Is en blijft een geniale serie. Helaas duurt het nog 2 weken tot de nieuwe afleveringquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wij kijken tegenwoordig The Big Bang Theory. Stiekem toch wel grappig
Yup.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:49 schreef Braamyo het volgende:
maarem, je volgt lost dus vanaf het begin tot het einde?
dat dan weer welquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:16 schreef golfer het volgende:
Maar dat brandalarmding werkte dus goed, SOL.![]()
Daarvoor is ie.
Maar ik ben pas bij seizoen twee, dus dat geeft nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En een slapende Braamyo
[..]
Is en blijft een geniale serie. Helaas duurt het nog 2 weken tot de nieuwe aflevering
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
En een aangebrande Iglo visschnitzel.
Gevolg van je ijdelheid, moet je gewoon maar je bril opzetten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef SeaOfLove het volgende:
ik presteer het ook om tegen een paaltje aan te lopen waar tig mensen voor mij er gewoon langs weten te lopen
Smelten hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
dat dan weer welwat een schatje bluez
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekleinzoon lacht(foto straks weer weg)
oja, dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en @ FC, natuurlijk kan dat. ik presteer het ook om tegen een paaltje aan te lopen waar tig mensen voor mij er gewoon langs weten te lopen
bril alleen nodig voor ondertiteling op tv, en nu eigenlijk ook niet meer nu ik een grotere tv heb.... zet het ding gewoon voor de lol op ook hoor, gewoon omdat ik deze bril erg leuk vind staanquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevolg van je ijdelheid, moet je gewoon maar je bril opzetten.
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
oja, dat doe ik ook altijd
En ik heb ook altijd wel een blauwe plek op mijn been op tafel- en aanrechtpunt hoogte
foto'squote:Op woensdag 24 februari 2010 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Smelten hierZaterdag weer live genieten van hem & ouders natuurlijk
Wat een toestand met dat alarm zeg
CF watsup met je haar?
JAH dat is het zeker !quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
My GodDe foute wissel van Sven Kramer is een nationaal drama
Het Journaal opende ermee zelfs.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
My GodDe foute wissel van Sven Kramer is een nationaal drama
Sven verdiende goudquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JAH dat is het zeker !
Nederland verdiende goud !!!
True, maar hij presteerd zo goed vanwege de training van zijn coach, dus zijn coach verdient het ook niet, ondanks dat hij wel de schuldige is in dit gevalquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sven verdiende gouddie jongen heeft zich het hele jaar de pleuris getraind, samen met zijn coach.
Hij verdient 't niet om als nationale pispaal te kakken gezet te worden
Zag hem net nog even in een interview. Ik vind het echt een held zoals hij er mee omgaat. Ook mooi zoals hij over Kemkers praat: "ik heb 4 Europese, 3 wereldtitels gehaald en diverse wereldrecords gereden onder hem"quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sven verdiende gouddie jongen heeft zich het hele jaar de pleuris getraind, samen met zijn coach.
Als je wint heb je vrienden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is zéker bijzonder om een gezond kindje op de wereld te zetten hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:33 schreef Tezz het volgende:
Oef! Nog net op tijd binnen om de foto van de lachende kleinzoon te zien! Wat een droppie....... Nog een paar weekjes en wij hebben ook weer zo'n vers knulletje in de familie! Hopen dat alles voorspoedig verloopt, het is toch elke keer weer een wonder (broer en schoonzus krijgen over een maand een zoontje).
En mijn diner-gasten waren erg tevreden!Toch wel lekker, zo'n hollandse pot-avond! Er is natuurlijk nog voor een heel weeshuis over (en ik heb doggy-bags meegegeven, kun je nagaan)..... dus morgen hoeft Tezz niet te koken!
Ja iddquote:
Kan die de bocht om, of gaat ie alleen maar rechtdoor?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Het merk van mijn hometrainer viel me net pas op : Sven Sports
Hij stond iets naar binnen gedraaidquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Kan die de bocht om, of gaat ie alleen maar rechtdoor?
Vind je die lekker ja? Ik vind haar een beetje suf met stijl haar. Met slag / krullen erin is ze welquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je wint het je een lekkere vriendin. Naomi
Pas op, of ik post een paar groooote foto's van Naomi van Asquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
kunnen jullie niet in desbetreffende forum gaan posten ofzo
D_H is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je die lekker ja? Ik vind haar een beetje suf met stijl haar. Met slag / krullen erin is ze wel.
ze isquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je die lekker ja? Ik vind haar een beetje suf met stijl haar. Met slag / krullen erin is ze wel.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
D_H is niet zo moeilijk hoor
Oooooohoooho nu beledig je de helft van de vrouwelijke CUL SC'ers hier!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
D_H is niet zo moeilijk hoor
Eind maart! Spannend hoor! Ik zal de komende tijd wel vaker in jullie kant van Nederland te vinden zijn denk ik....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is zéker bijzonder om een gezond kindje op de wereld te zetten hoorWanneer moet ie geboren worden?
Weeshuis Tezz
Mochten die zich aangesproken voelen is dat natuurlijk niet mijn probleemquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooooohoooho nu beledig je de helft van de vrouwelijke CUL SC'ers hier!!!![]()
Ja die hebben ze lekker door de make-up getrokken inderdaad....quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Goh, Ria Visser ziet er ook nog puik uit zeg
Spartacus is ook op tvquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef Tezz het volgende:
Ik ben uit verveling afleveringen van Wie is de Chef terug aan het kijken...... Lekker portje erbij, wordt het toch nog een gezellige avond, haha!
het is dat ze bij Isa is.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mochten die zich aangesproken voelen is dat natuurlijk niet mijn probleem
iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja die hebben ze lekker door de make-up getrokken inderdaad....
(nee geintje, je hebt gelijk, ze ziet er super uit. Hoe oud is ze eigenlijk?)
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja die hebben ze lekker door de make-up getrokken inderdaad....
(nee geintje, je hebt gelijk, ze ziet er super uit. Hoe oud is ze eigenlijk?)
Ja dat zie ik. Mijn man kijkt. Vandaar dat ik nu met mijn koptelefoon op achter mijn pc-beeldscherm zit...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Spartacus is ook op tvdie is leuk
Je bedoeld mn babe? die is thuis vannacht heurquote:
quote:
vooral lullig voor de renners, zeker voor Beck.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, die bobber wilde niet verder! #fail
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat zie ik. Mijn man kijkt. Vandaar dat ik nu met mijn koptelefoon op achter mijn pc-beeldscherm zit...
Geen vertrouwen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef Duderella het volgende:
Waarom wilde die bobber niet meer eigenlijk?
In..... de baan? Zijn bob? Zijn ploeg? Zijn vrouw? Wereldvrede? Het goede in de mens? De techniek? Waarin?quote:
Ik zal niets verraden..........quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
pssst, niks zeggen maar spartacus gaat dood aan het einde van de film !
VANCOUVER - De Nederlandse viermansbob heeft zich dinsdagavond (lokale tijd) teruggetrokken van de Olympische Winterspelen van Vancouver. Dat heeft sportkoepel NOCNSF bekendgemaakt. Piloot Edwin van Calker heeft aangegeven dat hij de olympische afdaling niet beheerst. Hij acht zich niet in staat de viermansbob in het ijskanaal van Whistler te besturen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
In..... de baan? Zijn bob? Zijn ploeg? Zijn vrouw? Wereldvrede? Het goede in de mens? De techniek? Waarin?
Geen zelfvertrouwen natuurlijk, Dude.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
In..... de baan? Zijn bob? Zijn ploeg? Zijn vrouw? Wereldvrede? Het goede in de mens? De techniek? Waarin?
Daar snap ik nu weer niets van, volgens mij gaat zo'n bob vol met dood gewicht juist extra hardquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij het risico niet nemen dat er dooien vallen door hem.
[martsmeetsmodus]De bob wacht op niemand.[/martsmeetsmodus]quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Met 120 km/u ondersteboven met je helm over het ijs schaven lijkt me niet zo prettig![]()
Ik heb het net gezegd. 'Spartacas gaat dood!' riep ik!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat was juist niet de bedoeling, SPOILER ALERT !!!!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het net gezegd. 'Spartacas gaat dood!' riep ik!![]()
Hij keek op van achter zijn hoofdkussen en zei met een grom: 'Heej, ik sliep hoor!'.![]()
Dus nu heb ik het én verraden,én ik heb hem wakker gemaakt.![]()
Bedankt Braam.
Ach wij houden hier thuis beiden wel van een potje droge humor.... hihi.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG, lag me ff kapot
![]()
Sorry Tezz, maar dit was echt te grappig, nooit gedacht dat je dat echt zou doen, had je hoger ingeschat![]()
En in slaap vallen tijdens spartacus, schaamte !
Show some legquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach wij houden hier thuis beiden wel van een potje droge humor.... hihi.
Maar ik ga lekker slapen, ik val zowat om van de slaap achter mijn pc-tje. Nu manlief nog mee naar boven zien te krijgen.....
Goed plan! Ga ik doen!quote:
Haha heel gezellig hoorquote:
Ach ja, morgen het betere werk. SHOPPENquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, wat lief is dat, AureMaar balen van de film
Wat leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:43 schreef Aure het volgende:
Haha heel gezellig hoorMijn moeder heeft altijd heeel veel oppaskinderen gehad en toen we van rotterdam naar een boerengat verhuisden kregen we natuurlijk nieuwe kindjes. Eentje daarvan was destijds 3 maanden en is tot vorig jaar oppaskiddo van mn moeder geweest. Dus hij is wel een beetje mijn kleine broertje
En zn zusje ook, die komt nog steeds bij mn moeder eten tussen de middag
Zij noemt me ook altijd heel liefkozend "grote zus"
En elke vakantie komt er eentje logeren hier op mn kamertje in rotterdam
En nu was het de beurt aan mn nepbroertje
Jaaaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo'n Nep broertje is echt te lief !
Wat was het fouutje overigens?
Dat gaat met mijn broertje ook zo relaxt!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:33 schreef Aure het volgende:
Oh en ze zijn beiden ook zo relaxed als ze hier logeren. Als ik gewoon ff wil relaxen dan gaan ze gewoon lekker ff wii-enOok s'ochtends vermaken ze zich prima zelf als ik nog wil uitslapen
Soms staat er zelfs een ontbijtje klaar als ik gedoucht heb
En vandaag samen gekookt
![]()
Ooh dat is leuk zeg!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat gaat met mijn broertje ook zo relaxt!!Alleen is hij niet nep maar gewoon half
En mijn zusje, ook half, gaat hoogst waarschijnlijk met een vriendinnetje mee met ons naar LowlandsZe is dan 15.. zo leuk
Mag ze ook alleen maar omdat ze met mij daar is.. hihi.. wat een vertrouwen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |