'n gemak. Vandaag had ik een nieuwe kapper. Ze heeft me wel heel goed geknipt, maar ik zat er niet erg op m'n gemak.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef Duderella het volgende:
Leuk, ben benieuwd!
Ben je er blij mee? Is het wat je hoopte etc? Ik vind naar de kapper gaan een van de spannendste dingen die er zijn.
je moet er gewoon even aan wennen. Zit goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eensch! Ik had in DH echt een superfijne kapper, die me echt 'aanvoelde' en die ik ook alles kon laten knippen wat hij wilde omdat hij altijd bedacht of ik het praktisch zou vinden en of het leuk zou staan. Hij sprak niet zo goed Nederlands, maar bij hem voelde ik me wel op m'n gemak. Vandaag had ik een nieuwe kapper. Ze heeft me wel heel goed geknipt, maar ik zat er niet erg op m'n gemak.
[ afbeelding ]
ondanks dat die van de Aldi kwam wat het een geniaal ding.... volledig van binnen met teflon (en dan niet van dat spul dat je er in 1x aftikt) en glazen deksel... ikke terug willen!quote:
Voor zover ik weet niet hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 04:57 schreef SeaOfLove het volgende:
joepie nog 3 uur en dan wordt de wekker wakkerIk heb het gehad hier in bed en ga wat doen ofzo. OH is Isa btw zwanger ook? Ik had die krengen in het begin van de zwangerschap nl, daarvoor en daarna nooit meer last van gehad
En je hoort t wel vaker bij zwangere dames
balen zegquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:59 schreef cybermans het volgende:
[..]
ondanks dat die van de Aldi kwam wat het een geniaal ding.... volledig van binnen met teflon (en dan niet van dat spul dat je er in 1x aftikt) en glazen deksel... ikke terug willen!
Raar!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef cybermans het volgende:
koekenpannen
wok
braadpan
Het is leuk! Staat je hartstikke goed! En ook nog wel een lengte die je hup in een staartje kan binden zo te zien. Of iets met knipjes en dan van achter los laten hangen. Me like!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eensch! Ik had in DH echt een superfijne kapper, die me echt 'aanvoelde' en die ik ook alles kon laten knippen wat hij wilde omdat hij altijd bedacht of ik het praktisch zou vinden en of het leuk zou staan. Hij sprak niet zo goed Nederlands, maar bij hem voelde ik me wel op m'n gemak. Vandaag had ik een nieuwe kapper. Ze heeft me wel heel goed geknipt, maar ik zat er niet erg op m'n gemak.
[ afbeelding ]
zon idee had ik ook al... een student of een persoon uit een oost europees land zonder een legale verblijfstatusquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:22 schreef SeaOfLove het volgende:
cybermansvolgens mij ben je bestolen door iemand die zijn huis nog moest inrichten
en weer wat positief elf nieuws
Ik ben zowaar 2 weken geleden sinds jaren naar een échte kapper geweest! Was nog nerveuzer dan bij de tandartsquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef Duderella het volgende:
Leuk, ben benieuwd!
Ze heeft het wel gestyled, maar afgaande op hoe het 'nat' zat, zou het niet veel werk moeten zijn. Dat zeg ik er ook bij, héquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is leuk! Staat je hartstikke goed! En ook nog wel een lengte die je hup in een staartje kan binden zo te zien. Of iets met knipjes en dan van achter los laten hangen. Me like!
Heeft de kapper er veel aan gestyled, of krijg je het zelf makkelijk in model?
Dan hebben wij exact hetzelfde gegeten gister.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Duderella het volgende:
Leuk hoor, al die nep- en half-familie!![]()
Nog Isa-nieuws?
En even culinair: Wraps met gehaktvulling die gesudderd heeft in o.a. sterke koffie, van Ainsley, dat is best lekker!
Waren we bij Seizoen ook niet in hetzelfde weekend?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan hebben wij exact hetzelfde gegeten gister..
Ja, wij een dag na jullie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waren we bij Seizoen ook niet in hetzelfde weekend?![]()
@ CF: ik durf door jouw verhaal bijna naar de kapper!Misschien. Volgende maand.
Ik proefde het wel! Maar vond het juist lekker. Het was een heel-in-de-verte-mokka-achtig-vleugje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, wij een dag na jullie.. Ik heb het wel bij een vriendin gegeten - ik vind koffie zo vies dat ik het zelf niet aandurfde om dat gerecht te maken, maar eigenlijk proef je het niet echt.
wat zei de verzekering?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef cybermans het volgende:
Nu ik zonder pannen zit ga ik twijfelen
demeyere of gewoon weer tefal
die moet nog langskomen... maar ik ga daar niet echt op zitten wachten want eten moet ik toch (eet al doordeweek hotel voor en wil dan van het weekend wel wat gezonds en gevarieerder er tegenover kunnen zetten)quote:
geef ongetwijfeld er te veel geld aan uit (jammer dan, als het lang meegaat maakt het ook geen biet uit (voor mij dan))quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef SeaOfLove het volgende:
sportze dude! cybermans, ligt eraan wat je te besteden hebt. vind de lijn van BK met dat groen ook erg mooi en strak vormgegeven.
kan ik me voorstellen. eerst misschien simpele hapjespan/wok halen zodat je tenminste in het weekend nog wat klaar kan maken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
die moet nog langskomen... maar ik ga daar niet echt op zitten wachten want eten moet ik toch (eet al doordeweek hotel voor en wil dan van het weekend wel wat gezonds en gevarieerder er tegenover kunnen zetten)
ik ben al lang blij dat er geen dingen met emotionele waarde weg zijn zoals cameras met fotos enzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef Duderella het volgende:
Inbraak lijkt me vreselijk cybermans, zelfs als het 'slechts' je braadpan etc. betreft.
klein kind in snoepwinkel ideequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zou eens lekker uitgebreid in een goede kookwinkel kijken en je heel goed laten informeren, er is zoveel goed spul te koop. en kookwinkels zijn
heb je wel inbraakschade? Of was het een insluiper?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik ben al lang blij dat er geen dingen met emotionele waarde weg zijn zoals cameras met fotos enzo.
klinkt maybe een beetje arrogant. Maar voor mij is het even geld er tegenaangooien en de problemen zijn voor mij weer opgelost. Waar ik minder blij van word is dat nieuwe sloten enzo omdat ze niet vernield zijn ook volledig voor mijn rekening zijn omdat de huisbaas weinig wil meewerken
jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
klein kind in snoepwinkel idee
niet echt. Alleen een deur sluit niet meer goed :Squote:Op donderdag 25 februari 2010 12:27 schreef Ole het volgende:
[..]
heb je wel inbraakschade? Of was het een insluiper?
Als je inbraakschade hebt kun je dat wellicht bij de verzekering claimen, of de huisbaas bij zijn verzekering.
niet helemaal (Deventer)quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaZo'n gevoel krijg ik erbij altijd
Woon je in de buurt van rotterdam? dan zou ik je kookpunt aanraden.
Das ook braakschadequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:44 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet echt. Alleen een deur sluit niet meer goed :S
ik gebruik daar altijd van die flesjes woksaus voor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:59 schreef freecell het volgende:
Hey, rijst met kip of gehakt en geroerbakte groenten. Waarmee kan je dat een beetje lekker kruiden? Met djinten en ketoembar doe ik altijd al, wordt saai
Ik heb alle huis-tuin en keukenkruiden wel
Zo speciaal is het niet hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Das ook braakschadeTenzij hij al niet goed sloot natuurlijk
CF, ik heb je haar gemist
Zo, kind 1 in bed, kind 2 al een hele tijd in bed en koffie
Ulk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik gebruik daar altijd van die flesjes woksaus voor.
Ok, ik heb alle standaard kruiken behalve diequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo speciaal is het niet hoorSchouderlang, laagjes, lok.
Ik zou trouwens gaan voor chili, gember en dark soy!
Aha!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
Dark soy is gewoon dikke, donkere sojasaus. Pearl river bridge, 1,25 voor een halve liter bij de toko. Vind ik de lekkerste sojasaus!
Enne, ivm je algehele wiebeligheid van de afgelopen dagen, zou ik maar niet gaan fietsen
Leuk want ik had hem ook gemistquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
DE ligt in het ziekenhuis na een acute alvleesklierontstekin, Yps. En golfer, wellicht zet ik 'm vanavond nog even online, hij staat op m'n thuislaptop.
De volle 1 meter 45?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dark soy gebruik je idd doorgaans voor warme gerechten bij het koken. Pearl River ben ik mee opgegroeid.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch geen groene post in onze br.bus hè
Light soy niet, dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dark soy gebruik je idd doorgaans voor warme gerechten bij het koken. Pearl River ben ik mee opgegroeid.
Jawel, maar light soy heeft een wat zouterige smaak, en is wat dunner. De mildere smaak van dark soy sauce verandert tijdens het verhitten (door de molasses waarschijnlijk) en past imho beter bij warme gerechten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Light soy niet, dan?
Ik vind het zo grappig dat al die imitaties van Pearl River nog duurder zijn dan het spul zelf
Maar gelukkig hoef je vanavond niet te kokenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooooo ook weer thuis! Vandaag weer op dubbele snelheid gewerkt, blegh. Nu weer snel door naar school om kind op te halen. Het leven van een huisvrouw/parttimer gaat niet over rozen, hihi....
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar gelukkig hoef je vanavond niet te koken
Het leven is goed in het Brabantse Land!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef LieLie het volgende:
Gister trouwens in Den Bosch geweest, leuke stad![]()
En heerlijk gegeten bij 'in de Bossche Eetkaemer'
Ik zeg posten. Als sol het ok vind.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Sol en Lein, ik heb nog een leuke foto van Milou op de schouders van Lein. Willen jullie die privé hebben of kan ik die hier in de sc posten?
Hoe voelt ze zich nu?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We hebben Isa net opgehaald uit het ziekenhuis.
Oh fijn dat ze weer thuis is! Hopelijk voelt ze zich weer enigszins mens....quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zeg posten. Als sol het ok vind.
Verslavend!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:21 schreef LieLie het volgende:
Dit is leuk!
http://lab.andre-michelle.com/tonematrix
Als je de blokjes aan klikt dan doet ie die toon.. en dan gaat ie dus van links naar rechts afspelen
Dat klinkt als goed nieuws.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Mooi zo!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
oh, dan ligt er binnenkort een kaartje voor haar bij het ziekenhuisquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
ah! hoppa!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker SOLquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn dag krijgt uiteindelijk een 10! Bij reïntegratieburo mijn cv gemaaktEn ik heb sinds 17feb soll.plicht en heb 2 sollicitatie's gedaan en voor volgende week ook één
ook verzorg ik een deel catering volgende week omdat het bedrijf in een nieuw pand zit
Nu chill op de bank met een wijntje.... proost, ik heb t verdiend
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Foto:
Klik
Milou op Lein met SOL achter de smileys en Braamyo achter 1 smiley
ik heb ook een heel voldaan gevoel over vandaagquote:
Was heul niet Waterlooquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:07 schreef freecell het volgende:
Mijn man en mijn zoon dansen samen op Waterloo van Abba
Welja!
Wat is je hotmail?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:15 schreef SeaOfLove het volgende:
steer zou je de onbewerkte foto naar mijn hotmail willen sturen, ajb
B. doet even een schoonheidsslaapje.quote:
Nou, sla jij 'm even op, dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
B. doet even een schoonheidsslaapje.
Wat een leuk ding heb je aan trouwens, CF!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, sla jij 'm even op, dan?
[ afbeelding ]
Opgeslagen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom terug isa, blij dat je er weer bij bent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi![]()
Twee daagjes ziekenhuis en ik was het wel weer helemaal beu. Arm Darkelfje dat ze daar al zo lang ligt
Ik geloof dat ik dus toch geen spier verrekt had in mijn rug(wat verdorie de reden was waarom ik de HAP niet nog eens durfde te bellen
) Niersteentjes zijn niet fijn. Denk dat de hele flat dacht dat ik weeen had met mijn gekreun en geschreeuw
Ziekenhuiseten is overigens een enorme afrader. Bij het logo van het bedrijf dat de maaltijden verzorgt staat 'Eten net als thuis', nou, mag hopen dat niemand het zo klaarmaakt![]()
King Louie! 't Is een knielang jurkje. Ik heb echt een berg van dat soort jurkjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat een leuk ding heb je aan trouwens, CF!
Wat is het (qua merk?)
Leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow jij bent ook veranderd zeg! Je ziet er goed uitquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:05 schreef kaasplankje het volgende:
Wow jij bent ook veranderd zeg! Je ziet er goed uit![]()
Bloemetjes >> stipjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jah! Hipquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:00 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Freecell, jij ook gezien? Dan haal ik 'm weer weg, zo.
Zeg, ik overkom mijn fobie voor herkenbaar-op-internet met kleine stapjes, hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Leuk leuk en wat ben je slank en wat een kleinkutfotootje, maar toch leuk
O dat is leuk! Jij was toch ook fan van dat Spaanse kleurige merk... ben de naam kwijt...?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
King Louie! 't Is een knielang jurkje. Ik heb echt een berg van dat soort jurkjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |