Heb ik gedaan, maar in veel topics zegt men dat je *#06# moet doen, maar dat is je toestelnummer, niet je simkaartnummer..quote:
hallo simnummerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Booomer het volgende:
Bij mij staan er 8 cijfers, gevolgd door 4 letters, gevolgd door 1 cijfer...
Wel eens geprobeerd de service desk van KPN te bereiken? Dan hang ik over 4 uur nog in de wacht..quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef Jodocus1 het volgende:
Gewoon je huidige provider bellen.
Die kunnen je zo vertellen welk SIM kaart nummer aan jouw telefoonnummer hangt.
Jawel, als type aanduiding.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Booomer het volgende:
[..]
Een simkaartnummer bevat toch geen letters?
dat dus...simcardnummer is namelijk helemaal niet relevant; je kan elk nummer aan elke simcard hangen (zolang die maar van je eigen provider is uiteraard). KPN kan zo in de database terug zien op welk simcard nummer 't zou moeten zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef Jodocus1 het volgende:
Gewoon je huidige provider bellen.
Die kunnen je zo vertellen welk SIM kaart nummer aan jouw telefoonnummer hangt.
Het nummer wat erop staat ziet er zo uit:quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:50 schreef ytram het volgende:
Wat voor simkaart heb je dan KPN? Al mijn KPN simkaarten tot nu hebben een normaal simkaartnummer op de sim gehad.
16
xxx
xxx
s
zo is de mijne opgebouwd en staat op de kant waar niet de chip zit. (oja xxx staan ook cijfers). Mijn simkaart is uit 2001 als ik me goed kan herinneren.
Zo te zien heb ik echt al een oude simkaartquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef Booomer het volgende:
[..]
Het nummer wat erop staat ziet er zo uit:
34
xxx
759
USIM5
Zou het simkaartnummer zonder of met die laatste 5 zijn?
Ja idd, maar het simkaartnummer op je simkaart moet in de database van je provider wel gekoppeld zijn aan jou nummer (in de centrale- maar ook in de lokale database), anders gaat het niet werken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
dat dus...simcardnummer is namelijk helemaal niet relevant; je kan elk nummer aan elke simcard hangen (zolang die maar van je eigen provider is uiteraard). KPN kan zo in de database terug zien op welk simcard nummer 't zou moeten zitten.
Als jij je toestel kwijt bent kunnen ze toch ook zonder problemen je nummer op een nieuwe sim zetten en toesturen? Dat is in principe hetzelfde
Uiteraard jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef ytram het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik echt al een oude simkaart![]()
Simkaartnummer is denk ik zonder het SIM5...
[..]
Ja idd, maar het simkaartnummer op je simkaart moet in de database van je provider wel gekoppeld zijn aan jou nummer (in de centrale- maar ook in de lokale database), anders gaat het niet werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |