Neuh, de Telegraaf neemt dat soort dingen letterlijk over van regionale bladen/websites.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Telegraaf lijkt me, gezien het stukje in die krant. De busvcerbinding van centrum naar Airport Eindhoven heeft met het Phileas debacle trouwens al geld genoeg gekost.
[..]
Stond het op het ANPquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neuh, de Telegraaf neemt dat soort dingen letterlijk over van regionale bladen/websites.
En die hebben het weer van een centrale nieuwsbron die persberichten verzamelt. Daarom verschijnt hetzelfde bericht nu op heul veul websites, inclusief de Telegraaf.
Ik had jou in gedachten bij het plaatsen ...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denk je eindelijk van die schreeuwlelijk af te zijn, hoi Cc.
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Disana het volgende:
Verwarring alom: het programma van Jaap begint om 18.30 maar Tabula Rasa begint om 20.00 volgens Johan.
quote:Show 7 om half 7!
Hallo,
In tegenstelling tot wat beweerd wordt, begint de show vanavond NIET om 20 uur! De show zal gewoon om 18: 30 uur beginnen. De reden om de show uit te stellen was dat er een issue was met de gastenwerving en het draaiboek.
Niemand minder dan Johan Vlemmix himself en Liesbeth zullen om 18:30 uur aanschuiven om de problemen die spelen bij Studio Vlemmix te bespreken.
Zorg dat je erbij bent!
Jaap.
Hier Cc.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Valt dat persbericht dat is uitgegaan ergens terug te lezen? Want het is wel weer een blunder van jewelste als hier wel over het gratis openbaar vervoersplan van en naar Airport, maar niet over de bijzondere vervoerswijze wordt gesproken.
Ik vraag me nu eigenlijk af of er wel een persbericht is uitgegaan. Het zou zomaar kunnen dat het geschreven is door Omroep Brabant, na een telefoontje met Johan. Zo gaat het vaak.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Valt dat persbericht dat is uitgegaan ergens terug te lezen? Want het is wel weer een blunder van jewelste als hier wel over het gratis openbaar vervoersplan van en naar Airport, maar niet over de bijzondere vervoerswijze wordt gesproken.
De programmagids is ook al zo onduidelijk. Daar staat ook dat TR om 18.30 uur begint.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
Ook Jaap zegt op de chat en zijn blog dat zijn show om half zeven begint.
Jaap gaat dus tot acht uur met Johan en Liesbeth praten, en er komt een verrassingstelefoongesprek.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
De programmagids is ook al zo onduidelijk. Daar staat ook dat TR om 18.30 uur begint.
Lui zegt het nu ook. Wat een zooitje weer.
Nee, ik bedoel het persbericht waar deze stukjes op zijn gebaseerd.quote:
Ja, ik las het al. Wat een raar gedoe allemaal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat dus tot acht uur met Johan en Liesbeth praten, en er komt een verrassingstelefoongesprek.
Dan hebben ze dat ge-edit na Johan's boze telefoontje, want zo stond het er vanmorgen nog niet op hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het persbericht waar deze stukjes op zijn gebaseerd.
In dat stukje van OB staat welde Monorail. Is het daarvan overgenomen, dan is het dus een domme indikking van De Telegraaf.
Dat ze Tabula Rasa inkorten is logisch en prima. Waarom er dan toch nog 1,5 uur aan vooraf moeten gaan is mij een raadsel. Ik zit niet op verhalen van Johan en Liesbeth te wachten, we zien zelf ook wel wat er allemaal mis gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik las het al. Wat een raar gedoe allemaal.
Dat bericht hebben ze wrs aangepast nadat Johan gebeld heeft. De Telegraaf en Spitsnieuws hebben het nl overgenomen van OB. Dat zei Johan zelf.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik bedoel het persbericht waar deze stukjes op zijn gebaseerd.
In dat stukje van OB staat welde Monorail. Is het daarvan overgenomen, dan is het dus een domme indikking van De Telegraaf.
Opscheppen over zijn Joran tape, die nu op RTL uitgezonden gaat worden?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ze Tabula Rasa inkorten is logisch en prima. Waarom er dan toch nog 1,5 uur aan vooraf moeten gaan is mij een raadsel. Ik zit niet op verhalen van Johan en Liesbeth te wachten, we zien zelf ook wel wat er allemaal mis gaat.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan hebben ze dat ge-edit na Johan's boze telefoontje, want zo stond het er vanmorgen nog niet op hoor
Stelletje Eindhoven-haters uit Bredaquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van een Omroep Brabant is die weglating helemaal dom. Je zou toch denken dat men wel weet welk vervoer er al voorhanden is in de regio.
Omroep Brabant zit ook hier ...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Stelletje Eindhoven-haters uit Breda
Zou me niet verbazen. Een mediatycoon die in de politiek gaat: Het ANP ruikt een nieuwe Berlusconi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:57 schreef Flabberguest het volgende:Heb ik het weer gedaan bij Hans.
Oh, ik zie dat hij je in PM wil hebben. Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:57 schreef Flabberguest het volgende:
Heb ik het weer gedaan bij Hans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Heb hem weg gedrukt, allemaal bla bla bla, zijn mijn zaken niet enz enz en moet de regeltjes maar door lezen. Heb gezegt dat regeltjes ook voor mods zijn en ben weg gegaan, zo geen zin in.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat hij je in PM wil hebben. Succes!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:57 schreef Flabberguest het volgende:Heb ik het weer gedaan bij Hans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatjes draaien kan hij wel, maar moderaten
![]()
Hans is te oud om een chat te modden. Niet in jaren, maar in zijn hoofd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:01 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Heb hem weg gedrukt, allemaal bla bla bla, zijn mijn zaken niet enz enz en moet de regeltjes maar door lezen. Heb gezegt dat regeltjes ook voor mods zijn en ben weg gegaan, zo geen zin in.
Waarom probeer je zolang niet gewoon www.studiovlemmix.tv Laysaquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
Joehoeeeeeeeeeee....meer mensen hier die nietvia hidi's link er op komen
Omdat ik heel graag trouw blijf aan Hidiquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom probeer je zolang niet gewoon www.studiovlemmix.tv Laysa
Werkt prima hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
Joehoeeeeeeeeeee....meer mensen hier die nietvia hidi's link er op komen
Alsido gaf die "verrassing" net per ongeluk prijs. Het is Ma Palma Tokkie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik las het al. Wat een raar gedoe allemaal.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Disana het volgende:
Johan tegen Liesbeth: ik snap Leo ook wel.
Liesbeth, afkeurend: ik weet niet wat Leo te zeggen heeft.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan gaat dus weg en Alsido staat te popelen om het heft in SV in handen te nemen.
Zo wordt Michelle van haar werk gehaald om een ander klusje te gaan doen.
Alsido voert op kantoor het hoogste woord.
Leo wil dat de structuur van het programma vanuit de regie wordt bepaald. Alsido is het daar niet mee eens en zijn wil is wet.
Johan komt weer binnenstormen en waarschuwt Alsido dat hij absoluut niet aan zijn computer mag komen zonder dat Johan er zelf bij is. Alsido schijnt leergeld betaald te hebben van de discussie van gisteren, want hij geeft Johan met zalvende stem in alles gelijk. Eén en ander komt zelfs een beetje kruiperig over.
Gert, waarschuwing! Het is nog geen middernacht!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Dat hele denken daar in hierarchie ipv in oplossingen.![]()
Ze schermen daar hun eigen tokootje (rommelmarktkleedje) af in plaats van in het grotere belang te denken. Fact: het is een zeldzaam slecht lopend projkect dat qua kijkers minstens moet vertiendubbelen om quitte te kunnen spelen. Dat vertiendubbelen lukt alleen maar als er professionals worden ingehuurd óf als er vrijwilligers die ook echt wat kúnnen worden omarmd.
Wat niet werkt: uit de hoogte doen tegen een man als Leo, die kennis van zaken en drive heeft om wat moois neer te zetten. Zeker niet door zo'n nietsnut, zo'n nietskut als Liesbeth.
Hoe lang gaat Johan weg? Dat wordt weer feest dan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:26 schreef Disana het volgende:
Gert, het ging met sprongen vooruit toen Alsido er een paar dagen niet was en Johan wel. Het is aan Johan de status quo te doorbreken.
Goeie organisatie. Lekker strak en niets aan het toeval overlatend.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
Wijziging in het mailen: Alsido mailt niet meer als mensen in Tabula Rasa zitten, ze moeten er gewoon elke keer zijn.
Nietsvagina!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gert, waarschuwing! Het is nog geen middernacht!
Dat toontje ook waarop het zo'n vrijwilliger wordt meegedeeld. Je denkt dan toch alleen maar 'who the fuck is Alsido'?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie organisatie. Lekker strak en niets aan het toeval overlatend.
Ma Tokkie viel mij gisteravond constant lastig via Pm, alleen omdat ik haar José noem. Mijn naam heeft ze volgens mij van LS, weet het bijna wel zeker. Zij zijn nu partners in crime op de chat. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsido gaf die "verrassing" net per ongeluk prijs. Het is Ma Palma Tokkie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Hij is een paar uurtjes iets voor kinderen in het ziekenhuis doen. Die partij van hem neemt veel meer tijd in beslag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang gaat Johan weg? Dat wordt weer feest dan.
Het wordt bijna een échte RLS.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]Loop jij haar al weken lastig te vallen? Hoe dan en waarom? Ze lijkt me het helemaal niet waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mens spoort niet. Volgens mij was ze zo dronken als een tor. Pb denkt dat ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
Loop jij haar al weken lastig te vallen? Hoe dan en waarom? Ze lijkt me het helemaal niet waard
Ze was vast in de war met een ander. Dat mensen haar veel pm'men wil ik ook nog wel geloven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet. Volgens mij was ze zo dronken als een tor. Pb denkt dat ook.
Wie is Tim?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
Liesbeth krijgt lelijke mailtjes van Tim. Tim is niet meer welkom als hij zo doorgaat. Alsido wil ze ook even lezen; hij vindt het niet gepast en vraagt Tim ermee te stoppen.
Als je nou eerst eens leest... was al gemeld en wij weten het ook nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ene Tim krijgt over de stream een waarschuwing van Alsido: hij moet ophouden met beledigende mailtjes sturen of hij is niet meer welkom in SV.
Dat weten we dan ook weer. Rest alleen de vraag: wie is Tim???
Hij is dus in SV geweest. Een lange bruine jongen. Voor het Open Podium.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ene Tim krijgt over de stream een waarschuwing van Alsido: hij moet ophouden met beledigende mailtjes sturen of hij is niet meer welkom in SV.
Dat weten we dan ook weer. Rest alleen de vraag: wie is Tim???
Die heb ik gezien. Leek mij een hele leuke, rustige knul. Hij zat heel gezellig en seriues met Waterkokert te praten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
Alsido leest de chat nu. Tim is pas geleden in SV geweest en zou een filmpje voor het open podium maken. Het is een lange bruine jongen met kort geschoren haar, heel aardig maar soms doet hij rare dingen.
We moeten Liesbeth ook maar op haar woord geloven hèquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Leek mij een hele leuke, rustige knul. Vreemd.
Dat is waar. Misschien kijkt hij met dezelfde ogen als veel streamers naar Lui. Je weet het niet hè?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
We moeten Liesbeth ook maar op haar woord geloven hè
Of ze werken hem tegen. Grote kans als hij iets wou doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien kijkt hij met dezelfde ogen als veel streamers naar Lui. Je weet het niet hè?
Die kans schat ik erg hoog in.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:45 schreef Disana het volgende:
Of ze werken hem tegen. Grote kans als hij iets wou doen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsido krijgt steeds meer directeursneigingen als Johan van huis is. Zo belt hij met Peter N om hem mede te delen dat hij voortaan elke woensdagavond om half zes wordt verwacht.
"En wij van onze kant gaan er vanuit dat je er dan gewoon bent.", aldus Directeur Alsido.
Het vaste thema van elke Britse sitcomquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Dat hele denken daar in hierarchie ipv in oplossingen.![]()
Ze schermen daar hun eigen tokootje (rommelmarktkleedje) af in plaats van in het grotere belang te denken.
Dat is raar, volgens mij mocht het juist wel. Toen Liesbeth het daarstraks doorgaf aan Alsido vroeg hij nog wie de regie dan zou doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter mag zijn live programma gaan doen, maar Alsido en Liesbeth hebben met Johan afgesproken dat er geen live optredens bij mogen. Liesbeth gaat dat Peter straks even mededelen.
Lelijk van Alsido hè?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsido: "We hebben geen vaste gasten. O ja... Peter."
Peter is nu dus gast.
Zijn ze Jaap vergeten te vertellen dat ze zijn show hebben ingekort?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
Ook Jaap zegt op de chat en zijn blog dat zijn show om half zeven begint.
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ma Tokkie viel mij gisteravond constant lastig via Pm, alleen omdat ik haar José noem. Mijn naam heeft ze volgens mij van LS, weet het bijna wel zeker. Zij zijn nu partners in crime op de chat. Soort zoekt soort.![]()
Ik heb Suzzy printscreens gestuurd, daarna was het snel afgelopen.Die gaat het vanavond erg gezellig krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Daar is het dus een stream-topic voor. Je post je verslagen op het moment dat dingen gebeuren. Als iedereen elkaars berichten gaat doorzoeken en bekijken alvorens iets te posten zou er weinig actueels meer in de COS verschijnen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens leest... was al gemeld en wij weten het ook niet![]()
Het was eigenlijk meer dat wij van onze kant waar ik van moest overgeven.quote:
Dan moet je sneller zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is het dus een stream-topic voor. Je post je verslagen op het moment dat dingen gebeuren. Als iedereen elkaars berichten gaat doorzoeken en bekijken alvorens iets te posten zo er weinig actueels meer in de COS verschijnen.
Ik kan maar drie dingen tegelijk. De BTW-aangifte, een factuur die de deur uit moet en de COS bijhouden gaat nog net tegelijkquote:
Dat is toch één van die NL'ers op de chat? Ik mag hopen dat Sly gauw zijn eigen SV site weer online gooit.quote:Wat een rund is die maaikee zeg.
Oh is het nog een NL'ler ook? Ik bedoel die 'paragnoste' die geld voor haar consulten vraagt en orbs ziet. Maar we moeten haar in haar waarde laten of eroverheen lezen zeggen ze.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan maar drie dingen tegelijk. De BTW-aangifte, een factuur die de deur uit moet en de COS bijhouden gaat nog net tegelijk![]()
[..]
Dat is toch één van die NL'ers op de chat? Ik mag hopen dat Sly gauw zijn eigen SV site weer online gooit.
Sly heeft een eigen chat maar weet niet of je daar nog over SV mag praten? Hij houdt er af en toe namelijk wat rare ideetjes en regeltjes op na.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan maar drie dingen tegelijk. De BTW-aangifte, een factuur die de deur uit moet en de COS bijhouden gaat nog net tegelijk![]()
[..]
Dat is toch één van die NL'ers op de chat? Ik mag hopen dat Sly gauw zijn eigen SV site weer online gooit.
Ondertussen zit ik Michelle op de chat lekker tegen Alsido en Liesbeth op te hitsen. En ik krijg zowaar wat bijval van collega chatters.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Alsido mij geflikt had wat hij gister Marian flikte met het geluid was dat de laatste keer geweest. Fouten maken mag, maar liegen en het toch niet voor elkaar hebben is voor mij reden genoeg om hem er uit te donderen en nooit meer terug te laten komen. Maar ja, als je geluidstechnicus ook nog je uitvoerend producent, hoofdredacteur, decorbouwer en opnameleider is, dan wordt dat lastig natuurlijk
Ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 24 februari 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens: Hidi heeft bij Chris geslapen?
Chris heeft zeker de hele nacht liggen praten: "Hidi? Slaap je al?"
Precies. Voor Jaap kun je geen stand-in gebruiken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:11 schreef Jian het volgende:
Alsido verschuift de plant en de bloemen rond stoel van Jaap om een leuker plaatje te krijgen ...... Straks gaat Jaap in die stoel zitten dus het lijkt me een zinloze bezigheid
Ik zou zeggen: Schjmoel Alsido. Ik hoop dat Waterkokert het een keer in de gaten krijgt wat een lul en prutser hij is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido gaat het draaiboek wijzigen en printen. Gister vroeg hij meteen na de show aan Marian hoe het kon dat zij het draaiboek voor volgende week nog niet klaar had.
Ik snap eik niet waar Gijs zich mee bemoeit. Aardige vent hoor, maar wel een popi jopi.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:17 schreef mootie het volgende:
Hmm trouwens gisteren na het open podium, toen wij naar die baggercountry luisterden, is Gijs van Dam uit zn bolleke gegaan. Hij was flink pissig dat dat kereltje in het roze kostuum stond te playbacken.
Check de programmagids en neen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Jian het volgende:
Is er al een gastenlijst voor vanavond ? En zo ja, staat daar iemand op naar wie we moeten kijken ?
Marian durfde gister geen stelling te nemen tegen Alsido. Hoewel ze door ons op de hoogte gebracht is van wat Alsido geflikt had bleef ze het temperen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Schjmoel Alsido. Ik hoop dat Waterkokert het een keer in de gaten krijgt wat een lul en prutser hij is.
Die heb ik hier vanmorgen al geplaatst. Wel ff bij de les blijven hequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Jian het volgende:
Is er al een gastenlijst voor vanavond ? En zo ja, staat daar iemand op naar wie we moeten kijken ?
Ik begrijp dat niet. Hij bleef maar roepen dat het geluid ok was terwijl Waterkokert meelas op de chat en naar de bunker ging om mee te luisteren. Zou het echt zo'n bully zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Marian durfde gister geen stelling te nemen tegen Alsido. Hoewel ze door ons op de hoogte gebracht is van wat Alsido geflikt had bleef ze het temperen.
Och, och, och, dit wordt vast de beste show tot nu toe ........quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check de programmagids en neen.
Ik mag niet teruglezen anders moet ik in te team van Hansie en Keesquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die heb ik hier vanmorgen al geplaatst. Wel ff bij de les blijven he
Marian gaat dat soort confrontaties liever uit de weg, volgens mij. Ondertussen heeft Alsido wel moedwillig het grootste gedeelte van haar programma verkloot.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet. Hij bleef maar roepen dat het geluid ok was terwijl Waterkokert meelas op de chat en naar de bunker ging om mee te luisteren. Zou het echt zo'n bully zijn?
Hansie zegt: hou eens op met deze onzin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mag niet teruglezen anders moet ik in te team van Hansie en Kees
Daar ben ik ook bang voor. Ze zat vanochtend op de chat en geen onvertogen woord. Jammer, ze doet zo haar best om er iets van te maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Marian gaat dat soort confrontaties liever uit de weg, volgens mij. Ondertussen heeft Alsido wel moedwillig het grootste gedeelte van haar programma verkloot.
Heb ik ook gehoord. Waar haalt die nitwit het gore lef vandaan..quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido gaat het draaiboek wijzigen en printen. Gister vroeg hij meteen na de show aan Marian hoe het kon dat zij het draaiboek voor volgende week nog niet klaar had.
Damn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu krijgt Michelle een nieuw, door Liesbeth bedacht, klusje. Ze moet interessante mensen zoeken op internet om in de programma's uit te nodigen. Lies en Alsido genieten met volle teugen van de nieuwelingen voor wie ze "klusjes" kunnen bedenken.
Zelfde lijst als vorige week. Je moet alleen de namen van de lichamelijk beperkte, de z-artiest, het gezin met het zielige kindje en de dame in stoeipakje met DD-cup vervangen en je lijstje is up to date.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Jian het volgende:
Ook alleen maar om Johan te ontzien hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marian durfde gister geen stelling te nemen tegen Alsido. Hoewel ze door ons op de hoogte gebracht is van wat Alsido geflikt had bleef ze het temperen.
Het is nog erger: ze moet zoeken naar mensen die geschikt zijn voor de show. Uit de manier waarop Liesbeth dat zei leekt het wel of ze er gemakshalve al vanuit ging dat die personen dan sowieso zullen willen komen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:24 schreef mootie het volgende:
Liesbeth heeft een briljant klusje: Mies moet op het internet gaan zoeken naar mensen die in de Jaapshow willen komen.
Ik heb gister voor het eerst langer dan 10 minuten gekeken, het is nog steeds geen programma. Interview, loopje van de artiest naar het podium, optreden, loopje terug van de artiest, vervolg interview. Geen verbindende teksten, veel dingen te zien die eigenlijk off-camera zouden moeten en kunnen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Ze zat vanochtend op de chat en geen onvertogen woord. Jammer, ze doet zo haar best om er iets van te maken.
Dat moet er haast wel achter zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook alleen maar om Johan te ontzien hoor.
Overduidelijk. Ze wil zaken niet op de spits drijven omdat ze niet wil dat Johan gaat flippen en overspannen raakt. Maar het is volgens mij een kwestie van tijd voordat ze zelf helemaal over de rooie gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moet er haast wel achter zitten.
Jaap gaat zich voldouwen met carbid en zichzelf live in de uitzending opblazen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth bevestigd dat Jaap om half zeven begint en dat er geen problemen zijn in SV. Verder zijn er nog verrassingen vanavond in de show van Jaap, verrassingen waarvan nog niemand wat weet.
emma tv?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen bij Johan...
http://twitpic.com/152o6t
Tsja, maar dat is nu net wat Johan wil...alles laten zien. Ik ben het met je eens hoor, daar niet van. Onkunde voert daar hoogtij. Roeien met de riemen die je hebt is het motto van SV. Zo'n dooddoener.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gister voor het eerst langer dan 10 minuten gekeken, het is nog steeds geen programma. Interview, loopje van de artiest naar het podium, optreden, loopje terug van de artiest, vervolg interview. Geen verbindende teksten, veel dingen te zien die eigenlijk off-camera zouden moeten en kunnen.
Ik ben nog niet begonnen met uitzenden hoor!quote:
Heet je Emma ja?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met uitzenden hoor!
Oh, dat wil ik dan nog wel ff zien, ff kijken hoe laat da is, als het maar niet tussen 20 en 20.30 is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
De verrassing van vanavond is een kwartier durend gesprek met Ma Tokkie, Palma José.
quote:
In Parnassia denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik dan nog wel ff zien, ff kijken hoe laat da is, als het maar niet tussen 20 en 20.30 is.
En Natasia, waar blijft die. . .
Kan ze denken dan???quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth zet Michelle nu aan de afwas, dan kan Liesbeth verder met nadenken.
Lui en Lui dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:08 schreef beequeen het volgende:
Alsido: Jeremy, troep opruimen.
Lui en Alsido zijn goed bezig.Waar halen ze de gore moed vandaan om zo bazig te doen.
![]()
Als ik het goed begrepen heb is de vaatwasser kapot. Kan het mis hebben hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:14 schreef Juud79 het volgende:
Ze hebben ook gewoon een vaatwasser, maar Alsido is dan zo'n type die dat niet wil gebruiken want das zonde van de stroom, dus dan laten die twee andere mensen de rommel opruimen en afwassen..tis toch niet te geloven.
En Michelle is zo'n engel die dat dan gewoon gaat doen, dat meiske kan werken niet normaal, ze is behulpzaam, leergierig en bovenal heel aardig en sociaal.
Ja, hij is altijd kapot, ook als ie het niet is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is de vaatwasser kapot. Kan het mis hebben hoor.
Mies is een schatje maar laat zich nu ringeloren door Lui en Lui. WALCHELIJK.
Ja dat is vooral een duur afdruiprek.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Liesbeth loopt met de schone vaat van de keuken naar de bar. Ze zal nu wel denken dat de chatters kunnen zien dat zij zelf keihard met de afwas bezig is.quote:Mies is een schatje maar laat zich nu ringeloren door Lui en Lui. WALCHELIJK.
Ben ook een lief meisje..quote:
Oh? Ik zit met stomme verbazing te kijken en luisteren naar de stream. Ben er stil van.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef Juud79 het volgende:
Ja, hij is altijd kapot, ook als ie het niet is.
Viola is niet mijn vaste partner, maar ik ben inderdaad de Emma van Emma+Viola ja.quote:
We lachen erom, maar eigenlijk is het bij de wilde spinnen af.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
De andere stagiair wordt aan het vervangen van de vuilniszakken gezet.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Viola is niet mijn vaste partner, maar ik ben inderdaad de Emma van Emma+Viola ja.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:14 schreef Juud79 het volgende:
En Michelle is zo'n engel die dat dan gewoon gaat doen, dat meiske kan werken niet normaal, ze is behulpzaam, leergierig en bovenal heel aardig en sociaal.
Brianantilliaans. Een soort van thuiskomen zeg maar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Aankondiging van Alsido: "Dames en Heren, we gaan zo beginnen met het vertonen van de spulletjes die Johan te koop stelt"
Hetzelfde toch wat ze veertien dagen geleden ook met Tabitha flikten? Alleen had die ze snel door en is ze niet meer zo lijp om al die kutklusjes te gaan doen waar de rest te lui voor is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mies is een schatje maar laat zich nu ringeloren door Lui en Lui. WALCHELIJK.
Je kunt toch gewoon wat PM faken? 3.30 moderator_hans: Hallo, Boelkloedig. Vond je het fijn wat ik vannacht met mijn tong deed? Van Kees geleerd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef Jian het volgende:
pfffff, die chat,wat een flauwe bedoening zeg, slaapverwekkend
Poen nodig misschien?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef Marrije het volgende:
Waarom wil Johan van zijn koningshuis collectie af?
Haha.. Wat is jouw nick daar dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]dat ken ik nog uit de nieuwsgroepen.
Huh? Meen je dat nou?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt toch gewoon wat PM faken? 3.30 moderator_hans: Hallo, Boelkloedig. Vond je het fijn wat ik vannacht met mijn tong deed? Van Kees geleerd.
Ze konden wat mij betreft een hele dikke krijgen! Wat een misselijk stel zeg!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Michelle moet nu de hele toko stofzuigen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon wat PM faken? 3.30 moderator_hans: Hallo, Boelkloedig. Vond je het fijn wat ik vannacht met mijn tong deed? Van Kees geleerd.
Doe dit even via PM Pb. Dank je.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Haha.. Wat is jouw nick daar dan?
Was dat pr0n?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]dat ken ik nog uit de nieuwsgroepen.
Hoezo? We zijn toch niet vies van een beetje offtopic op z'n tijd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe dit even via PM Pb. Dank je.
Dat is zeker 10 jaar geleden, dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. Wat is jouw nick daar dan?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor. De nieuwgroepen zijn zo'n beetje de oudste vorm van internetcommunicatie. Een soort kruising tussen chat en fora, maar dan ongemodereerdquote:
Nee, maar die gore troep dump je maar ergens anders. Nogmaals dank, je kunt het.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoezo? We zijn toch niet vies van een beetje offtopic op z'n tijd?
Ik heb net ff gegoogled en zag dat jullie een eigen nieuwsgroep haddenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. De nieuwgroepen zijn zo'n beetje de oudste vorm van internetcommunicatie. Een soort kruising tussen chat en fora, maar dan ongemodereerd
Veilig antwoord.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zeker 10 jaar geleden, dat weet ik niet meer.
En de fiets is natuurlijk geen optie, want dat kost energie en die heeft ze hard nodig om mailtjes en persberichten in /dev/null te archiveren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:43 schreef mootie het volgende:
Er moeten nog boodschappen gedaan worden voor het avondeten, maar Lies heeft geen auto. En lopend boodschappen doen is zoooo 2006.
Kan ze die damesbrommer, die daar een paar maanden geleden nog stond, niet nemen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:43 schreef mootie het volgende:
Er moeten nog boodschappen gedaan worden voor het avondeten, maar Lies heeft geen auto. En lopend boodschappen doen is zoooo 2006.
Tis één grote theekrans daar en als ik er Hansie niet zo'n verdriet mee zou doen, zou ik daar een rel ontketenen waar de honden geen brood van lusten, maar ja, Hansie hèquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:48 schreef mootie het volgende:
Ik doe zo mn best om over de streams te praten op de chat, maar er is geen beginnen aan.
Gore troep? Usenet heeft weinig met gore troep te maken hoor. Ken je klassiekenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, maar die gore troep dump je maar ergens anders. Nogmaals dank, je kunt het.![]()
Ik kwam er vaak om te lezen, waren soms goede threads. Martin Koolhoven was ook erg actief op Usenet destijds.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gore troep? Usenet heeft weinig met gore troep te maken hoor. Ken je klassieken
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:43 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik heb net ff gegoogled en zag dat jullie een eigen nieuwsgroep hadden
Vanavond mag je een robbertje met Suzzy vechten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis één grote theekrans daar en als ik er Hansie niet zo'n verdriet mee zou doen, zou ik daar een rel ontketenen waar de honden geen brood van lusten, maar ja, Hansie hè
Klopt. En Diana Ozon en Karin Spaink en niet te vergeten de immer amusante Kees van den Doel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam er vaak om te lezen, waren soms goede threads. Martin Koolhoven was ook erg actief op Usenet destijds.
Precies! En daar kwamen we natuurlijk nooitquote:De gore troep stond in alt.binaries en alt.pictures.
Dat is toch wel de gotspe van de dag.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth vertelt aan Els dat ze het druk gehad hebben met opruimen en schoonmaken.
Wij hebben natuurlijk niet gezien dat Liesbeth overal haar vinger langs gehaald heeft om te kijken of er wel goed gestoft is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is toch wel de gotspe van de dag.....
Ik gok dat er vast wel iemand is die hem een beetje op de hoogte zal houden van wat er op de fora is gepost...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat Liesbeth en Alsido heel blij mogen zijn dat Johan niet op fora komt. Twee dagen cossen en zijn ogen zijn open.
Ene PB toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik gok dat er vast wel iemand is die hem een beetje op de hoogte zal houden van wat er op de fora is gepost...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik gok dat er vast wel iemand is die hem een beetje op de hoogte zal houden van wat er op de fora is gepost...
Maar dat is het handige wat Alsido gedaan heeft. Hij zei gister dat de chatters vonden dat het geluid goed was, feitelijk hebben de chatters hem gewoon belazerd in zijn lezing en hoeft alles wat wij hier zeggen ook niet meer serieus genomen worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ook een secreet 1e klas.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth verbetert Michelle dat ze gister niet tot 10 uur heeft gewerkt maar aan de bar is blijven hangen.
Juist, dat was zijn bedoeling, zorgen dat de chatters niet meer geloofwaardig zijn, terwijl hij zelf degene is die de boel loopt te verkloten, en nog eens heel bewust ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat is het handige wat Alsido gedaan heeft. Hij zei gister dat de chatters vonden dat het geluid goed was, feitelijk hebben de chatters hem gewoon belazerd in zijn lezing en hoeft alles wat wij hier zeggen ook niet meer serieus genomen worden.
Wat een tyfuswijf.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth verbetert Michelle dat ze gister niet tot 10 uur heeft gewerkt maar aan de bar is blijven hangen.
Wat een tyfusvent.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap komt binnen, begroet niemand en loopt rechtstreeks door naar de kelder.
Ach het is altijd een hork geweestquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu Johan nog overtuigen van dit feit. Zo jammer dat hij alles klakkeloos aanneemt van Lui en Lui.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:29 schreef Juud79 het volgende:
Juist, dat was zijn bedoeling, zorgen dat de chatters niet meer geloofwaardig zijn, terwijl hij zelf degene is die de boel loopt te verkloten, en nog eens heel bewust ook.
Er was wel degelijk contact met Alsido en Liesbeth.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze hebben geen budget en het zijn vrijwilligers! Dat is de oorzaak van dit debaclequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach het is altijd een hork geweest
Zolang Johan in de buurt is, zo gauw deze zijn heeft gelicht loopt Alsido alleen maar veel heen en weer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu Johan nog overtuigen van dit feit. Zo jammer dat hij alles klakkeloos aanneemt van Lui en Lui.
Alhoewel, Alsido heeft al een paar keer op zijn kloten gekregen en is nu bijna kruiperig.
Ik snap dat van die gore troep ook niet. Wel is het zo dat de nl groepen voor het merendeel door gekken, ruziezoekers en trollen worden bevolkt tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam er vaak om te lezen, waren soms goede threads. Martin Koolhoven was ook erg actief op Usenet destijds.
De gore troep stond in alt.binaries en alt.pictures.
Maar deze actie was wmb onvergeeflijk. Als een hoofd-geluidstechnicus in Hilversum zoiets flikt komt-ie de studio niet meer in.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu Johan nog overtuigen van dit feit. Zo jammer dat hij alles klakkeloos aanneemt van Lui en Lui.
Alhoewel, Alsido heeft al een paar keer op zijn kloten gekregen en is nu bijna kruiperig.
Liesbeth zat met Johan te bellen met de rug naar de deur. Jaap keek niet naar haar om, liep in één streep rechtdoor langs haar naar beneden en zei ook niets tegen haar. Ook Michelle keurde hij geen blik waardig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er was wel degelijk contact met Alsido en Liesbeth.
Dus je suggestie dat hij binnenkwam, en zonder iets te zeggen naar beneden liep klopt niet.
Je gaat SV toch niet vergelijken met een RTL ofzo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar deze actie was wmb onvergeeflijk. Als een hoofd-geluidstechnicus in Hilversum zoiets flikt komt-ie de studio niet meer in.
Hij had een joviale begroeting met Alsido die kort op hem afkwam.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth zat met Johan te bellen met de rug naar de deur. Jaap keek niet naar haar om, liep in één streep rechtdoor langs haar naar beneden en zei ook niets tegen haar. Ook Michelle keurde hij geen blik waardig.
Dat zijn gewoon universele waarden. Een regisseur is aansprakelijk voor de kwaliteit van het programma, als de crew liegt tegen de regisseur dan is het einde zoek.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat SV toch niet vergelijken met een RTL ofzo?
Waarom denk je dat Leo zo pissed was vanmiddag? En dat ging echt niet alleen over callsheets van TR. Hebben ze een man in da house die het klappen van de zweep kent, passeren ze hem. Prutsers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn gewoon universele waarden. Een regisseur is aansprakelijk voor de kwaliteit van het programma, als de crew liegt tegen de regisseur dan is het einde zoek.
Doet Liesbeth nog steeds vrijwel niets daar?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is NIET waar, P6K. Liesbeth zat te bellen met Johan. De deur werd opengedaan door Els, Els begroet hem, hij zet z'n tas neer en loopt in één streep rechtdoor naar de kelder. (Ik heb het net nog een keer bekeken, wat is er met jou?)quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij had een joviale begroeting met Alsido die kort op hem afkwam.
Ze sloegen hun vuisten tegen elkaar aan.
Jaap zei iets tegen Liesbeth, en Liesbeth antwoordde 'Kom maar ff mee, meneer Jaap'.
Na kort in het kantoor aanwezig geweest te zijn, liep hij naar beneden, om zijn show te gaan voorbereiden.
Ik neem dat zonder meer aan, het is helemaal des Jaaps.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is NIET waar, P6K. Liesbeth zat te bellen met Johan. De deur werd opengedaan door Els, Els begroet hem, hij zet z'n tas neer en loopt in één streep rechtdoor naar de kelder. (Ik heb het net nog een keer bekeken, wat is er met jou?)
Omdat Johan er niet is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef beequeen het volgende:
Waarom muziek en geen gesprekken te horen tussen bv Heidi en Alsukkel?
Klopt, maar daar moet je niet teveel over zeggen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Disana het volgende:
Begrijp ik nou uit de chat dat Bram er vanavond alweer niet is?
Ik heb geen reden gezien waarom hij er weer niet is. Is die griet van hem zo'n handenbinder misschien?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, maar daar moet je niet teveel over zeggen.
Ze eten vanavond pizza. Ik heb sinds ik uit Groningen verhuisd ben, geen fatsoenlijke pizza meer gegeten
Afgezien van ziekte- en/of sterfgevallen in beider familie: gedoe over drankjes aan de bar, gedoe over draaiboeken, gedoe over sponsors van de bunker en nog meer gedoe.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen reden gezien waarom hij er weer niet is. Is die griet van hem zo'n handenbinder misschien?
Zit Piccolo nog op de hoek Korreweg-Ambonstraat?quote:Ik zou je graag een pizza willen sturen
Het zou nog kunnen dat ik later ben ingeschakeld, en dat hij daarna weer naar boven is gelopen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is NIET waar, P6K. Liesbeth zat te bellen met Johan. De deur werd opengedaan door Els, Els begroet hem, hij zet z'n tas neer en loopt in één streep rechtdoor naar de kelder. (Ik heb het net nog een keer bekeken, wat is er met jou?)
Jazeker! Daar halen wij altijd onze pizza's (woon verderop aan de overkant van de Korreweg).quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit Piccolo nog op de hoek Korreweg-Ambonstraat?
Dat moet zeker 5 minuten later geweest zijn. Jaap ging direct naar zijn decor, zocht een plek om daarin zijn jas te draperen en nam plaats op zijn troon. Toen was hij nog steeds alleen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou nog kunnen dat ik later ben ingeschakeld, en dat hij daarna weer naar boven is gelopen.
Maar die begroeting van Jaap en Alsido heb ik 100 procent zeker gezien.
Volledig offtopic: in mijn studententijd haalde ik daar voor een tientje (guldens) een Pizza Mafiosa. Die was echt super met ossenhaas, gorgonzola, asperges, een hele explosie aan ingrediënten en tijdens het wachten de ene na de andere olijf in je mond stoppenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker! Daar halen wij altijd onze pizza's (woon verderop aan de overkant van de Korreweg).
Het is gewoon een fijne pizzeria. Ik ben gek op hun Fruitti di Mare.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volledig offtopic: in mijn studententijd haalde ik daar voor een tientje (guldens) een Pizza Mafiosa. Die was echt super met ossenhaas, gorgonzola, asperges, een hele explosie aan ingrediënten en tijdens het wachten de ene na de andere olijf in je mond stoppen
Hier in het Westen is het een hel om een goede, echt Italiaanse pizza te vinden. Ik ken nu pas twee goede adressen maar die bezorgen niet en zijn veel duurder dan in Groningen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon een fijne pizzeria. Ik ben gek op hun Fruitti di Mare.
Maanvis maakte een goede vergelijking netquote:De borden staan klaar en er zijn genoeg mensen, maar horen mogen we nog steeds niets. En op de chat mag je daar geen kritiek op hebben want 'het is gratis'.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
De pizza's liggen net op de borden en wie hebben we daar? Twiki!
Ik doe daar ook eens mijn zegje. Hoop dat de herhaling aankomt: Bron zit er altijd en je mag nooit kritiek van haar hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens BRON hoef je niet de hele dag een mening te hebben
Ja dat moet wel. Er komt alleen maar onzin uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap zat even achter de laptop van hidiho, volgens mij.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap zat even achter de laptop van hidiho, volgens mij.
Kun je nagaan. Via Heidi attentie trekken. How low can you go.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Ja dat moet wel. Er komt alleen maar onzin uit.
Tja. En ik weet weer waarom ik zelden op die chat inlog, wat is die spruitjescultuur daar dominant zegquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Via Heidi attentie trekken. How low can you go.
Wat is er gebeurd met de eigenaar van een jaar of 20-25 geleden? Die er een cafetaria had? Was de keeper van ons elftal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker! Daar halen wij altijd onze pizza's (woon verderop aan de overkant van de Korreweg).
Ouderdom? Geen idee.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de eigenaar van een jaar of 20-25 geleden? Die er een cafetaria had? Was de keeper van ons elftal.
Het is toch dat pand op de hoek van de Florisvijver en de Korreweg, waar jullie het over hebben?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ouderdom? Geen idee.
Er is muziek over de stream heen gezet zodat we nu helemaal niets meer horen. Maar niet klagen, want het is gratis.
Volgens mij één straatje eerder aan de Korreweg, wel aan dezelfde kant.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is toch dat pand op de hoek van de Florisvijver en de Korreweg, waar jullie het over hebben?
Toen ik nog in de Kapteynlaan woonde zaten daar een slijterij en een sigarenboer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij één straatje eerder aan de Korreweg, wel aan dezelfde kant.
Hij is bijna een half uur te laat toch? Was Alsido boos?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Peter komt binnen en pakt gelijk de "geluidstest" effe op..
[ link | afbeelding ]
Liever had ik gezien dat Peter die vervelende muziek had uitgezet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Peter komt binnen en pakt gelijk de "geluidstest" effe op..
[ link | afbeelding ]
Tsja, ff geen aandacht hè? Wat is het toch een loser eerste klas. Ik ben niet dol op de liedjes van Peter maar hij weet wel van niets iets te maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
En Jaap verstiert de repetitie voor z'n regisseur door Peter te klieren.
Er is wel iets met z'n haarquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ff geen aandacht hè? Wat is het toch een loser eerste klas. Ik ben niet dol op de liedjes van Peter maar hij weet wel van niets iets te maken.
Ja, ik zie het ook. Een soort van stekeltjes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is wel iets met z'n haar
Johan is vermoedelijk in aantocht, we hebben weer setnoise.
Nee hoor.quote:
Gelukkig wordt alles wat hier geschreven wordt gearchiveerd en misschien dat ik ook wel eventje de chatlog van gisteren online zet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat is het handige wat Alsido gedaan heeft. Hij zei gister dat de chatters vonden dat het geluid goed was, feitelijk hebben de chatters hem gewoon belazerd in zijn lezing en hoeft alles wat wij hier zeggen ook niet meer serieus genomen worden.
Ik zag het ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:09 schreef beequeen het volgende:
Heidi doet weer heel zorgvuldig 3 klontjes suiker en 3 schepjes Completa in zijn koffie.
Wat een stuk darm zeg...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Sociaal als altijd. Zo kennen we hem weer!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was vroeger niet anders, alleen valt het nu meer op omdat veel 'serieuze' posters usenet vaarwel hebben gezegd of naar de Big-8 zijn vertrokken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap dat van die gore troep ook niet. Wel is het zo dat de nl groepen voor het merendeel door gekken, ruziezoekers en trollen worden bevolkt tegenwoordig.
Klopt, er valt bijna niets meer te lezen. Ik volg Cor Huizer en Roger te Wierike om de lol maar ik lurk alleen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet anders, alleen valt het nu meer op omdat veel 'serieuze' posters usenet vaarwel hebben gezegd of naar de Big-8 zijn vertrokken.
Wie er gelijk heeft weten we dus nog niet. Maar gelukkig hebben we de filmbeelden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |