Ik hoop heel stiekem dat ze dus ook naar PP komen, aangezien ze dan toch in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga dit jaar ook maar weer eens naar lowlands gewoon alleen al omdat blink komt
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Pakketjes voor Dribbel_, KaMo en Svyatagor zijn al onderweg.
Ik ga vandaag waarschijnlijk mijn kaartje voor Pinkpop halenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:33 schreef Cynic het volgende:
Rock Werchter voor mij dit jaar
Eindelijk PJ zien
Succes dudequote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]dit weekend hopelijk lekker solderen!
Hier nog niksquote:
1 van de betere verenigingen van Delft wat betreft leuk om te spelenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:33 schreef Daantke het volgende:
Wolpop
wolbedo is echt zo een gare vereniging
Hey, dat tikkende geluid in het begin heb ik ook als ik mijn Tascam en POD op de computer aansluit. Bij sommige geluiden wat meer dan bij andere. Wat is dat eigenlijk? Interferentie van de monitor?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht ik maak eens video hoe vet m'n SG nu klinkt maar m'n camera icm met youtube laat niks van het geluid over haha
Ja raar is dat, ik heb echt geen idee waar dat vandaan komtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey, dat tikkende geluid in het begin heb ik ook als ik mijn Tascam en POD op de computer aansluit. Bij sommige geluiden wat meer dan bij andere. Wat is dat eigenlijk? Interferentie van de monitor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |