Mja het is wel wat veelzijdiger ja, maar het is maar net welke kant je op wil natuurlijk, ik hou weer meer van eht vollere geluid van een cleane humbucker dan clean met single coilsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:42 schreef blckbb het volgende:
Man bij de muziekwinkel zei dat je voor veelzijdige gitaren een humbucker + 2 single coils nodig hebt. Klopt dat? of maken 2 humbuckers ook een beetje veelzijdigheid?
speel je bij het eerste stukje nou gewoon powerchords en octaven? jij pakt die powerchords met je pinkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht ik maak eens video hoe vet m'n SG nu klinkt maar m'n camera icm met youtube laat niks van het geluid over haha
2 Humbuckers moet dat ook best mee willen. Helemaal als je ook nog iets van een coil tap ofzo erop hebt, dan kan je ze ook enkelspoels schakelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:42 schreef blckbb het volgende:
Man bij de muziekwinkel zei dat je voor veelzijdige gitaren een humbucker + 2 single coils nodig hebt. Klopt dat? of maken 2 humbuckers ook een beetje veelzijdigheid?
dit is de gitaar die ik testte en bevielquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
2 Humbuckers moet dat ook best mee willen. Helemaal als je ook nog iets van een coil tap ofzo erop hebt, dan kan je ze ook enkelspoels schakelen.
Hey daar heb ik laatst ook op gespeeld.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
dit is de gitaar die ik testte en beviel
Yep, als je dat niet doet dan heb je de gay manier van powerchords pakkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
speel je bij het eerste stukje nou gewoon powerchords en octaven? jij pakt die powerchords met je pink
Is 't een aanrader?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hey daar heb ik laatst ook op gespeeld.
Ligt eraan wat je budget is en waar je naar opzoek bent maar ik vond het wel een leuk gitaartje qua prijs/kwaliteit.quote:
In mijn budget past hijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je budget is en waar je naar opzoek bent maar ik vond het wel een leuk gitaartje qua prijs/kwaliteit.
strat-achtige met humbucker in de brug is ook echt enorm veelzijdig... zie je dan ook veel coverbandjes mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
2 Humbuckers moet dat ook best mee willen. Helemaal als je ook nog iets van een coil tap ofzo erop hebt, dan kan je ze ook enkelspoels schakelen.
ja heb nu elke week gesprekken vanwege drugs gebruikquote:
zingen kan ik vreemd genoeg echt goedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen ga ik leren zingen, ik wil het toch echt een keer kunnen. Spelen en zingen tegelijk lukt spelen gaat prima dus aan de zang werken.
Mensen tips waar je op moet letten hoe of wat
en andere handigheidjes
Simple Plan kwam opeens weer es langs mijn playlist en ik dacht dat ook! Ze hebben best vette nummersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Echt sinds tijden weer een Simple Plan geluisterd
blijft eigenlijk supergoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |