SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Hij gaf het antwoord, dus ik hoef er geen punt voor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef Yankee het volgende:
[..]
Stand AKQ # 1897
1 lubje25
1 Westbroek
Ja in een spoilerquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Hij gaf het antwoord, dus ik hoef er geen punt voor.
Wat, nu ineens niet meer?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Hij gaf het antwoord, dus ik hoef er geen punt voor.
omdat verhagen een liegbeest isquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef Westbroek het volgende:
Waarom is het kabinet gevallen?
Zoals?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:24 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Nee, iets met huilies en ongeschreven regels.
Wat isquote:Enkelewaren de eerste dieren die met opzet in de ruimte werden gestuurd door de Amerikanen, die er in 1946 een buitgemaakte Duitse V2 voor gebruikten.
Stand AKQ #1897:quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:13 schreef Yankee het volgende:
laika
Faalquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef NanKing het volgende:
Alanis Morissette, met dubbel R en dubbel T.
Juistum, maar Hertog zou er vandoor gaan met de poedelprijs....quote:
Peugeot 203quote:
Iedereen die meedoet aan deze quiz is een echte nerdquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:14 schreef Bart het volgende:
Gelukkig is alleen degene die het als eerste riep hier de echte nerd
Je hebt het fout, iedereen praat je gewoon naquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedereen die meedoet aan deze quiz is een echte nerd
Zou wel mooi zijn als ik het fout heb nu trouwens
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:06 schreef De_Hertog het volgende:
SVG
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedereen die meedoet aan deze quiz is een echte nerd
Zou wel mooi zijn als ik het fout heb nu trouwens
Stand AKQ #1897:quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef ScottTracy het volgende:
Jan Smeets
Sorry banaan, Tom Helsen is iemand anders...quote:
Stand AKQ #1897:quote:
Juist.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:25 schreef Yankee het volgende:
napoleon?
quote:
Jazeker!quote:
Westbroek +1quote:
Niemand reageerde nog.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent wel zuinig met hints.....
Misschien omdat ze op een hint zaten te wachten....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:52 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Niemand reageerde nog.
Hint: Surrender.
Juist.quote:
Was: Goodnight Wisconsin niet een betere hint geweest?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Juist.
De volgende keer kies ik een makkelijkere vraag.
Geen idee.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was: Goodnight Wisconsin niet een betere hint geweest?
Cheap Trick verzorgt de titelsong van That 70's show.....quote:
Henkie +1quote:
Juist.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Juist.
Stand AKQ #1897:
1 lubje25
2 bierjoost
7 Yankee
2 nightcowboy
2 De_Hertog
1 PhysicsRules
2 ScottTracy
3 Ofyles2
3 Westbroek
3 mr_anonimous
quote:
quote:
Rusland?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:37 schreef ScottTracy het volgende:
Welk land werd het vaakst Olympisch kampioen ijshockey?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef nightcowboy het volgende:
Canada?
Wat isquote:Op 30 juli 2004 vond op het industriegebied van het Belgische plaatsje, een deelgemeente van Aat in de provincie Henegouwen, nadat er een gaslek was geconstateerd, een zware explosie plaats, gepaard gaand met een geweldige steekvlam. Door de explosie en de zware brand die volgde kwamen 24 mensen om.
quote:
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:53 schreef banaantjeEE het volgende:
(TS neemt er dagelijks de trein)
quote:
Ik bedoel ik hé, verkeerd geschreven, sorryquote:
quote:
+1quote:
quote:
Die is niet gecultiveerdquote:
quote:
Cowabunga!quote:
7 Yankeequote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef nightcowboy het volgende:
Dire Straits - Brothers in arms?
Nu herken ik de afkortingen ook!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef nightcowboy het volgende:
7 Yankeequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef nightcowboy het volgende:
Geweldig album.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef nightcowboy het volgende:
quote:Hij schreef onder het pseudoniem Ben de Cocq culinaire artikelen in de Groene Amsterdammer, Vrij Nederland, NRC Handelsblad en de Volkskrant, waar hij met Adriaan de Boer het duo De Boer & De Cocq vormde. De Boer en De Cocq werden door koks en restauranteigenaars gevreesd vanwege hun kritische blik en humoristische, maar bemoeizuchtige vragen.
Respect! Die zocht ik idd. Sorry was ff iets doen, thanks voor het waarnemen BoLquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef nightcowboy het volgende:
quote:is als journalist vooral geïnteresseerd in voedsel. Hij maakte sinds 2003 bij de RVU het televisieprogramma De Keuringsdienst van Waarde, waarin hij en andere journalisten op zoek gaan naar de waarheid achter de voedingsindustrie. In 2006 maakte hij het televisieprogramma
aan Zee, waarin hij met zijn kotter Christoffel langs de Nederlandse kust voer op zoek naar vis, vissers en hun verhalen. In mei 2007 startte het tweede seizoen van
aan Zee, waarin hij al fietsende allerlei opmerkelijk nieuws over vis tegenkwam. Vanaf juli 2008 deed hij lopend het derde seizoen. Vanaf 6 januari 2010 maakt hij voor de RVU het programma De Wilde Keuken.
Wouterquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:12 schreef nightcowboy het volgende:
Great Barrier Reef?
Welke film?quote:Bob wil scheiden van Annie omdat Annie hem niet oraal wil bevredigen. Als cadeau voor zijn verjaardag krijgt Bob van Annie twee tickets naar Curaçao. Bob wordt al snel verliefd op Carmen, dochter van de befaamde maffiabaas Don Gorgonzola. Als Bob in een telefoongesprek ophangt vóórdat Don dat doet moeten Bob en Carmen vluchten en ze vertrekken na een kort verblijf op een camping al snel naar Curaçao. Ondertussen wordt Annie driemaal verliefd: eerst op een louche man, Charl Diepenhoef, die door een handlanger van Don vermoord wordt. Daarna op Piet Buks, met wie Annie een geschiedenis deelt. Als deze aan de gevolgen van kanker overlijdt, ontmoet Annie tijdens de crematie (met een aanbieding: twee voor de prijs van één) Brie, ook een handlanger van Don die snode plannen heeft met haar: via haar drugs naar Curaçao smokkelen. Als Bob en Annie beiden op Curaçao zijn blijkt echter al snel dat ze bij elkaar horen en dat Annie voor Bob en Bob voor Annie de ware is. Aangekomen bij de gele stenen weg van Annies lievelingsfilm (The Wizard of Oz) gaat ze naar binnen bij de set van de Soundmixshow, waar Bob zijn liefde aan haar verklaart door het lied 'Annie' voor haar te zingen.
Stand #1897quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Redgrave?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:04 schreef nightcowboy het volgende:
Hughes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:46 schreef erkel het volgende:
Kaapverdië?
Wat is er vreemd aan die vraag als deze legende vannacht nog prominent in beeld was en er bij werd vermeld wat een grootheid het was.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:43 schreef banaantjeEE het volgende:
geen idee dan
(wat een vraag ook)
Sommige mensen slapen 's nachts.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan die vraag als deze legende vannacht nog prominent in beeld was en er bij werd vermeld wat een grootheid het was.
Ik wilde ermee zeggen dat ie speciaal vermeld werd door de verslaggever. Niet dat je het gehoord moest hebben.quote:
quote:
okquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Nee, dan wacht maar tot mensen komen die wel verstand van muziek hebben.
Ik heb de tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat je lang kunt wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe vraag!
Welk liedje van welke artiest wordt gebruikt om iemand te Rickrollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |