quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de komende 4 dagen nog zalmtaart eten
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:59 schreef Pheno het volgende:
Pinguïn meldt zich
Oh!quote:
dat dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
Is dat wat, Amstelveen? Ik vind het niet heel aantrekkelijk klinken enzoBeetje categorie Almere.
Almere en Amstelveen zijn 2 hele verschillende dingenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
Is dat wat, Amstelveen? Ik vind het niet heel aantrekkelijk klinken enzoBeetje categorie Almere.
Je mag ook wel wat later komen hoorquote:
ben wel es in almere geweest wat een verschrikkelijke kutstadquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Almere en Amstelveen zijn 2 hele verschillende dingenLijkt echt totaal niet op elkaar. Amstelveen is fijn wonen, vind ik
In Almere wil ik nog niet door gevonden worden
[..]
Je mag ook wel wat later komen hoor
Vooral de sfeer en de mensen inderdaad. Je hebt hier in Amstelveen 1 heel klein wijkje waar ook zo;n soor sfeer hangt, maar meer nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben wel es in almere geweest wat een verschrikkelijke kutstad
de sfeer de mensen alleen al
ik ben maar een keer in amstelveen geweest en dat was savonds voor een concert in de p60quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vooral de sfeer en de mensen inderdaad. Je hebt hier in Amstelveen 1 heel klein wijkje waar ook zo;n soor sfeer hangt, maar meer niet
Broedplaatst PVV.. zegt genoeg lijkt mequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben wel es in almere geweest wat een verschrikkelijke kutstad
de sfeer de mensen alleen al
Geen PVV hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Broedplaatst PVV.. zegt genoeg lijkt me
Mijn nicht woont er al haar hele leven en wil er nooit meer weg. Daar kan ik echt helemaal niks van begrijpen
Sferen in Nederlandse steden.quote:
hier ook geen pvv zover ik weetquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Broedplaatst PVV.. zegt genoeg lijkt me
Mijn nicht woont er al haar hele leven en wil er nooit meer weg. Daar kan ik echt helemaal niks van begrijpen
wat met fokken bedoel je?quote:
aah okee op een bepaald moment neem je toch niks meer opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |